زیردریایی در وسط پیاده رو/ عکس

babak485

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1][/h]

[h=2]تبلیغ یک شرکت بیمه در ایتالیا : زیردریایی در وسط پیاده رو[/h]

 

Shahab

مدیر تالار عکس
مدیر تالار
کاربر ممتاز

اهالی شهر میلان ایتالیا روز سه شنبه اول اکتبر پس از شروع روزشان با صحنه حیرت آوری مواجه شدند، یک زیر دریایی که ظاهرا راهش را در دریا گم کرده بود در خیابانی در وسط این شهر ایتالیا به سطح زمین آمد. هنگامی که مردم میلان صحنه سر در آوردن زیر دریایی را در وسط خیابان مشاهده کردند فکر می کردند که دارند خواب می بینند. تصاویر این حادثه عجیب و باورنکردنی به سرعت در سایت های اینترنتی تکثیر شدند. ماموران امداد به کمک ملوانان زیر دریایی شتافتند که کاملا گیج شده بودند.

درعین حال، پیرامون محل حادثه منطقه ای حفاظتی ایجاد شد. با شکافته شدن آسفالت خیابان هنگام بیرون آمدن زیردریایی تعدادی اتومبیل نیز آسیب دیدند. این حادثه ثابت کرد که مالکان اتومبیل در لحظه ممکن است دچار سانحه ای غیر مترقبه شوند، بنابراین لازم است که آنها یک بیمه مطمئن داشته باشند.

به هرحال، گروه یوروپ اسیستنس ایتالیا زیر مجموعه گروه ژنرالی با این تبلیغ در ابعاد گسترده می خواست مالکان اتومبیل را متقاعد به داشتن یک بیمه مطمئن کند. این گروه به لطف این ابتکار منحصربفرد مسلما در هدفش موفق می شود. در عین حال، اگر این حادثه ساختگی در این ابعاد عظیم به نمایش در نمی آمد احتمالا باور آن از سوی مردم چندان آسان نبود.














































 

Similar threads

بالا