رفع تیرگی زیر بغل با کمک لیزر وروشن شدن پوست

baranclinic

عضو جدید
رفع تیرگی زیر بغل با کمک لیزر وروشن شدن پوست :

رفع تیرگی زیر بغل ، تیرگی و سیاهی زیربغل اکثر افراد بخصوص خانم ها را آزار می‌دهد. موارد متعددی می تواند موجب تیرگی ناحیه زیر بغل شود از جمله مواردی همچون (هایپرپیگمنتیشن) =تیره شدن بیش از حد پوست، تغییرات هورمونی مانند تغییراتی که در دوره بارداری رخ می‌دهد، سطح بالای انسولین، مواد شیمیایی خاص موجود در دئودورانت‌ها و ضد عرق‌ها و حتی اصلاح موهای زیر بغل با تیغ نیز می‌تواند در تیره شدن زیر بغل که تحت عنوان axillary darkening نیز شناخته می‌شود موثر باشد، البته کلیه مواردی که باعث تیرگی پوست زیر بغل می‌شود صرفا محدود به موارد ی که در بالا ذکر شده نیست.
روش های پیشگیری از تیرگی زیر بغل:


  • از لباس‌های پنبه‌ای استفاده کنید.
  • ازمواد بهداشتی ضد عرقی که حاوی آلومینیوم کلراید هستند اجتناب کنید.
  • از تراشیدن با تیغ و مصرف کرم‌های مو بَر اجتناب کنید. اپیلاسیون می‌تواند قابل توصیه باشد.
  • از تماس مستقیم با مواد شیمیایی قوی مانند اسپری‌ها و عطرها خودداری کنید..
  • رژیم غذایی مناسبی انتخاب کنید. میوه و سبزیجات بیشتری بخورید.
یکی از سریع‌ترین روش‌های رفع تیرگی زیر بغل استفاده از لیزر است. لیزر در سریع ترین زمان ممکن می تواند بدون هیچ عارضه‌ای، پوست این نواحی از بدن را روشن تر کند.
درمان لیزر بک روش مطمئن است که در روشن کردن پوست زیر بغل و رفع تیرگی زیر بغل بسیار موثرعمل می کند. با استفاده از لیزر نه تنها می‌توان چروک‌ها، جای زخم یا جوشگاه، تاتو، لکه‌های پیری و ناشی از نور آفتاب، کک و مک و لکه ماه گرفتگی را ازبین برد ، بلکه می تواند موهای زائد را از بین برده و ضایعات پوستی را درمان کند، همچنین می توان از لیزر برای سفید سیاهی زیربغل نیز بهره گرفت. لیزردرمانی یکی از سریع‌ترین و موثرترین روش‌های برای سفید کردن تیرگی زیربغل محسوب می شود.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا