راز ملکه های دارای پوست زیبا و شفاف فاش شد

Miss doctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
گر زیاد اهل لوازم آرایشی، انواع کرم‌ها یا مراقبت‌های پوستی نیستید و دنبال راه دیگری برای زیبایی پوستتان هستید به مواد غذایی اعتماد کنید. خوردن این غذاها بسیار بهتر از استفاده از لوارم آرایشی است و تاثیر زیادی در شفافیت پوست دارد.پس بیایید به نعمت های خداوند اعتماد کنیم.مواد غذایی سرشار از پروتئین را دریابیدسینه‌ی مرغ بدون پوست، ماهی، انواع لوبیا، آجیل و مواد غذایی حاوی پروتئین دارای موادی هستند که با اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کنند. زمانی که پروتئین هضم می‌شود اسید آمینه‌هایی آزاد می‌کند که نقش موثری در ساخت سلول‌ها دارند.
اگر ذخیره‌ی این اسید آمینه‌ها بالا باشد احیا و بازسازی سلول‌های پوستی و کلاژن به خوبی انجام می‌گیرد. توصیه می‌کنیم پروتئین‌های کم چرب مصرف کنید. سلول‌های پوستی به میزان زیادی مایعات نیاز دارد تا غشای نرمی داشته و مواد مغذی مورد نیاز خود را جذب کنند. برای داشتن پوستی نرم و مرطوب، ۶ تا ۸ فنجان آب بنوشید.
خواص سیرسیر حاوی پولیفنول‌هایی است که از پوست حفاظت می‌کنند. یک سیر کوب دم دستتان باشد و به غذاهایتان سیر له شده اضافه کنید. توصیه می‌کنیم روزی یک حبه سیر میل کنید.سويا بخوريدمطالعات نشان داده، سويا مي‌تواند برخي تاثيرات مضر آفتاب روي پوست را برطرف كند يا روند آن را كاهش دهد. مكمل‌هاي حاوي سويا که حاوي تركيبات ويتاميني، پروتئين از نوع پروتئين موجود در ماهي‌ها و تركيبات موجود در چاي سبز و سفيد هم بودند، 6 ماه پس از شروع، مصرف ساختار پوست را تقويت و برخي از چين و چروك‌هاي پوست را برطرف مي‌كنند.
غذاهای استثنایی مناسب پوست مصرف کنید
در چین باستان ملکه‌ها برای زیبایی پوست و محافظت از آن رموز خاصی داشتند که به شاهزاده‌های پس از خود منتقل می‌کردند. برخی از این رازها شامل رژیمهای غذایی به خصوصی بودند. برخی از این غذاها غذاهای خارجی گران قیمت بودند و برخی از آنها غذاهایی بودند که امروزه نیز به راحتی در دسترس هستند.این رژیمهای زیبایی باستانی غذاهایی هستند که به سلامت پوست کمک می‌کنند مانند آلبالو، گیلاس، سویای سیاه، گردو، عناب و برخی خوراکی‌های مشابه. همچنین مرکبات هم به عنوان خوراکی‌های التیام‌ بخش که حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان هستند به سلامت پوست شما کمک می‌کنند.اگر پوست خشکی دارید کمی‌بیشتر روغن کتان، روغن کنجد، روغن زیتون و روغن خالص نارگیل مصرف کنید. هر روز آووکادو، مقداری آجیل و دانه‌های مختلف مصرف کنید. خصوصا بلوط، فندق، گردو و تخمه‌ی آفتابگردان مواد مفیدی هستند. ماست مصرف کنید، خوردن دوغ زیاد نیز معجزه می کند.
khabarfarsi.com
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا