سئو ارزان

expert212

عضو جدید
سئو ارزان سایت
امروز با یک گپ دوستانه و کوتاه در خدمت شما مشتری های خوب اکسپرت سئو و وبمستر های عزیز هستیم تا در موردسئو و بهینه سازی سایت و هم چنین موضوع اصلی سئو ارزان با هم گفتگو کنیم.
خب همونطور که خودتون هم خوب میدونین در دنیای الکترونیک امروز همه سایت ها در کلمات کلیدی مختلف با هم بر سر رتبه های گوگل رقابت دارند. هر چقدر که این رتبه با لینک های اول پیج اول گوگل نزدیک تر باشد رقابت بین سایت ها بیشتر و البته سخت تر میباشد. خب حتما تا اینجا اگه مباحث آموزش سئو سایت اکسپرت سئو رو دنبال کرده باشین حتما میدونین که بدون چند اصل مهم, که در ادامه نام خواهم برد امکان رقابت این چنینی وجود ندارد. این موارد چیز هایی نیست جز سئو سایت و بهینه سازی , تولید محتوای غیر تکراری و با کیفیت , تبادل لینک و خرید بک لینک با کیفیت , فعالیت در شبکه های اجتماعی و …

خب اگر کمی دقت به خرج بدین حتما متوجه میشین که تمامی این مواردی که ذکر شد شامل صرف هزینه میباشد! برای تولید محتوای غیر تکراری و البته ترجمه مقاله های مفید و معتبر خارجی نیاز به نویسنده خوب و حرفه ای و متخصص در هر زمینه میباشد. برای خرید بک لینک با کیفیت باید هزینه ای نه بیشتر , بلکه حداقل با سایت های خوب در کلمات کلیدی مشابه کرد. برای امر سئو! خب به هر حال متخصص سئو حرفه ای نیز با توجه به صرف وقت و تلاش های مستمر و شبانه روزی اش نیاز به دریافت هزینه دارد! خودمونیم , کسی که در راه رضای خدا تمام وقت و هزینه خودش رو صرف امور بقیه نمیکنه! بالاخره ی سئو کار حرفه ای نیز خرج هایی داره!!! و مابقی هزینه های موجود که حتما میدونین ….
خب با توجه به حرف هایی که زده شد این روز ها حتما زیاد به گوشتون خورده که فلان شرکت سئو ارزان و یا سئو در زمان کوتاه , سئو تضمینی سایت و … انجام میده ! در مورد سئو تضکینی سایت امروز هیچ توضیحی نمیدم و شما میتونین به پست های قبلی اکسپرت سئو مراجعه کنین! و اما در مورد سئو ارزان , چطور با وجود هزینه های بالایی که در قبال تمامی مواردی که مکمل سئو سایت هستن میشه سئو سایت مشتری ها رو به صورت خیلی خیلی پایین تر از قیمت های واقعی انجام داد ؟؟! پس به قول معروف حتما یک گوشه کار میلنگد که انقدر ارزان است!

خیلی از افراد هستند که با خواندن چند مقاله از سئو , فکر میکنند دیگه الان به یک متخصص سئو سایت حرفه ای تبدیل شدن و میتونن سئو سایت مشتری ها رو بر عهده بگیرن. این افراد از طریق سئو کلاه سایه یا همان سئو بلک هت , سایت ها رو به طور سریع سئو میکنند و با فریب اونا رو به پیج اول گوگل می آوردن و شما با دیدن اینکه بله ما در کوتاه ترین زمان ممکن به پیج اول گوگل اومدیم همان مبلغ هرچند ناچیز رو تقدیم این افراد میکنین!! ولی گوگل زرنگ تر از آن است که متوجه فریب سئو سایت شما نشه! به محض شناسایی سئو بلک هت سایت جریمه میشه و شاید به صورت کلی از لیست گوگل حذف شه ! به این ترتیب وبمستر ها مجدد باید هزینه ای چند برابر برای سئو سایت و رفع آثار مخرب اون پرداخت کنند که شاید تا چند وقت بعد سایت بتونه مجدد قدرت اولیه خودش رو بدست بیاره…
بهتر این نیست که قبل از واگذاری پروژه سئو سایت به افرادی که میگویند ما سئو رایگان و سئو ارزان انجام میدیم کمی تحقیق کنین ؟! قدیمی های ما خوب میگفتند که : ” هر ارزانی بی علت نیست و هر گرانی بی حکمت! ”
موفق و پیروز باشید خوبان.. یا حق
مرجع اکسپرت سئو : سئو ارزان
 

Similar threads

بالا