رستوران فرانسوی لس امیس Les Amis در سنگاپور

حلما93

عضو جدید
رستوران لس آمیس را می توان یکی از بهترین رستوران های سنگاپور برای سرو غذاهای فرانسوی دانست . این رستوران که در سال 1994 میلادی راه اندازی شده از موقعیتی مناسب برخوردار می باشد . رستوران لس امیس شهر سنگاپور با پای پیاده تا ایستگاه ام آر تی اورچارد فقط 5 دقیقه فاصله دارد . این نزدیکی دسترسی به این رستوران را برای گردشگران تور سنگاپور آسان نموده است . این رستوران در جاده اسکات شماره 1 و در فاصله چند دقیقه ای از خیابان معروف اورچارد واقع شده است . لس امیس سنگاپور در تمامی روزهای هفته برای وعده های غذایی ناهار و شام پذیرای مشتریان می باشد .



لس امیس یکی از بهترین رستوران های فرانسوی کلاسیک در آسیاست . این رستوران توسط یک معمار محلی به نام tan kay ngee در دو طبقه طراحی شده است . این رستوران با سقف بلند ، دیوارهای مخملی باشکوه ، لوسترهای زیبا و آثار ارزشمند هنرمندان معروف چینی مانند Wang Kun و Tang Zhi Gang آراسته شده است . این رستوران به سبب ارائه غذاهای با کیفیت و خوشمزه ، استفاده از مواد اولیه سالم و تازه در طبخ غذا ، فضای داخلی زیبا ، محیط آرام ، موقعیت ایده آل ، سرویس دهی مناسب و کارکنان خوش برخورد به یکی از معروف ترین رستوران های سنگاپور تبدیل شده است .



رستوران لس امیس سنگاپور با بیش از 3 هزار بطری دارای یکی از گسترده ترین لیست شراب در آسیاست که این امر باعث شهرت هر چه بیشتر این رستوران شده است . لس امیس سنگاپور در سال های 2016 و 2017 میلادی موفق به دریافت دو ستاره میشلن توسط راهنمای میشلن سنگاپور شده است .








 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
A رستوران های گرجستان جهانگردی 0

Similar threads

بالا