دکوراسیون آشپزخانه با رنگ قرمز شیک و مدرن

tobataranomi

عضو جدید



دکوراسیون آشپزخانه
قرمز گزینه مناسبی برای افرادی می باشد که ترجیح می دهند در فضای آشپزخانه احساسات عمیق و شور و هیجان نشان داده شود. قرمز رنگ قدرتمندی است که سبب بالا رفتن اشتها هم می گردد، به همین خاطر رنگ قرمز را می توان به مثابه یکی از جذاب ترین رنگ ها برای دکوراسیون آشپزخانه شمرد.









نمونه های شیک و مدرن برای دکوراسیون آشپزخانه قرمز :

با انتخاب
دکوراسیون آشپزخانه قرمز رنگ، میتوانید فضایی گرم و صمیمی در منزل ایجاد کنید و از آنجایی که آشپزخانه قلب خانه است با طراحی و ایجاد دکوراسیونی جذاب و دوست داشتنی برای آشپزخانه، منزل را به مکانی زیبا و مناسب تبدیل کنید. در این میان کابینت ها نقش مهمی در آشپزخانه ایفا می کنند، از این رو برای داشتن فضایی متفاوت در آشپزخانه میتوانید از کابینت هایی با رنگ قرمز استفاده کنید که علاوه بر ایجاد دکوراسیونی زیبا و جدید، تاثیر زیادی در کسب انرژی دارد. در ادامه چند نمونه از شیک ترین کابینت های قرمز رنگ و تاثیر آنها را در جذابیت بیشتر دکوراسیون آشپزخانه مشاهده می کنید.









علاوه بر کابینت ها، می توانید از میز یا صندلی قرمز، دیوارها و سایر اجزا با رنگ قرمز در طیف های متفاوت استفاده کنید. رنگ قرمز به دلیل گرم بودن و هیجان زیاد ممکن است بعد از گذشت مدتی باعث ایجاد احساس عصبی و کلافه بودن کند، از این رو طراحان دکوراسیون پیشنهاد داده اند در دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه از ترکیب رنگ قرمز با رنگ های سرد یا خنثی استفاده شود که این ترکیب باعث ایجاد فضایی ملایم و صمیمی تر می شود. در دکوراسیون آشپزخانه قرمز رنگ، برای جذابیت و کارایی بیشتر میتوانید از طیف های مختلف رنگ قرمز و همچنین از ترکیب قرمز با رنگ های سفید، کرمی، خاکستری و… استفاده کنید تا به دکوراسیون ایده آل و مورد نظر برسید.










برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه قرمز رنگ مدرن و زیبا به این نکته توجه داشته باشید که نورپردازی مناسب با رنگ سفید و قرمز و همچنین نوع چیدمان و انتخاب مناسب رنگ های مکمل تاثیر زیادی در ایجاد آشپزخانه ایی ایده آل و شیک دارد. موفق باشید.


















دکوراسیون داخلی چید فرم
 

Similar threads

بالا