راهنما انتخاب هولدر موبایل مناسب

mousa1586

عضو جدید
[h=2]هولدر موبایل[/h] استفاده از موبایل هنگام رانندگی باعث حواس پرتی می‌شود و هنگام رانندگی باید تمام توجه به اطراف ماشین و مسیر حرکت معطوف شده باشد. اگر لحظه‌ای چشم از جاده برداشته و حواس‌مان به جای دیگر معطوف شود ممکن است باعث اتفاق ناگوار و جبران ناپذیر شود. و این علاوه بر خسارت مالی, خسارت جانی نیز در پی دارد. برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه پیشنهاد می‌شود هنگام رانندگی گوشی موبایل خود را در حالت سایلنت قرار دهید و از آن استفاده نکنید.
اما اگر به هر دلیل نمی‌توانید موبایلتان را به طور کامل کنار بگذارید، توصیه می‌کنیم از هولدر موبایل استفاده کنید. استفاده از هولدر موبایل باعث می‌شود در صورت دریافت پیام یا تماس تلفنی، چشمتان به طور کامل از مسیر مستقیم جدا نشود.
انوع هولدر موبایل
هولدر های از نظر محل قرارگیری به چند دسته تقسیم بندی می‌شوند. هولدر روی شیشه خودرو, داشبورد و دریچه کولر نصب می‌شوند. همچنین هولدر های مخصوص دوچرخه و موتورسیکلت نیز وجود دارند.
روش نصب
هولدر هایی که روی شیشه و داشبورد نصب می‌شوند بوسیله چسب مکنده که در زیر پایه آن قرار دارد انجام می‎شود و در مدلی که روی دریچه کولر و دوچرخه نصب می‌شود بوسیله گیره مخصوص آن انجام می‌شود.
نکات مهم در خرید هولدر موبایل
امروزه گوشی های موبایل گران ترین وسیله ای است که هر روز و هر ساعت با خود حمل میکنیم و استفاده از لوازم جانبی مرغوب و نگهداری از آن ها به دلیل قیمت بالا اهمیت زیادی دارد.
در هنگام خرید هولدر به کیفیت و نام شرکت تولید کننده آن توجه کنید و از برند های متفرقه خرید نکنید زیرا ممکن است در هنگام تکان های کابین خودرو مقاومت نداشته باشد و گوشی به پایین پرت شود.

هولدر را مناسب با سایز گوشی موبایل خود خریداری کنید تا در استفاده از آن به مشکل نخورید.
انواع هولدر موبایل در فروشگاه هایتل:

هولدر موبایل Baseus Mechanical Era Car Mount
هولدر Baseue روی درچه کولر خودرو نصب می‎شود. برای بار اول که از این هولدر استفاده میکنید سایز گوشی خود را تنظیم می‌کنید سپس در هر بار استفاده برای برداشتن گوشی کافیست با یک دست آن را بردارید. از ویژگی های خوب این هولدر گذاشتن و برداشتن گوشی راحت با یک دست است.

هولدر خودرو Baseus X Air Vent Car Mount Holder
هولدر Baseue مدل X محصولی با طراحی زیبا و بروز علاوه بر محکم نگاه داشتن گوشی ظاهری زیبا و مدرن به داشبور خودرو می‌بخشد. برند بیسوس از تولید کنندگان لوازم جانبی موبایل و تبلت هولدر های بسیار با کیفیت و زیبایی را عرضه کرده است که از نظر زیبایی و استحکام محصول رضایت کاربران زیادی را جلب کرده است.

هولدر دوچرخه Baseus Miracle bicycle vehicle mounts
این هولدر مخصوص دوچرخه و موتورسیکلت است که به راحتی روی فرمان نصب می‌شود و مقاومت بسیار بالایی دارد و به خوبی از گوشی موبایل نگهداری می‌کند.


پایه نگهدارنده موبایل خودرو Remax Car Holder Navigation
پایه نگهدارنده موبایل ویژه خودرو Remax Car Holder Navigation با طراحی زیبا و خاص ویژه داشبورد ماشین می‌باشد. این هولدر دارای امکان شارژ بوده و علاوه بر نگهداری گوشی آن را شارژ میکند.
منبع: راهنمای خرید هولدر موبایل
 
بالا