دلایلی برای نخریدن پژو206 دسته دوم

reza._y

کاربر فعال
حودرویی که میان قشر متوسط جامعه جایگاه خوبی دارد و نیازی به معرفی ندارد کم مصرف بودن و عملکرد فنی خوبشاخص های اصلی پژو206 است. دلایلی که ذکر می شود در بعضی از خودرو ها مشاهده می شود و امکان دارد خیلی از پژو206 ها این عیوب را نداشته باشند. اولین مشکل این خودرو استهلاک بالاست،این مشکل شایع در 206 های مدل پایین شایع تر است توصیه می شود قبل از خرید جلوبندی و سیستم هیدرولیک خودرو به دقت بررسی شود
دومین مشکل 206ها نبود فضای کافی است ساختمان این خودروها به گونه ای طراحی شده است که سرنشینان عقب این خودرو در تنگنا قرار دارند و حس کلافه گی به آ« ها دست می دهد. سومین مشکل را می توان هزینه ی زیاد تعویض قطعات خودرو از جمله بوستر ترمز بیان نمود همچنین گیربکس 206 تعریف چندانی ندارد قبل از خرید این قطعات را مورد بررسی قرار دهید. چهارمین شکل افت شتاب خودرو است که پس از چندسال کار کردن با آن این افت شتاب محسوس است. یکی از ایرادات شایع در 206ها سوختن واشر سر سیلندر است. با دقت به این موارد می توانید خودرویی خوب بخرید.
 

MAT ARCHITECT

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
با وضعیت بازار الان و خودروهای تولیدی هنوز هم همین ۲۰۶ های فرانسوی خیلی بهتر از ماشین های صفر هستند . این تجربه شخصی خود منه که یه ۲۰۶ مدل ۸۷ دارم و کاملا ازش راضی هستم .
 
بالا