دوربین آیفون ایکس اس مکس نمی‌تواند دوربین هواوی پی 20 پرو را شکست دهد

سایت DxOMark به بررسی دوربین آیفون ایکس اس مکس (Apple iPhone XS Max) پرداخته است.
بر اساس این بررسی‌ها، دوربین گوشی آیفون های سال 2018 اپل نمی‌توانند دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو را شکست دهند.

اپل بخش بزرگی از رویداد معرفی آیفون های جدید خود را به قابلیت‌های دوربین آیفون ایکس اس مکس و نسخه اصلی این گوشی اختصاص داد.
در واقع این شرکت مقدار زمانی که صرف معرفی دوربین آیفون های سال 2018 خود کرد به مراتب بیشتر از دیگر وجه‌های این گوشی‌ها بود. با این حال شاید این دوربین خوب تنها از چشم خود اپل خوب باشد، زیرا آزمایش‌ها پادشاه را محصول دیگری نشان می‌دهند؛ وب‌سایت معتبر DxOMark آزمایش‌هایی را انجام داده که نشان می‌دهد دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو به مراتب قدرتمندتر از دوربین آیفون 10 اس مکس اپل عمل می‌کند.



امتیاز DxOMark دوربین آیفون ایکس اس مکس


دوربین آیفون ایکس اس مکس موفق به کسب امتیاز 105 در آزمایش های DxOMark شده است، در حالی که 4 امتیاز کمتر از 109 امتیاز دریافت شده توسط دوربین هواوی پی 20 پرو در چند ماه قبل است. هرچند امتیاز به دست آمده توسط گوشی آیفون نیز عالی است، اما هر چه که هست باید آن را از حیث عملکرد در رده‌ی دوم جدول قدرتمندترین‌ها قرار دهیم.
صرف نظر از این، نمره‌ی جدید DxOMark همراه با بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که دوربین های جدید آیفون با گوگل پیکسل 2 نیز مطابقت ندارد (دوربین دیگری که یک سال به طور مداوم در حال رکوردزنی در این آزمایش‌ها بود) و عنوان می‌کند که دوربین آیفون ایکس اس در بالای بازی نیست. به طور معمول بررسی دوربین آیفون ایکس اس مکس توسط DxOMark با یک سری آزمایش‌ها انجام می‌شود که تقریبا هر ویژگی دوربین را به حداکثر می‌رساند. به جز یک مورد، آیفون به وضوح رقابت را به رقیب چینی خود واگذار کرده است!
 
بالا