رویایی ترین خانه دنیا

mehdi_petro

عضو جدید
کاربر ممتاز
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، معنای رویایی برای عده ای تنها پول و ثروت است اما این بار رویایی بودن همراه شده است با آرامش و زیبایی که مانند آن سخت بدست می آید.

خانه های رویایی حتما نباید تمامی امکانات را داشته باشند، برخی مواقع منظره و حالت خانه نیز می تواند آن را رویایی کند. فرض کنید دقیقا بر روی تخته سنگی در میان رودخانه منزلی داشته باشید و دست هیچکس به شما نرسد.



خانه رویایی روی آب را می توان در رودخانه "درینا" در صربستان دید جایی که خانه ای منحصر به فرد روی تخته سنگی خاص بنا شده است و جدیدا افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند.

یکی از عکس های این خانه به عنوان بهترین عکس ها مجله نشنال جئوگرافی در سال 2012 انتخاب شد اما این خانه سال هاست به نماد عکاسی در صربستان تبدیل شده است.



به گفته افراد آگاه این خانه بیش از چهار دهه است که به طور عجیبی در این منطقه قرار گرفته است. محلی ها می گویند تعدادی از جوانان به مرور این خانه را ساختند تا محلی برای استراحت های پس از شنا باشد.

این خانه در طی این سال ها از گزند طغیان رودخانه نیز در امان بوده است، حتی گاهی اوقات در حال فروپاشی بوده است که بار دیگر با یک تعمیر درست شده است. این روزها از این خانه محلی های منطقه نگه داری می کنند.





 

Similar threads

بالا