زنده کردن پوست با این روش ها

Miss doctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]زنده کردن پوست با این روش ها[/h]
[COLOR=#3D3D3D !important]



جوانسازی پوست انواع مختلف دارد از بين اين روشها مي توان به تزريق سلولهاي فيبروبلاست و راديوفركوئنسي اشاره كرد.

هر فردی دوست دارد که پوستی جوان و شاداب و بدون چین و چروک داشته باشد هر چند که نمی‌توان با گذر عمر و مراحل طبیعی پیری بدن مقابله کرد ولی روش‌هایی برای تاخیر انداختن روند پیری پوست وجود دارد.
محمد رضا برزگر، متخصص پوست، مو، زیبایی ولیزرگفت:جوان سازی و کلاژن سازی پوست با استفاده از کرم‌های محدودی که دارای آلفاهیدروکسی اسید و یا ترکیبات رتینوئید هستند، آغاز می‌شود.

وی گفت: پیلینگ کردن پوست، دیگر روش جوانسازی پوست است که با استفاده از یک ماده اسیدی قوی و لایه برداری پوست، تا حدی کمک کننده به کاهش چین و چروک و تحریک کلاژن سازی در پوست است.

برزگر ادامه داد: بوتاکس، نوعی تزریق و فلج کردن عضلات صورت است که در صورت انجام شدن توسط پزشک یا فرد غیر متخصص و استفاده از مواد چینی اسم مواد کانادایی، که درصدد ناخالص زیاد دارند شاهد بروز آلرژی‌های شدید و عفونت هستیم.


انجام تزریق ژل در نواحی خاص از صورت، موجب رفع شیارهای عمیق پوستی می‌شود که در صورت استفاده از ژل نامرغوب، عوارض شدید و عفونت و تغییر شکل در صورت را به همراه دارد.

این متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر گفت: روش نیدلینگ‌ به معنی تحریک کلاژن سازی پوست است که همراه کردن این روش با دستگاه‌های لیزر جدید یا rf سوزنی، موجب تحریک کلاژن سازی با تاباندن اشعه لیزر در قسمت‌های عمیق پوست می‌شود و روش تقریبا کم عارضه‌تری در مقایسه با دیگر روش‌های جوان سازی پوست است.

برزگر در پایان گفت: برای انجام کارهای زیبایی و جوان سازی پوست حتما تحت نظر پزشک متخصص این کار انجام گیرد و افراد از نوع مواد یا نوع دستگاهی که برای جوانسازی پوستشان استفاده می‌شود به طور کامل آگاه باشند.​
[/COLOR]​
 

Similar threads

بالا