سئو تضمینی سایت

expert212

عضو جدید
سئو تضمینی سایت
از جمله سوالاتی که همیشه مشتری های سئو و بهینه سازی سایت در ذهن دارند و از متخصص سئو حرفه ای میپرسند این است که آیا سئو تضمینی سایت انجام میدهند یا خیر !؟ و یا اینکه شما تضمینی دارید که سایت ما به رتبه اول گوگل برسد یا نه ؟! این سوالات در زمینه سئو و بهینه سازی خب شاید برای مردم عادی که سر رشته ای از علم سئو ندارند عادی باشد اما برخی از سئو کار ها نیز هستن که در تبلیغات خود از گزینه سئو تضمینی سایت برای رتبه اول گوگل استفاده میکنند ! که باید گفت این مورد کاملا اشتباه است و تضمین سئو سایت برای رتبه اول گوگل به صورت دایمی وجود ندارد.

خدمت تان عرض کنم که سئو و بهینه سازی سایت امری است کاملا زمان بر و باید به مرور زمان ارتقا و رشد و گرفتن قدرت یک سایت را مشاهده کر و این موارد زمانی که سئو سایت توسط یک سئو کار حرفه ای صورت بگیرد کاملا قابل لمس است. همانطور که در مباحث قبلی سئو و بهینه سازی سایت هم گفتیم موارد زیادی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت باید رعایت شود تا یک سایت بتواند رتبه دلخواه در گوگل را از آن خود کند. و باید کلیه موارد که توسط سئو کار حرفه ای آموزش داده میشود رعایت شوند و سئو تضمینی سایت بدون رعایت کردن موارد کاملا بی اساس میباشد.
بسیاری از افراد هستن که با جمله سئو سایت تضمینی و سئو تضمینی سایت وردپرس و …در زمانی کوتاه افراد را فریب داده و مبلغ بسیار بالاتر از سئو حرفه ای سایت از افراد میگیرند. تاکید میکنم انجام پروژه سئو امری است زمان بر و باید در طی چند هفته تا چند ماه با توجه به قدرت سایت و خیلی از مسایل دیگر شاهد نتیجه واقعی در سئو باشیم و این افراد با انجام سئو بلک هت یا همان سئو کلاه سئو که در پست های آموزش سئو قبلی در این مورد توضیح دادیم سایت را بالا می آورند.
بالا آوردن سایت به روش کلاه سیاه را نمیتوان سئو تضمینی سایت تلقی کرد و در واقع میتوان گفت نوعی کلاهبرداری میباشد که افراد غیر حرفه ای شاید درکی از این موضوع نداشته باشند. اما گوگل تیز تر از آن است که تفاوت بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه سایت را تشخیص ندهد ! گوگل بلافاصله پس از تشخیص سئو کلاه سیاه سایت را پنالتی اعلام میکند و سایت مشمول جریمه خواهد شد و گاها پیش آمده که سایت کلا از لیست گوگل حذف خواهد شد. در این صورت بالا آوردن سایت به صورت مجدد و انجام سئو سایت برای اینگونه سایت ها بسیار دشوار و هزینه بسیار بالایی را میطلبد !

به طور کلی سئو تضمینی سایت در کوتاه ترین زمان را میتوان گودالی دانشت که بیرون آمدن از آن خسارت جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد. اما اگر سئو تضمینی سایت واقعی میخواهید این موضوع امریست کاملا واضح و روشن که با محول کردن سئو سایت به یک سئو کار حرفه ای و کمی صبر و تحمل و انجام آموزش هایی که سئو کار حرفه ای به شما خواهد داد میتوانید آن را لمس کنید.
میتوانید از قسمت منو , نمونه کار های سئو سایت را از سایت دانلود و حتی با مشتریان ما تماس بگیرید ! رضایت مشتریان ما رضایت ماست ! به تیم اکسپرت سئو اعتماد کنید.
 

Similar threads

بالا