رژلب‌هایی که سرب دارند را بشناسید!

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1] [/h]​
تحقیقات اخیر نشان داده است که برخی از لوازم آرایشی مورد استفاده زنان آلوده به سرب است و یک زن به طور متویط در طی ۱۰ سال میزان ۲ کیلو گرم سرب رابا استفاده از رژ لب وارد بدن خود کرده است.دکتر ناهيد نمان که در بيمارستان تورنتو کار مي کند بر این باور است علت افزایش انواع سرطان در زنان ارتباط زیادی به همین وسیله آرایشی دارد.
به این ترتیب اگر خانمي را مي شناسيد حتي اگر دوستش هم نداشته باشيد سعي كنيد او را هم در دانستن اين اطلاعات سهيم کنيد.

به گزارش بی باک به نقل از افکار نیوز ، وی ادامه داد: اخيراً قيمت رژ لب هايي با مارک Red Earth و Sold at ESPRIT از ۶۷ دلار به ۹.۹۰ دلار تقليل يافته است.آنها حاوي سرب هستند.

به گفته وی رژ لب مارکهای معروفی ماند کریسیتن دیور، لانکوم، کلینیکوشادو، چنل و ده ها مارک دیگر سرب دارند. وی به زنان توصیه می کند: اين ها آزمايشهايي است که مي توانيد براي خودتان انجام هيد اول مقداري از رژلبتان را روي دستتان بماليد سپس با يک انگشتر طلا روي آنرا مالش دهید اگر رنگ آن به مشکي تغيير کرد پس شما مي فهميد که رژلبتان حاوي سرب است.

نمان ادامه میدهد: بالاترين ميزان سرب مساوي است با بالاترين شانس ابتلا به سرطان.مراقب باشيد رژ لب هر چقدر سرب بيشتري داشته باشند ماندگاري طولاني تري نيز دارند. اگر رژ لب شما مدت طولاني روي لبتان مي ماند بخاطر مقدار بالاي سرب آن است پس دیگر از آن استفاده نکنید.
 

رهاپرتو

عضو جدید
کاربر ممتاز
مثل همیشه عالیییییییییییییییییییییییی
مرسیییییییییییییییی
 

samir91

عضو جدید
جالب بود......................

دلمـ ، یڪ ڪوچه میخـواهد

بے بن بستــ..و یڪـ
خـدا ڪه باهم ڪمے راه برویمـ
 
Similar threads

Similar threads

بالا