رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی:

love.1982

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز

[h=1] فروش داروی غیرمجاز در فروشگاه آنلاین را تخته کرد [/h]
[h=3] قدس آنلاین – تبریز: رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی گفت: فردی که با ایجاد سایت اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می‌نمود توسط پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد. [/h]
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد قاسملو امروز اظهار داشت: برابر رصد و پایش در فضای مجازی توسط کارآگاهان پلیس فتا، یک مورد سایت اینترنتی که اقدام به فروش محصولات داروی غیرمجاز می‌کرد شناسایی شد و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با بهره‌گیری از مهندسی اجتماعی و شیوه‌های خاص پلیسی، هویت کاربر متخلف استخراج و با هماهنگی مقام قضایی، متهم پس از شناسایی کامل دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.
این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی و با ارائه مستندات موجود، اتهام وارده را پذیرفت و انگیزه خود را از این کار کسب درآمد اعلام کرد.
وی تصریح کرد: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قضایی به دادسرا تحویل شد.
رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: به همه کاربران فضای مجازی توصیه می‌شود که قبل از هر اقدامی در این فضا اول نسبت به افزایش آگاهی خود اقدام کنند چرا که عملی که در این فضا انجام می‌دهند اگر مشکل قانونی داشته باشد برابر قانون جرائم رایانه‌ای برای آن مجازات تعیین شده است و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.
 
بالا