زمین تخت است. نه کروی!

وضعیت
موضوع بسته شده است.

سحر صبح

عضو جدید
////////////////[h=2]زمین تخت است. نه کروی![/h]
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

سحر صبح

عضو جدید
quran h. amir.jpg

امام علی علیه السلام به صراحت حرکت خورشید و گردش ان را بیان کرده است. حال به خود شخص بستگی دارد که سخن امام معصوم براش مهم باشه و فصل الخطاب و یا سخن سازمان ملعون ماسون ناسا!!
 

سحر صبح

عضو جدید
امام صادق علیه السلام اندازه خورشید رو 60 در 60 فرسخ و اندازه ماه رو 40 در 40 فرسخ عنوان میکنند. یعنی خورشید از زمین هم کوچکتر است. فقط کمی بزرگتر از ماه است. ضمن اینکه آیات قرآن هم زمین را به فرش مانند تشبیه میکند که مسطح است و خورشید را در حال آمد و رفت. و الشمس تجری لمستقر لها ذلک تقدیر العزیز العلیم و القمر قدرناه منازل حتی عاد کالعرجون القدیم... قرآن کریم... هیچکدوم زمین رو در حال حرکت معرفی نمیکنند. زمین ثابت است

ناسا به ما دروغ گفته... سالهاست داره به بشریت دروغ میگه
با فیلمهای ساختگی
با عکسهای فتوشاپی
 

سحر صبح

عضو جدید
همیشه در ذهنم این سوال بود که چرا در قرآن میفرماید ما اسمان دنیا را به ستارگان زیور دادیم؟
آیا این یعنی آسمانهای دیگر را ستاره نگذاشتیم براش؟
و اگر علم روز که میگه ستارگان و سیارات در سراسر همه اسمان ها پراکنده هستند پس چرا خدا به آسمان دنیا به طور خاص اشاره میکنه که ستارگان زینت بخش آن شده؟


در نظریه زمین تخت اینطور میخونیم که ستارگان با تعداد بسیار زیاد و خیلی زیبا در داخل گنبد اسمان فراز زمین شناورند. (بیرون از اون گنبد رو خبر ندارم ستارگان هستند یا نه)

ببینید چقدر گنبدی که بر فراز آسمان زمین تخت و زیبای ماست زیبا هست
عین یک حباب
از جنس یخ
تو روایت داریم گنبد بر فراز آسمان زمین از جنس یخ هست.

photo_۲۰۱۵-۱۱-۰۹_۱۴-۳۰-&.jpgphoto_۲۰۱۶-۰۸-۰۴_۰۱-۲۲-&.jpg
 
آخرین ویرایش:

سحر صبح

عضو جدید
ببخشید، رشته تحصیلی شما چی هست؟

بهداشت حرفه ای
ولی این ربطی به رشته ام نداره.

من بر اساس ایات و روایات علم روز رو قبول میکنم

البته مستندات علمی در این مورد زمین تخت خیلی زیاده که میتونید رجوع کنید به این کانال تلگرام همه شو یکجا جمع کرده مستندات علمیش رو
 

سحر صبح

عضو جدید
doc_2017-08-14_02-29-24.jpgphoto_۲۰۱۵-۱۱-۰۹_۱۴-۳۰-&.jpg

سمت راست: خورشید کمی بالاتر از زمین و مدار حرکتش برای پیدایش شب و روز/ و گستره نورش. و ماه که کوچکتر از ان هست
سمت چپ: تصویر فضایی واقعی از زمین تخت
 
آخرین ویرایش:

سحر صبح

عضو جدید
photo_۲۰۱۶-۰۲-۲۳_۲۱-۵۷-&.jpgphoto_۲۰۱۶-۰۶-۰۳_۰۴-۳۲-&.jpg

سمت راست: طرح نقشه زمین تخت
سمت چپ: استخرهای ناسا برای ساخت فیلمهای فضایی که در واقع زیر اب میسازن و به اسم فضا نشر میدن
 
آخرین ویرایش:

سحر صبح

عضو جدید
photo_۲۰۱۶-۰۷-۲۷_۲۳-۲۶-&.jpgphoto_۲۰۱۶-۰۸-۰۴_۱۳-۱۱-&.jpg
سمت راست: نقشه قدیمی زمین تخت و وضعیت قاره ها
سمت چپ: تصویری از زمین ثابت و غیر متحرک ما که زیرش قابل سکونت نیست و فقط روی آن قابل سکونت هست با گنبدی بر فراز آن
 
آخرین ویرایش:

ziba 22

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
http://www.islamquest.net/fa/archive/question/fa4232

جواب این شبه در این سایت هست.. و قرآن هم کروی بودن زمین رو تایید کرده..
اتفاقا کشفیات ناسا معجزه بودن قرآن رو بیش از پیش داره اثبات میکنه...

تفسیر ظاهری ایات درست نیست..
 
آخرین ویرایش:

ziba 22

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
اینکه مثلا کشورها مثلا چین و ژاپن از دو طرف میتونن به آمریکا برسن رو چجوری با زمین تخت میشه اثبات کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

سحر صبح

عضو جدید
اینها که شما گذاشتید، مستند علمی نیستن. در واقع فقط یک سری کارهای گرافیکی هستن.
مستند علمی یعنی کارهای کپلر که با روابط ریاضی ارائه کرد که گرد بودن و چرخیدن سیارات به دور خورشید رو اثبات کرد یا مشاهدات تجربی گالیله با عدسی های تلسکوپی که خودش ساخته بود و تایید نظریات کپلر.

این که یک سری روایات رو بیاریم و بگیم که این هست و غیر این هر چیزی مشاهدات و محاسبات بگن خدعه است و ...، واقعاً مربوط به این دوران نیست.

خب من که گفتم حتما به این کانال تلگرامی رجوع بفرمائید بعد نظرتون رو بگید. پر از مستنداته
https://t.me/zamin_takht
 

ziba 22

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
اینها که شما گذاشتید، مستند علمی نیستن. در واقع فقط یک سری کارهای گرافیکی هستن.
مستند علمی یعنی کارهای کپلر که با روابط ریاضی ارائه کرد که گرد بودن و چرخیدن سیارات به دور خورشید رو اثبات کرد یا مشاهدات تجربی گالیله با عدسی های تلسکوپی که خودش ساخته بود و تایید نظریات کپلر.

این که یک سری روایات رو بیاریم و بگیم که این هست و غیر این هر چیزی مشاهدات و محاسبات بگن خدعه است و ...، واقعاً مربوط به این دوران نیست.

اخه ایات و روایات هم تایید کننده کروی بودن زمین هست.. و برداشت سطحی واقعا باعث گمراهی بیشتر میشه..
اینکه میگن قران لایه های مختلفی داره و هرکسی بنا به سطحش از اون برداشت میکنه کاملا درسته..چیزی که کروی بودنش توسط ایات و تفسیر اثبات شده یه سریا دارن با برداشت سطحی اونو ناخواسته و شایدم بنا به اهدافی وارونه میکنن..
 
  • Like
واکنش ها: ayja

ziba 22

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
همیشه در ذهنم این سوال بود که چرا در قرآن میفرماید ما اسمان دنیا را به ستارگان زیور دادیم؟
یعنی آسمانهای دیگر را ستاره نگذاشتیم براش
و اسمان دنیا یا همان آسمان اول زمین.

ولی علم خلاف این رو همیشه به ما میگفت. ناسا میگفت میلیاردها ستاره داریم که فلان هستن.... که کهکشان ما گوشه ای از آنهاست. در حالیکه در نظریه زمین تخت فقط این ثابت میشه که فقط اسمان گنبدی شکل بر فراز زمین هست که ستاره داره

ببینید چقدر گنبدی که بر فراز آسمان زمین تخت و زیبای ماست زیبا هست
عین یک حباب
از جنس یخ
تو روایت داریم گنبد بر فراز آسمان زمین از جنس یخ هست.

مشاهده پیوست 262746مشاهده پیوست 262747

دیدگاه قرآن پیرامون کروی بودن زمین چیست؟
پرسش

خداوند می فرماید: و زمین را گستردیم؛ و در آن کوه‏هاى ثابتى افکندیم؛ و از هر گیاه موزون، در آن رویاندیم؛ آیا زمین را محل آرامش (شما) قرار ندادیم؟! خداوند اطمینان می دهد که زمین مانند فرشی مسطح است. آیا این آیات دلالت بر کروی نبودن زمین ندارد؟

پاسخ اجمالی


خداوند متعال در قرآن زمین را به عنوان جایگاهی که برای زندگی انسان آماده و مهیاء است معرفی می نماید، اما کلمات و واژه هایی مانند: مدّ یا مسطح بودن که در قرآن در مورد زمین به کار رفته است، به معنای همواری و گسترده بودن است ( در مقابل ناهمواری و پستی و بلندی ) نه به معنایی مقابل کرویّت. بنابراین در قرآن هیچ آیه ای وجود ندارد که به طور صریح دلالت بر مسطّح بودن ( مقابل کرویت زمین ) بکند؛ زیرا « مدّ » به معنای گستردن در راستای راحتی و آسایش و در مقابل ناهمواری می باشد نه مقابل کروی بودن. « مهاد » نیز برای بیان جهت آسایشی است که خدا در زمین قرار داده است تا انسان ها در روی آن احساس راحتی نمایند. پس این آیات هیچ گونه دلالتی که قرآن کرویت زمین را ردّ می کند ندارند . بلکه آیات زیادی در قرآن وجود دارد که کرویّت زمین با آن کاملاً هماهنگ است. و بر کرویّت زمین صحّه می گذارد که این خود اعجازی از اعجاز های علمی قرآن بوده و دلالت بر عظمت و الاهی بودن آن دارد.

پاسخ تفصیلی

برای این که روشن شود آیا آیاتی که پرسشگر محترم به آنها استناد نموده با کروی بودن زمین مخالف است یا نه؟، لازم است به تفسیر آیات مراجعه کنیم:
الف: آیه اول: " و زمین را گستردیم و در آن کوه‏هاى ثابتى افکندیم و از هر گیاه موزون، در آن رویاندیم "[1]
"مد ارض" به معناى گستردن طول و عرض آن است، و اگر خدا زمین را نمی گستراند و از سلسله‏ کوه ها پوشیده مى‏شد صلاحیت کشت و زرع و سکونت را نداشت و جانداران کمال حیات خود را نمى‏یافتند.[2]
منظور از « مدّ » و گستراندن این نیست که زمین کروی نیست بلکه مقصود این است که سطح زمین به طور کامل برجسته و ناهموار خلق نشد که اگر این گونه آفریده می شد انسان در این زمین نمی توانست به خوبی زندگی نماید. کشت و زرع داشته باشد و اسباب راحتی خود را فراهم آورد. چنان که روند آیات بعد که در شمارش نعمت های راحتی بخش انسان اند، نیز بر این مطلب دلالت دارد.
ب: آیه دوم:" آیا ما زمین را بسترى نساختیم؟[3]
کلمه" مهاد" در این آیه به معنى مکان آماده و صاف و مرتب است، و در اصل از" مهد" به معنى محلى که براى استراحت کودک آماده مى‏کنند (اعم از گاهواره و یا بستر) گرفته شده است.[4] و از این رو به گهواره‏اى که براى کودک آماده می شود نیز مهد اطلاق شده است.[5] بنا بر این؛ مهد و مهاد، جائی است که مانند گهواره آماده پرورش است چنان که در آیه فرمود : الَّذِی جَعَلَ لَکُمُ الْأَرْضَ مَهْداً [6]- و این معنا مثل معناى آیه:" الْأَرْضَ فِراشاً[7] (زمین را مانند فرشى گسترده برایتان قرار داده است) می باشد .[8]
بر این اساس؛ می توان گفت: این آیه در صدد بیان این نکته است که زمین به عنوان یک نعمت الاهی جایی برای راحتی موجودات و به ویژه انسان ها خلق شده است همانند « مهد » و گهواره که مایه آرامش است.
از طرفی در قرآن آیاتی هست که بنا به گفته صاحب نظران با کروی بودن زمین هماهنگ و سازگار می باشند. و این آیات به عنوان معجزه علمی قرآن مطرح شده اند. که در زیر به برخی از آنها می پردازیم .
1 - آیه اول: "شب را در روز مى‏پوشاند و روز شتابان آن را مى‏طلبد".[9] این آیه مى‏فهماند که شب فراگیر روز است. یعنى همه آن مکان هایى را که روز بود شب فرا مى‏گیرد، و اگر زمین کروى نبود صحیح نبود بگوییم دائما شب روز را فرا مى‏گیرد، و آن را دنبال مى‏کند، زیرا در این صورت چند ساعتى شب به دنبال روز مى‏بود. و چون به انتهاى سطح زمین مى‏رسیدند، روز بر مى‏گشت و شب را دنبال مى‏کرد. و به عبارتى دیگر: در هر روزى یک روز شب به دنبال روز مى‏رفت ، و روز دیگر، روز به دنبال شب، پس این که قرآن به طور مطلق فرمود: شب به دنبال روز مى‏رود جز با کرویت زمین درست در نمى‏آید.[10]
2 - آیه دوم:"... شب را بر روز داخل مى‏کند و روز را بر شب‏ ...".[11]
در تفسیر این آیه آمده است :"اگر انسانى بیرون کره زمین ایستاده باشد و به منظره حرکت وضعى زمین به دور خودش و پیدایش شب و روز بر گرد آن نگاه کند، مى‏بیند که گویى به طور مرتب از یک سو نوار سیاه رنگ شب بر روشنایى روز پیچیده مى‏شود و از سوى دیگر نوار سفید رنگ روز بر سیاهى شب، و با توجه به این که"یکور" از ماده" تکویر" به معنى پیچیدن است ... نکته لطیفى که در این تعبیر قرآنى، نهفته است روشن مى‏شود، که زمین کروى است و به دور خود گردش مى‏کند، و بر اثر این گردش، نوار سیاه شب، و نوار سفید روز، دائما گرد آن مى‏گردند، گویى از یک سو نوار سفید بر سیاه و از سوى دیگر نوار سیاه بر سفید پیچیده مى‏شود."[12]
3 –آیه سوم: "پس سوگند به پروردگار مشرقها و مغربها که ما تواناییم"[13] سید هبه الدین شهرستانی در تفسیر این آیه آورده است: « این آیه دلالت دارد بر کثرت مشرق ها و مغرب ها و کرویت زمین نیز مستلزم آن است که در هر نقطه از زمین برای گروهی دیگر مغرب باشد. پس کثرت مشارق و مغارب با قول به کرویت زمین سازگار می باشد.»[14] توضیح این که اگر زمین مسطح بود تنها یک مشرق و مغرب وجود داشت ولی جایی که زمین کروی باشد لازم است دارای مشرق ها و مغرب ها باشد چرا که در این صورت با چرخشش مشرق و مغرب مکان ها تفاوت می کند.[15]
4 –آیه چهارم: "و به زمین که چگونه گسترده و هموار گشته است‏ " [16]برخی از نویسندگان معاصر با توجه به این آیه و نیز آیات 137 سوره اعراف و 5 سوره صافات و 40 سوره معارج را دلیل کرویت زمین از نظر قرآن می دانند و آن را یکی از معجزات علمی قرآن تلقی می کنند و می نویسند : مسطح بودن زمین، مانع کرویت آن نمی شود چرا که هر کره ای برای خود سطحی نیز دارد و از این روست که در هندسه کره را یکی از اقسام سطح به شمار می آورند. و توضیح می دهد که مسطح بودن به معنای مقابل کروی، یک اصطلاح هندسی جدید است و مقصود از "سطحت" در آیه گسترش است.[17]
نتیجه این که: قرآن نه تنها زمین را مسطح (در مقابل کروی بودن) نمی داند بلکه آیات زیادی وجود دارد که با کرویت زمین کاملاً سازگار می باشند.


[1] .حجر، 19
[2] - طباطبایى، سید محمد حسین، المیزان فى تفسیر القرآن، ج 12، ص 138 و 139، دفتر انتشارات اسلامى جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، قم، چاپ پنجم، 1417 ق؛ مکارم شیرازى، ناصر، تفسیر نمونه، ج 11 ، ص 52 و 53، دار الکتب الإسلامیة - تهران، چاپ اول، 1374 ش.
[3] .النبأ، 6
[4] - مکارم شیرازى، ناصر، تفسیر نمونه ، ج 26 ، ص 16 و 17.
[5] مریم، 29،کَیْفَ نُکَلِّمُ مَنْ کانَ فِی الْمَهْدِ صَبِیًّا.
[6] طه، 53.
[7] بقره، 22.
[8] - خسروى حسینى، سید غلامرضا، ترجمه و تحقیق مفردات الفاظ قرآن، ص 261، انتشارات مرتضوى - تهران، چاپ دوم، 1375 ش.
[8] - طباطبایى، سید محمد حسین، تفسیر المیزان، ج 20، ص 161 و 162.
[9] : " یُغْشِی اللَّیْلَ النَّهارَ یَطْلُبُهُ حَثِیثاً".
[10] - طباطبایى، سید محمد حسین، تفسیر المیزان، موسوى همدانى، سید محمد باقر، ترجمه تفسیر المیزان، ج 10 ، ص 222، دفتر انتشارات اسلامى جامعه‏ى مدرسین حوزه علمیه قم - قم، چاپ پنجم، 1374 ش.
[11] الزمر، 5 : یُکَوِّرُ اللَّیْلَ عَلَى النَّهارِ وَ یُکَوِّرُ النَّهارَ عَلَى اللَّیْل.
[12] - مکارم شیرازى، ناصر، تفسیر نمونه ، ج 19، ص 376.
[13] معارج،40،" فَلا أُقْسِمُ بِرَبِّ الْمَشارِقِ وَ الْمَغارِبِ إِنَّا لَقادِرُونَ".
[14] - رضائی اصفهانی ، محمد علی ، پژوهشی در اعجاز علمی قرآن ، ص 188 و 189، انتشارات کتاب مبین ، چاپ سوم ، 1381 ش.
[15] - مکارم شیرازى، ناصر، تفسیر نمونه، ج 19، ص 13 و 14.
[16] الغاشیه، 20،و الی الارض کیف سطحت.
[17] - گودرزی ، نجف ، مطالب شگفت انگیز قرآن ، ص 28 - 30؛ امین، احمد، کتاب راه تکامل، ج 7 ، ص 145؛ ماهنامه مکتب الاسلام ، سال 12 ، ش 11؛ نیازمند، ید الله، اعجاز قرآن از نظر علوم امروزی، ص 189، به نقل از : پژوهشی در اعجاز علمی قرآن، رضائی، ص
 

سحر صبح

عضو جدید
خانم زیبا من نگفتم تنها دلیلم همین است. بلکه گفتم یک دلیل این میتونه باشه. که فرض بگیریم نباشه، دلایل علمی زیادی بر این مسئله هست. اول تحقیق بفرمائید بعد به بنده بگید نیت شومی دارم. بعد هم اینها هم که شما بعنوان تفسیر آوردید زمین کروی رو اثبات قطعی نمیکنه
 

ziba 22

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
خانم زیبا من نگفتم تنها دلیلم همین است. بلکه گفتم یک دلیل این میتونه باشه. که فرض بگیریم نباشه، دلایل علمی زیادی بر این مسئله هست. اول تحقیق بفرمائید بعد به بنده بگید نیت شومی دارم. بعد هم اینها هم که شما بعنوان تفسیر آوردید زمین کروی رو اثبات قطعی نمیکنه

شما چرا به خودتون میگیرن:eek:.. من منظورم به منشا پیدایش این تفکر بود
 

ziba 22

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
مشاهده پیوست 262754
به زمین تخت توجه بفرمائید

شما اگه یه دایره رو بردارید و به هزار قسمت تقسیم کنید.. دیگه شما اونو کمان نمیبینید بلکه هر قطعه به صورت خط صاف دیده میشه..
این عکس گویای همچین مطلبی نیست.. میدان دید دوربین خیلی محدوده
 

سحر صبح

عضو جدید
شما اگه یه دایره رو بردارید و به هزار قسمت تقسیم کنید.. دیگه شما اونو کمان نمیبینید بلکه هر قطعه به صورت خط صاف دیده میشه..
این عکس گویای همچین مطلبی نیست.. میدان دید دوربین خیلی محدوده

اتفاقا یکی از دلایلی که اینها برای زمین کروی میارن میدان دید هست اونم با همین وسعت یا کمتر... که البته همه شو با لنز مخصوص سطوح محدب میگیرن... نه لنز عادی... که اینطور وانمود کنن. البته بازم میگم به کانال تلگرامی حتما مراجعه کنید هزاران دلیل و عکس مستند گذاشته با توضیحات علمی فراوان
https://t.me/zamin_takht
 

ziba 22

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
مشاهده پیوست 262755
رب المشرقین و رب المغربین
سوره الرحمن
پروردگار مشرق ها و مغرب ها

این عکس رو میشه کروی فرض کرد و هم مسطح

کروی: انگار عمود بر قطب شمال عکس گرفته شده
مسطح: یعنی قطب شمال باید مرکز زمین باشه جای خط استوا؟:surprised:

اگه من اشتباه برداشت میکنم اصلاح کنید
 

سحر صبح

عضو جدید
این عکس رو میشه کروی فرض کرد و هم مسطح

کروی: انگار عمود بر قطب شمال عکس گرفته شده
مسطح: یعنی قطب شمال باید مرکز زمین باشه جای خط استوا؟:surprised:

اگه من اشتباه برداشت میکنم اصلاح کنید

این دیگه عکس نیست. یک تصویره در توضیح اینکه چرا خداوند در قرآن تعبیر مشرق ها و مغرب ها آورده. تو تفسیری که آوردید دلیل رو کروی بودن قید میکنه اما با فرض تخت بودن زمین هم این قابل توضیح هست
 

سحر صبح

عضو جدید
➰🍁 نظر کاربران 🍁➰

سلام خسته نباشین خیلی زحمت میکشین

من خودم ی نظریه دارم

اگه زمین کروی هست و ب دور خورشید میچرخه

پس چرا تو نیرو های مسلح میگن وقتی نقشه یا قطب نما ندارین با ستاره ها راهتونو پیدا کنید

اگه زمین ب دور خورشید بچرخه و آسمون و ستارگان مسیرشون عوض بشه هیچ وقت نمیشه مسیر درست رو با ستاره ها پیدا کرد پس اینم ب تخت بودن زمین خیلی نزدیکه

اینم اگه شد ب اعضای کانال بگین تا بیشتر امیدوار بشیم ب لو رفتن حیله کافران

با آرزوی موفقیت توو کاراتون و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی علیه‌السلام صلوات
 

سحر صبح

عضو جدید
من این کانال رو رفتم، اونجا هم دلیل علمی ندیدم. فقط تعدادی روایت و یک سری شبه علم دیدم.

این فیلم رو با ببینید احتمالاً نظرتون عوض میشه، سعی کنید از تعصب دوری کنید:
http://www.aparat.com/v/wJhIH

من سه روز تو اون کانال دارم مطلب میخونم تا به این نتیجه رسیدم. شما چطور به این راحتی میگید دلیل علمی ندیدم. پر از دلایل علمی هست با هزاران مطلب. چقدر عجله میکنید جالبه

من تعصبی ندارم روی این مطلب فقط دارم مستندات ارائه میدم بر ان چیزی که قانع شدم
شاید تعصب از شما باشه
در هر صورت مختارید بپذیرید یا نه
فقط خواستم گوشه ذهنتون این نظریه رو داشته باشید
فردای روز اثبات شد نگید این از کجا امد
چون خود ناسا هم داره اعتراف میکنه و به چیزایی اندک اعتراف کرده از جمله جعلی بودن تصویر زمین که از فضا گرفته شده. اصلا تا حالا فضا نرفته بشر. سد رو نتونسته بشکنه. عکساشم هست که پرچم روی کره ماه داره با باد تکون میخوره خخخخ یعنی انجا هم باد میاد... فیلمایی هم که گذاشتن از دهان فضا نوردان حباب میاد. زیر اب فیلم گرفتن
 

سحر صبح

عضو جدید
اعتراف خود ناسا

99 درصد ارتباط های دنیا با سیم های زیر زمینی در حال اجرا هستن!!

خوب پس ماهواره ای نیست!! خخخ

photo_۲۰۱۶-۰۹-۰۸_۰۵-۳۸-&.jpg
 

ziba 22

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
من سه روز تو اون کانال دارم مطلب میخونم تا به این نتیجه رسیدم. شما چطور به این راحتی میگید دلیل علمی ندیدم. پر از دلایل علمی هست با هزاران مطلب. چقدر عجله میکنید جالبه

من تعصبی ندارم روی این مطلب فقط دارم مستندات ارائه میدم بر ان چیزی که قانع شدم
شاید تعصب از شما باشه
در هر صورت مختارید بپذیرید یا نه
فقط خواستم گوشه ذهنتون این نظریه رو داشته باشید
فردای روز اثبات شد نگید این از کجا امد
چون خود ناسا هم داره اعتراف میکنه و به چیزایی اندک اعتراف کرده از جمله جعلی بودن تصویر زمین که از فضا گرفته شده. اصلا تا حالا فضا نرفته بشر. سد رو نتونسته بشکنه. عکساشم هست که پرچم روی کره ماه داره با باد تکون میخوره خخخخ یعنی انجا هم باد میاد... فیلمایی هم که گذاشتن از دهان فضا نوردان حباب میاد. زیر اب فیلم گرفتن

ناسا داره الکی میگه.. ما که خودمون داشتیم ماهواره میفرستادیم توی مدار زمین
روسیه چند تا ماهواره فرستاد توی مدار.. یعنی دارن دور یه صفحه میگردد:D

البته این نظریه منشاش خوده امریکاس..البته نه ناسا
و یه جوری هم مستندات میارن و ثابت میکنن که کسی علمشو نداشته باشه نمیتونه ثابت کنه..
مثل همین اثباتا که خیلی منطقی ثابت میکنن2+2 میشه 5
 

سحر صبح

عضو جدید
ناسا داره الکی میگه.. ما که خودمون داشتیم ماهواره میفرستادیم توی مدار زمین
روسیه چند تا ماهواره فرستاد توی مدار.. یعنی دارن دور یه صفحه میگردد:D

البته این نظریه منشاش خوده امریکاس..البته نه ناسا
و یه جوری هم مستندات میارن و ثابت میکنن که کسی علمشو نداشته باشه نمیتونه ثابت کنه..
مثل همین اثباتا که خیلی منطقی ثابت میکنن2+2 میشه 5

نگفتم ماهواره نفرستاده. عرض کردم انسان نرفته کره ماه و همچنین خارج از سد هم نشده. همچنین عرض کردم خیلی از این ارتباطات رو خودش اعتراف کرده با ماهواره نیست... حالا صحت و سقمشو نمیدونم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا