رپورتاژ آگهی چیست و چه اهمیتی در سئو دارد؟

bboomm1234

عضو جدید
رپورتاژ آگهی چیست؟
رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. به این معنی که مخاطب متوجه جنبۀ تبلیغاتی این گزارش نمی شود و تصور می کند در حال مطالعه یا مشاهده یک گزارش کاملاً بی طرف است. به دلیل غیر مستقیم بودن این شیوه تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی اثربخشی بالایی دارد. معمولا مخاطبان به این نوع آگهی اعتماد بیشتری دارند و کل محتوای رپورتاژ را تا انتها مطالعه می کنند. رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌های تبلیغات اینترنتی و برندسازی است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که برای مدت زمان نامحدود به مخاطبان نمایش داده می شود و همیشه در سایت‌ آگهی دهنده باقی می ماند.


جمله ای در تبلیغات است که می گوید: بهترین نوع آگهی، آن است که آگهی بنظر نرسد. در حال حاضر درصد قابل توجهی از اخباری که از رسانه های مختلف منتشر می شود در دل خود پیامی بازرگانی به همراه دارد و گزارش تبلیغاتی محسوب می شود، دلیل این موضوع اثر بخشی قابل توجهی است که این نوع از تبلیغات دارد. در واقع مردم دیگر توجهی به تبلیغات نمی کنند و روش های تبلیغاتی سنتی برای مردم تکراری و کسل کننده شده است، به همین جهت است که reportage advertisement از اهمیت زیادی برخوردار شده است.
تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو و رتبه سایت در گوگل
رپورتاژ آگهی در حقیقت عملکردی مانند نوشتن یک پُست مهمان دارد. با قرار دادن لینک سایت تان در متن رپورتاژ آگهی می توانید سیگنال رتبه بندی قدرتمندی برای موتورهای جستجو ارسال کنید. بدون شک، داشتن یک لینک از وب سایتی با اعتبار دامنۀ بالا تاثیر بسیار خوبی بر روی سئوی سایت شما خواهد داشت. رپورتاژ آگهی بصورت مستقیم بر روی سئو سایت تاثیر ندارد. اما همان طور که گفتیم می تواند به صورت غیر مستقیم بسیار موثر باشد. تاثیر غیر مستقیم رپورتاژ آگهی بر سئو سایت در این نکته نهفته است که رپورتاژ آگهی با حداقل تبلیغ برای برندتان، بیشترین بازده را برای محصول شما ایجاد می کند. افراد ببیننده رپورتاژ آگهی قطعاً به سایت شما برای مشاهده و خرید محصولات یا خدمات مراجعه می کنند. به این ترتیب، تعداد ورودی های سایت شما افزایش خواهد یافت که این موضوع به بهبود رتبه سایت شما کمک خواهد کرد. از طرفی دیگر، ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پربازدید به قدرت گرفتن سایت و ارتقای رتبه آن در گوگل کمک می کند.

https://www.web24.ir/article/626/رپورتاژ-آگهی-چیست-اهمیت-سئو.aspx

https://www.web24.ir/page/202/قیمت-رپورتاژ-آگهی.aspx

https://www.web24.ir/page/196/خرید-رپرتاژ-آگهی-رپورتاژ-خبری.aspx
 

Similar threads

بالا