زلزله ای نزدیک با 16 هزار کشته یا فروپاشی از درون در سال 2048

آقا سید

مدیر بازنشسته
«بررسی ها و پیش بینی های انجام شده، نشان می دهد در آینده ای نه چندان دور، زلزله ای به قدرت 7.5 درجه ریشتر در سرزمین های اشغالی رخ خواهد داد که بر اثر آن، دست کم شانزده هزار شهرک نشین صهیونیستی کشته خواهند شد.»

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، جمله بالا را روزنامه صهیونیستی «معاریو» منتشر کرده و در ادامه می نویسد: پس از اعلام این احتمال از سوی کارشناسان، پارلمان اسرائیل (کنست) روز گذشته دوشنبه نشست اضطراری و مهمی برگزار کرد.

«معاریو» در ادامه افزود: متأسفانه این مسأله در بودجه ای که برای سال 2011 – 2012 بسته شده، در نظر گرفته نشده است. از همین روی، بدون شک، در صورت وقوع چنین زلزله ای با مشکل جدی روبه رو خواهیم شد.

بررسی ها نشان داده است که مرکز این زلزله 7.5 ریشتری، منطقه «بیت شان» در شمال سرزمین های اشغالی خواهد بود.

این روزنامه همچنین نوشت: پیش بینی شده، علاوه بر شانزده هزار کشته، بیش از شش هزار شهرک نشین هم زخمی شوند و بیش از 377 هزار نفر خانه های خود را ترک کرده و آواره شوند. افزون بر این ده ها هزار ساختمان و خانه نابود و دست کم بیست هزار ساختمان هم آسیب جدی و جزیی خواهند دید.

بر پایه این گزارش، اما ترس از فروپاشی و نابودی، تنها در شکل زلزله احتمالی برای صهیونیست ها به یک کابوس تبدیل نشده است. آنها این موضوع را در فیلمی جنجال برانگیز نیز برای خود متصور شده اند.

«یاران کووتوری»، کارگردان اسرائیلی در آخرین فیلم خود که «2048» نام دارد، پیش بینی کرد که در سال 2048 اسرائیل بدون هرگونه درگیری و خونریزی نابود خواهد شد و بار دیگر یهودیان جهان دوران آوارگی تاریخی خود را از سر خواهند گرفت.

به گزارش «المحیط»، در آغاز این فیلم، نقشه جهان بدون اسرائیل نمایش داده می شود و در منطقه فلسطین، تنها گروهی از اعراب و اندکی از «یهودیان اشکنازی» در آن ساکن هستند و پس از آن، بخشی از اعلامیه «هرتزل» در پس زمینه این فیلم به نمایش گذاشته شده و رفته رفته، موجودیتی یهودی بر پایه تعالیم «یهوه» (خدای موهوم یهودیان) و سخنان «هرتزل» در آنجا ساکن و برای خود مالکیتی قایل شده و دولتی راه اندازی می کنند و ... .

نکته جالب این فیلم آن است که در تشکیل این دولت، هیچ قدرتی دخالت نداشته و تنها یهودیان این منطقه بر اساس نداهای آسمانی حکومت تشکیل می دهند و در سال های منتهی به سال 2048 و با نابودی تدریجی نسل یهودیان، دولت اسرائیل به خودی خود نابود و بار دیگر نقشه اسرائیل از نقشه پاک خواهد شد.

در این فیلم همچنین تأکید می شود که یهودیان اسرائیل، مأموریتی تاریخی برای تشکیل حکومت دارند و هیچ مسئولیتی در تداوم آن ندارند؛ بنابراین، نابودی آن نیز جبر تاریخی است، همان گونه که حضور یهودیان در سرزمین های اسلامی و عربی جبر تاریخی بوده است.
منبع
 
بالا