راهنمايي براي خريد يك كيبورد موسيقي مناسب

music87025

عضو جدید

خريد يك كيبورد / ارگ موسيقي
هزاران نفر از مردم كيبورد موسيقي را هر روز مي نوازند. برخي نوازنده هاي حرفه اي هستند، در حالي كه ديگران نوازندگان تفنني هستند. در هر صورت،كيبورد موسيقي يك آلت موسيقي بسيار خوب براي كار است زيرا كه انواع قابليت ها را دارا مي باشد. كيبورد مي تواند نقش كليد عادي پيانو را اجرا كند و يا مي تواند نت هايي كه را كه لمس مي كنيد از طريق تكنولوژي به دستگاه هاي ديگر و يا حتي تلفن هاي موبايل جديد، بفرستد. كيبورد موسيقي حتي قابليت وصل شدن به كامپيوتر را براي ضبط موسيقي نيز داراست.
راهنمايي هايي براي خريد يك كيبورد موسيقي مناسب :

1. خريد كيبوردي كه ويژگي ها و قابليت هاي خيره كننده MIDI را دارا باشد.

علاوه بر امكان MIDI به يك جك براي كابل اتصال نيز نياز خواهيد داشت. اين پلاگ به شما قابليت نواختن موسيقي بر روي كيبورد ( ارگ ) و ضبط آن را بر روي كامپيوتر مي دهد.

واقعا كار بدون هدفيست كه از يك كيبورد موسيقي فقط براي نواختن موسيقي استفاده كنيد. مي توانيد از آن را براي ضبط موسيقي و گوش دادن به نواختن خودتان استفاده كنيد و مهارت هاي نواختن كيبورد نوازي خود را تقويت كنيد.


اضافه كردن صداها و دستكاري هاي صوتي مي تواند اين نواختن و ضبط كردن كيبورد موسيقي را براي شما به شدت سرگرم كننده تر و مهيج تر كند.
2 - دنبال يك دستگاه با قابليت هاي بسيار كارا باشيد نه دنبال يكي تصادفي


صفحه كليد موسيقي به طور منظم با يك دسته از ويژگي ها مي آيند - برخي مفيد و برخي از غير ضروري است. بنابراين پس از آن، اين مهم است كه شما كشف كردن كه ويژگي هاي مفيد براي نيازهاي شما خواهد بود و كه كاملا بي فايده است. شما لازم نيست كه قادر به پخش يك دسته از آهنگ هاي مختلف در لمس يك دكمه است اگر شما مي دانيد كه چگونه به بازي در صفحه كليد به خوبي. با اين حال، شما قطعا مي خواهيد را به استفاده از يك دسته از اثرات مختلف و يا تحريف بر روي يك صفحه كليد است كه آنها را ارائه مي دهد. كشف كردن آنچه شما نياز داريد، خريد يك صفحه كليد كه همراه با آن، و چشم پوشي از همه ويژگي هاي غير ضروري.


بسياري از كيبوردهاي موسيقي با امكانات فراوان به بازار مي آيند. بعضي ها بسيار كارا و بعضي غير ضروري هستند.
پس بسيار مهم است كه بفهميد چه ويژگي ها و امكاناتي براي شما و احتياجاتتان مفيد خواهد بود و كدام بي استفاده.

احتياجي نداريد تا دسته هاي مختلف آهنگ ها را با يك لمس بنوازيد وقتي كه مي توانيد به خوبي كيبورد بنوازيد.

با اين حال،آموزش ارگ شما قطعا مي خواهيد كه از امتيازات دسته هاي افكت ها و تغيير صداها براي روي كيبورد استفاده كنيد.

كشف كنيد كه چه احتياج داريد، كيبوردي را بخريد كه با آن احتياج همراه است و تمام ويژگي هاي غيرضروري ديگر را رها كنيد.
 
بالا