راهنمایی پیشرفته در خصوص اتفاقات پشت پرده نصب برنامه های اندروید نیاز دارم(APK)

SHRP

همکار مدیر تالار مهندسی کامپیوتر متخصص برنامه نوی
کاربر ممتاز
سلام دوست گرامی
من در خصوص برنامه ای اندروید سوال دارم. خوشحال می شم کسی بتونه دقیق راهنمایی کنه
البته سوال من در خصوص ساختار کاری فایلهای APK است.
می خوام بدونم وقتی توی گوشی یا تبلت یه فایل APK رو نصب می کنیم دقیقا چه اتفاقی می افته؟ یعنی چه فایلهایی توی کجاهای گوشی ذخیره می شن؟ فایلهایی که کاربر اضافه کرده مثل عکس و فایل صوتی و ویدیو توی پوشه های raw پوشه های مشابه در زمان طراحی برنامه کجا ذخیره می شن؟ و خود فایل apk چی می شه؟ آیا جایی ذخیره می شه که کاربر می تونه اونو با برنامه هایی مثل shareit , zapya برای کسی بفرسته یا یه پروسه برای جمع آوری فایلهای باز شه صورت می گیره؟ متاسفانه نتونستم اطلاعات بدرد بخوری توی اینترنت گیر بیارم.
مثلا توی ویندوز یا لینوکس می دونیم فایلهای کتابخانه ای کجاست و احیانا فایلهای دیتا بیس توی صفحات وب توی کدوم فولدره پیش فرض و... در واقع معماری و ساختار کلی رو می خوام...که بعد از نصب چه اتفاقی می افته.
و یا چرا زمان آپدیت کردن برنامه اندروید حجم کمتری دانلود می کنیم. دقیقا کدوم قسمتهای برنامه آپدیت می شن و کدوم فایلها رونویسی می شن.
من می دونم که داخل ساختار apk تعدادی xml و فایل وجود داره . می خوام دقیقا نحوه استقرار یه برنامه رو بفهمم توی سیستم و بدونم دقیقا چه اتفاقی می افته که برنامه رو نصب می کنیم!
ممنون
 
بالا