ده دلیل برای اینکه چرا شما به نرم افزار CRM نیاز دارید - قسمت اول

resident2

عضو جدید
قبل از خواندن این متن، باید بگوییم که ما فقط به ده دلیل از دلایلی که باید از CRM استفاده کرد، اشاره می کنیم.اما دلایل آن خیلی خیلی بیشتر از این تعداد است و شما ممکن است دلایل دیگری نیز داشته باشید. ما در این مقاله میخواهیم به ارزش CRM و کمکی که به شما و کسسب و کارتان می کند پی ببرید.
10. حافظه شما عالی نیست.
شما می توانید 10 یا 20 یا حتی 50 مشتری را در ذهن خود نگه داریداما زمانی میرسد که دیگر نمی توانید همه کارها و اقدامات انجام شده برای انها را پیگیری و مدیریت نمایید. اما آیا واقعا شما می خواهید کسب و کارتان را به خاطر اطلاعاتی که در ذهنتان نگه می دارید محدود کنید؟ اگر شما بتوانبد فقط 20 مشتری را به خوبی در ذهن خود مدیریت نمایید، در حقیقت شما جلوی رشد کسب و کارتان را گرفته اید. با نرم افزار CRM شما می توانید اطلاعات و تاریخچه هزاران مشتری را ذخیره و مدیریت نمایید و یک کامپیوتر را برای مدیریت کردن وظایف حافظه تان و تماسهایی که باید گرفته شود بگذارید. از منافع تکنولوژی برای موفقیت بیزینستان استفاده کنید.پس رشد بیزینس شما هیچ گاه به خاطر حافظه ای که نمی تواندهمه چیز را به خاطر بسپارد، محدود نمی شود.
9. ایمیل ها غیرمتمرکز هستند.
من سالها پیش فکر می کردم inbox ایمیل من یه راهکار عالی برای مدیریت مشتریانم است. چون می توانستم فیلتر کنم، سرچ کنم و ایمیل های قدیمی را بخوانم و من بیشتر از این چه چیزی می خواستم؟! این کار در ابتدا خوب بود اما به سرعت inbox من پر شد و من دیگر نمی توانستم آن را مدیریت کنم. پیدا کردن ایمیل های ارسال شده مشکل شد و پیگیری آنچه به مشتریان قدیمی گفته بودیم یا آنها به ما گفته بودند، دشوار گشت. حال، زمانی را در نظر بگیرید که شما میخواهید پرسنل استخدام کنید. افراد تیم شما هیچ وقت به خاطر ندارند به cc یا bcc ایمیل فرستاده اند و پیدا کردن آنچه مدنظرشان است بسیار سخت است .
متاسفانه ایمیل راه حل خوبی نیست. سیستم شما کاملا از هم جدا هستند و ارتباطات به سرعت گم می شود و مشتریان شما رنج می برند. یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM، اطلاعات مربوط به مشتریان را در یک مکان مرکزی نگهداری می کند و به راحتی به روزمی شود و به راحتی می توان اطلاعات تغییر داده شده توسط دیگران را مشاهده کرد.همه ارتباطات در یک محل نگه داشته می شوند، هیچ اطلاعاتی از دست نمیرود و شما می توانید آنها را ببینید و با بقیه افزاد تیم به اشتراک بگذارید.
8. شما به گزارشات نیاز دارید.
آیا شما می دانید چند پروژه موفق در هفته، ماه و یا سال داشتید؟ آیا شما می توانید به سرعت و با اطمینان کامل بگویید بهترین روش جذب مشتریان جدیدتان چیست؟ گزارشات برای رشد و موفقیت بیزینس شما حیاتی است. شما ممکن است خودتان را فریب دهید که می توانید این کارها را با عقل و یا یک فایل اکسل انجام دهید اما آیا شما میخواهید زمانتان را با این کار از دست دهید؟ حدس میزنم زمان شما با ارزشتر از اینهاست و اینکه به احتمال زیاد شما در محاسباتتان خطا خواهید داشت.
CRM به شما آمارهای فوری از جنبه های مختلف کسب و کارتان میدهد. همچنین اگر گزارش جدیدی مدنظر شما بود، واحد فنی ما می تواند آنها را به سیستم اضافه نماید. یکبار که شما این گزارشات را بگیرید من تضمنین می کنم که دیگر به عقب باز نخواهید گشت. کسی چه میداند؟! شاید فکر نمی کردید زمانتان اینقدر ارزش داشته باشد.

ادامه مطلب را در لیک زیر بخوانید..

ده دلیل برای اینکه چرا شما به نرم افزار CRM نیاز دارید - قسمت اول
 
بالا