رستوران های گرجستان

abines

عضو جدید
غذاهای گرجی در بین ما کمتر شناخته شده اما طعم لذیذ آن بیشتر تحت تاثیر ذائقه مردم اروپا و خاورمیانه می باشد. غذاهای لذیذ گرجی، بیشتر با تخم مرغ، گوشت و مرغ تهیه می شوند و این کشور پر از کافه های روستایی و رستورانهای مجلل، هست می باشد و در کنار غذاهای محلی بهترین و لذیذترین غذاهای بین المللی را هم سرو میکنند.
رستوران تاغلائورا Taglaura Restaurant​
یکی از مسائل مهم و مورد توجه در سفر غذای خوب است، شما در تور گرجستان می توانید بهترین غذاهای گرجی را در سفر به گرجستان امتحان کنید که ما در اینجا چند مورد از رستوران های خوب گرجستان را به شما معرفی می کنیم:
رستوران های زنجیره ای تاغلائورا از بهترین رستوران های گرجستان هستند که بیشتر مردم گرجی برای صرف غذا به آنجا می روند. غذاهای تاغلائورا بسیار لذیذ و خوش طعم و پر از ادویه کاری مخصوص هستند. طراحی زیبای فضای داخلی این مجموعه رستورانها به صورت کاملا سنتی و منطبق با ذائقه گرجی ها ساخته شده و همچنین پرسنل آن با برخوردی سرشار از محبت و صمیمیت است. همچنین هزینه صرف غذا در این رستوران بسیار مقرون به صرفه است و به همین دلیل در شهر تفلیس و گرجستان مورد توجه و استقبال بسیاری از گرجی ها می باشد. رستوران تاغلائورا در تفلیس و سراسر گرجستان شعبات بسیاری دارد و به جرات می توان گفت که جزو بهترین رستوران های تفلیس به شمار می رود.
آدرس یکی از شعب: تفلیس– خیابان کوستاوا– شماره ۷۷
تلفن: ۹۹۵۳۲۲۳۶۳۶۷۲+

رستوران میسونی Missoni Restaurant​
رستوران میسونی یکی از کافه بارهای بسیار جذاب در گرجستان است که گرجی ها برای برگزاری بسیاری از جشنها، قرارهای تجاری و کاری و همچنین قرارهای دوستانه خود به آنجا میروند، همچنین شما در این کافه رستوران زیبا می توانید یک غذای گرجی لذیذ نیز نوش جان کنید. ساختمان رستوران میسونی شامل سه طبقه و یک تراس است. سالن میانی مخصوص سرو نوشیدنی می باشد و صد نفر ظرفیت دارد، طبقه پایین آن سالنی با گنجایش ۶۰ نفر است که بسیار شیک و مدرن ساخته شده است. طبقه سوم رستوران میسونی مخصوص افراد سیگاری می باشد و حدود بیست نفر گنجایش دارد. رستوران میسونی دارای موزیک زنده و دی جی نیز می باشد و هر روز از ساعت یازده صبح تا زمانی که آخرین مهمان آنجا را ترک کند آماده پذیرایی می باشد.(تور گرجستان)
آدرس: تفلیس– خیابان آباشیدزه– شماره ۲۶
تلفن: ۹۹۵۳۲۲۲۳۱۰۳۰+
رستوران خانه گرجی Georgian house restaurant​
یکی دیگر از بهترین رستوران های گرجستان، رستوران خانه گرجی می باشد که در زبان گرجی کارتولی ساخلی خوانده می شود. رستوران خانه گرجی به صورت بسیار سنتی و قدیمی و مطابق با سلیقه مردم گرجستان طراحی و تزئین شده و تصاویر بسیار زیبایی از تفلیس قدیم در این رستوران، گرجستان قدیم را زنده می کند. در رستوران خانه گرجی به جز غذاهای گرجی، نوشیدنی و انواع غذاهای خارجی و همچنین انواع کوکتل های بسیار عالی سرو می شود. برخورد پرسنل این رستوران با مشتری ها بسیار صمیمانه و عالیست و جالب این است که اگر کسی نتواند به زبان گرجی، روسی و یا حتی انگلیسی صحبت کند باز هم ارتباط خوبی با او برقرار می کنند. اجرای موسیقی و آهنگ های قدیمی در این رستوران باعث جذاب تر شدن فضای آن شده و در کل رستوران خانه گرجی فضای مناسبی برای برگزاری جشنها با موسیقی زنده می باشد.
آدرس: تفلیس– خیابان گیورگی تسابادزه– پشت استادیوم دینامو آرنا
تلفن: ۹۹۵۵۹۱۹۳۰۰۱۵+


 

Similar threads

بالا