دعوت نامه و نمونه سوالات خام تاپیک ((ناگفته ها و تجربه های طلایی موفق های ارشد برق 94))

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز

به نام خداوند لوح و قلم حقیقت نگار وجود و عدم

خدایی که داننده رازهاست نخستین سرآغاز آغازهاست


خب دوستان با نام و یاد خدا و بعد عرض سلام و سلامت و شاد باش... بعد ماه ها تلاش و ماه ها انتظار...بالاخره انتظار ها سرامد...ضمن عرض تبریک به همه ی دوستانی که در این ماراتن طولانی (فارغ از هر نتیجه ای ) تلاش کردند و در این راه با عشق قدم زدند...امیدواریم با کسب نتایج دلخواه خود و چیزی که به امید خدا خیر و صلاح انان درش بوده و هست ... روز به روز شاهد موفقیت افزونتان باشیم....
یک سلامت باش ویژه هم به دوستانی داریم که بنا به هر دلیلی به نتیجه ی دلخواه خود نرسیدند امیدواریم بهترین تصمیم را مبنی بر ادامه یا عدم این راه انتخاب کنند... و اگه قرار بر ادامه ی راه در کنکور ارشد برق 95 شد...همراه ما باشند..

دوستان طبق صحبت های قبلی که انجام شده بود...این تاپیک فقط شامل پست اول که دعوت نامه از دوستان و همچنین روال کار و سوالات خامی که دوستان قرار است با لطف خود جوابگو باشند خواهند بود...

روال کار بدین صورت خواهد بود که طبق صحبت های انجام شده با مدیران دوستانی که دعوت می شوند یک پیام خصوصی با عنوان دعوت نامه از طرف مدیریت محترم تالار برق توسط دستیاران فرستاده خواهد شد که نام عزیزان دعوت شده به این تاپیک در زیر همین پاراگراف اعلام خواهد شد...

اسامی دوستان دعوت شده
اقایان و خانم ها

alone.eng
[URL="http://www.www.www.iran-eng.ir/member.php/740683-zahra-zand"]zahra zand
[/URL]
Kaka_s
saeeddhk
elecfa1992
600ali
دانشمند كوچك
nasrin1990
آوای علم
ehsan0641
malih9068
zavareh89
llvll.asoud
bahram1992
wafeen
Pencil
erfan9022
Devilinator
m6788
royalblue
ehsan*
enstien
mhk158
m6788



امیدواریم دوستانی که به این تاپیک دعوت می شوند با پذیرفتن این دعوت نامه تالار و تاپیک مربوطه رو به حضور گرم خودشان مفتخر و منور بفرمایند و با شرکت در این جمع صمیمی کاری بسیار بزرگ انچام دهند ..
همان طور هم که قبل تر گفته بودیم شرکت در این کار و لطف دوستان با چیزی جز لطف خدا قابل جبران نخواهد بود... قطعا دعای دوستانی که از تجارب مفید شما عزیزان استفاده می کنند بدرقه ی راهتان خواهد بود...ان شالله سال بعد در چنین روز هایی با شنیدن خبر قبولی دوستان امسالی ما هم در شادی انان با این کار شریک خواهیم بود...


از دوستانی که دعوت به عمل امده است تقاضا می شود به سبک تاپیک سال قبل ناگفته ها و تجربه های طلایی موفق های ارشد برق 93 ( دور اول ویژه داوطلبین کنکور 94 )
دقیقا در هر پست به تعداد سوالاتی مطرح شده در هر پست که بنده در این جا قرار می دهم سوالات را به همراه جواب های خودشون قرار دهند...لازم به ذکر است دوستان توجه فرمایند توضیحات جلوی سوالات که غیر بولد هستش رو حتما پاک بفرمایید و فقط قسمت بولد شده رو در تاپیک قرار دهید...همچنین تقاضا می شود برای اراستگی و انسجام بهتر تاپیک برای انتخاب فونت و رنگ جواب ها و نحوه ی نگارش پست ها مشابه عکس زیر که دوست خوبمون اقا ارمین در تاپیک پارسال سلیقه به خرج دادند عمل کنند...با این حال اگر عزیزان خودشان نگارش بهتری از نظر خودشان مد نظر بود باز هم هیچ اشکالی ندارد و تشکر می کنیم.



در پایان جا دارد از دوستانی که در تاپیک پارسالی با شرکت در اون تاپیک از تجاربشون برایمان گفتند تشکر ویژه کنیم...لازم به ذکر است لطف اون دوستان برای همیشه در یادمان خواهد ماند و برایشان هر جا هستند ارزوی بهترین ها رو داریم...:gol:
ان شالله این حلقه ی خوبی رو بتونیم ادامه بدیم...و در سالیان بعد هم دوستان با ادامه ی این راه این حلقه ها رو ادامه دهند...
همچنین از مدیریت محترم تالار برق جناب ایس من و سایر عزیزان تالار که این عرصه را نیز برایمان مهیا کردند جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم.

امید است با لطف خدا و نظرات خوب دوستان که با صبر و حوصله قرار خواهند داد برگ زرین ماندگاری از خود بر جای بگذاریم.

 
آخرین ویرایش:

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
مقدمه

(در این قسمت شما می توانید هر گونه که مایل هستید صحبت خود را مثلا با احوال پرسی یا توصیه خاصی و... شروع کنید و در ادامه به سوالات جواب بدید)



1.لطفا مختصر توضیحی راجب خود بفرمایید؟
(توضیحات شامل معدل کارشناسی و این که به نظر خود در دوران دانشجویی از نظر درسی در چه پایه ای بودید و همچنین در صورت تمایل می توانید دانشگاه محل تحصیل و سال فارغ التحصیلی خود و رشته و محل قبولی در گرایش ارشد و همچنین هر توضیحی که ضروری می دانید راجب خودتان باشد)

2.تصمیم اصلی شما از ادامه ی تحصیل و شرکت در ازمون ارشد برق چه بود؟
(ازا ن جایی که دوستان بسته به اهداف متفاوتی که دارند ممکن است در اواسط راه از خواندن ناامید شوند خواندن اهداف سایر دوستانی که امسال نتیجه گرفتند می تواند راه گشای انان در ادامه راهشان باشد این که مثلا از روی علاقه تصمیم به ادامه گرفتید یا هر دلیل دیگه ای و...)

3.قبل از شروع به مطالعه برای کنکور 94 چه پایه ای در دروس مورد سنجش در کنکور داشتید؟
( از ان جایی که بعضی داووطلبین در بعضی دروس دارای پایه قوی هستند و همچین در بعضی دروس دارای پایه ضعیف ممکن است به طور اشتباه دچار غرور و یا ناامیدی کاذبی شوند لذا با جواب شما به این سوال و دونستن درصد های شما و مقایسه ان با پایه ای که قبل مطالعه برای کنکور داشتید می تواند بسیار به تایید یا رد بسیاری از پیش فرض های درست یا غلطی که در ذهن دانشجویان وجود دارد کمک کند)

4.بار چندمی بود که در کنکور شرکت می کردید؟
(در صورت تمایل می توانید بهترین رتبه و گرایش خود در کنکور های قبلی را عنوان کنید) در صورت بیش از یه بار ایا سال (یا سال های) قبل به طور جدی مطالعه کرده بودید یا خیر فقط به طور ازمایشی شرکت کرده بودید؟

5.از چه زمانی مطالعه برای کنکور برق 94 را شروع کرده و در ابتدا ساعت مطالعه شما چند ساعت بود و رفته رفته به چه میزانی رسید؟(کلا راجب مباحثی همچون کمیت و کیفیت مطالعه هر توصیه دارید بفرمایید)


6.ایا در ترم مهر واحد درسی هم داشتید یا تمام وقت برای کنکور مطالعه داشتید؟محل مطالعه ی شما در کتاب خانه یا منزل بود؟
(در صورت تمایل می توانید مزایای این که چرا کتاب خانه یا منزل را برای مطالعه انتخاب کردید اشاره کنید)
7.در ابتدا برای کسب چه رتبه ای شروع به خوندن کردید و انتظارتون چی بود؟رفته رفته وقتی به کنکور رسیدید برای کسب چه رتبه ای سر جلسه رفتید؟ رتبه ای که کسب کردید چقدر با رتبه ای که قبل کنکور انتظار داشتید و برایش تلاش کردید مغایرت یا هماهنگی داشت؟(اگه رتبه ای که کسب کردید با رتبه ای که برایش تلاش کردید و انتظار داشتید تفاوت فاحشی دارد حالا چه به صورت مثبت یا منفی لطفا دلیلش را از نظر خود در صورت تمایل شرح دهید)

8.خیلی از داوطلبان در بدو شروع مطالعه سراغ کارنامه و درصد ها و نتایج و رتبه های کنکوری های سال قبل می روند شما انجام این کار را چگونه می بینید؟
(لطفا راهی که به نظر شما صحیح تر است را شرح دهید مثلا سراغ کارنامه ی رتبه برتر ها دوستان بروند یا مثلا رتبه های پایین تر و.. کلا هر توصیه ی خاصی که دارید)

9.ایا تمامی روز های هفته را به مطالعه اختصاص می دادید یا روز خاصی را به تعطیل و تفریح هم اختصاص می دادید؟
(بعضی دوستان بر این عقیده هستند وقت برای تفریح زیاد است و بهتر است فقط در این دوران به درس و... پرداخته شود و در عوض بعضی دوستان تفریح را لازمه ی درس خواندن می دانند و.. لطفا در این باره نظر خود و راهی را که خود تجربه کردید بفرمایید)


10.برای هر کار موفقی باید گام اول را محکم برداشت در رابطه با این مورد چه توصیه ی خاصی دارید ؟
(مثلا این که با چه انرژی شروع کنند تا اخر راه بتونند ادامه بدند و... )
 
آخرین ویرایش:

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
11- در ابتدا با چه دروسی شروع به خوندن کردید؟(این که به روش سری درس خوندید یا موازی و چگونه ادامه دادید لطفا شرح دهید)


12-لطفا نحوه ی کلی برنامه ریزی خود و چگونگی خواندن سر فصل ها را توضیح دهید؟
(این که مثلا ساعتی درس می خواندید یا مثلا مبحثی... کلا برنامه ی نوشته شده و مدونی داشتید؟در صورت مثبت بودن کی توانستید بهترین برنامه را برای خود تدوین کنید و ان را تماما اجرا کنید و کلا راجب برنامه ریزی هر توصیه خاصی دارید در همین سوال جواب دهید)


13- ایا بعد خواندن هر فصل تمام تست های ان فصل را می زدید یا خیر؟(بعضی دوستان بر این عقیده هستند دور اول تمامی تست ها زده شود و سپس سراغ فصل های بعد رفته شود و بعضی دوستان نظری متفاوت دارند مبنی بر این که دور اول بیش تر دسنامه خوانده شود و تست کمی زده شود و... در این باره لطفا روش خود را شرح دهید)

14- به طور کلی تست هایی که می زدید تا چه سالی بود ایا در مطالعه ی خود تمام تست های تا برق 93 را می زدید یا خیر ؟ از تست های قدیمی از سال 67 به بعد هم ایا مورد برسی قرار دادید؟(این که تست های جدید نهایتا تا چند ماه قبل کنکور حتما توسط داوطلبین مطالعه شود نظر خود را بیان کنید مثلا دو هفته قبل کنکور یا مثلا دو ماه قبل کنکور و...)

15-با چه دروسی رابطه ی بهتری برقرار می کردید و چه دروسی برایتان ناخوشایند تر و خسته کننده تر یا سخت تر بود و برای رفع این مشکل چه می کردید؟(این که ایا لزوما درسی که از همه برایتان راحت تر بود درصد بهتری کسب کردید یا بر عکس درسی که حس خوبی با ان نداشتید درصد کمتری کسب کردید و کلا هر توصیه ی خاصی که در این رابطه دارید شرح دهید)

16-ایا در مطالعه ی خود با ناامیدی هم مواجهه می شدید؟ یا این که از برنامه ی خود عقب بیفتید در این صورت چگونه بر این مشکل غلبه می کردید؟(کلا برای انگیزه بیش تر و این که دوستان بیش تر در جو درس خوندن باشند و... هر توصیه ی خاصی دارید بفرمایید)

17- بسیاری از داوطلبان درست هنگام خواندن درس ها با هجوم افکار اعم از مثبت و منفی گرفته مواجهه شده و سبب میشه تمرکز لازم روی درس خواندن خود نداشته باشند در این رابطه چه توصیه ای برای این عزیزان دارید؟

18- یکی از دغدغه ی دوستان مخصوصا در اوایل ساعت کم مطالعه ان ها و تنظیم نبودن ساعت خواب و مطالعه و .. چینی مواردی می باشد در رابطه با این مشکل شما چه توصیه ای خاص دارید و در صورت امکان از تجربه ی شخصی خود بگویید؟

19-در رابطه با خلاصه نویسی یکی از عمده مشکلات دوستان این می باشد که چگونه باشد داخل کتاب یا جزوه باشد در برگه ای جدا باشد از کی شروع شود از ابتدا با حل تست ها باشد یا نه در دوره های بعدی مطالعه و.. لطفا در این زمینه تجربه ی شخصی خود را توضیح دهید؟

20-لطفا در رابطه با حذف درس خاصی اگه توصیه ای دارید بفرمایید؟

 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
21-ایا ازمون ازمایشی شرکت می کردید؟(لطفا تعداد ازمون هایی که شرکت کردید و نام موسسه مربوطه و رتبه های خود رو بفرمایید...هدف خود از انتخاب این موسسه رو بیان کنید..در کدام دروس به نظر شما سوالات از کیفیت لازم برخوردار بودند و در کدام دروس سوالات ضعیف بودند و .. )

22-برای کسب موفقیت در کنکور ارشد برق چقدر شرکت در ازمون های ازمایشی را جدی و الزامی می دانید؟


23- هدف اصلی از شرکت در ازمون ازمایشی را چه می دانید و بیش تر چه چیزی از شرکت در ازمون باید عایدمان شود؟
(این که مثلا داوطلبان خودشان را تا چه حد با رتبه ها درگیر کنند یا بیش تر روی مواردی چون بی دقتی در ازمون و مدیریت جلسه کار کنند و... )

24-در رابطه با انتخاب ازمون چه ملاکی را بیش تر داوطلبان مورد توجه قرار بدند 1- کیفیت سوالات یا 2-جامع اماری و سطح علمی داوطلبانی شرکت کننده در ان ازمون ازمایشی ؟

25- ایا به بررسی سوالات کنکور های ازمایشی موسسات مختلف می پرداختید یا خیر؟ چه توصیه ای خاصی در این زمینه دارید؟ و این که در صورت شرکت در ازمون در هر دو هفته فاصله ای که تا کنکور ازمایشی داشتید چگونه مطالعه می کردید ؟صرفا سر فصل های ازمون پیش رو را می خوانید؟یا نه مطالب جدید هم می خواندید لطفا شرح دهید؟
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
لطفا این قسمت در جواب پاک شود...از اون جایی که انتخاب بهترین و مناسب ترین منابع اعم از کلاس و کتاب یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در کنکور ارشد می باشد از شما دوستان خواهشمندیم که در تدوین و نگارش این پست نهایت دقت رو داشته باشید تا ان شالله دوستان به دور از هر حاشیه ای و با اعتماد کامل به شما دوستان بهترین منابع رو انتخاب کنند توصیه می شود به فرم زیر که به طور خاص برای درس مدار برای نمونه نوشته می شود و سپس به طور ازمایشی برای درس سیگنال نوشته می شود برای سایر دروسی که برای کنکور خوندید به همون منوال توضیح بدید در نهایت با توجه به گرایش مد نظرتون که قصد ادامه ی تحصیل در مقطع ارشد رو داشتید اگر درس خاصی رو حذف کردید در نهایت بهش اشاره کنید و از دلایل حذف اون درس و رضایت یا عدم رضایت از این تصمیم خود ما رو مطلع کنید.


مدار:
در ابتدا به پایه ی درسی خود در این درس اشاره کنید و سپس این که این درس جز چندمین اولویت شما بود و برای چه درصدی (نه لزوما عدد) تلاش کردید و اگه کلاسی شرکت کردید با ذکر نام اون استاد مربوطه رضایت خود از حضور در ان کلاس را بیان کنید و سپس از تمام منابعی که برای این درس اعم از کتاب و بررسی سوالات سایر ازمون های ازمایشی سایر موسسات که در این درس استفاده کردید لطفا اشاره کنید و در نهایت راجب خوندن این درس اگه توصیه ی خاصی دارید اشاره کنید و همین منوال و فرم نگارش رو برای تموم دروس مورد مطالعه رعایت کنید.(البته اگه هر نکت هی خاص دیگه ای هم که به نظرتون مهم بود می تونید بهش اشاره کنید)

مثلا

سیگنال:
من پایه ی بسیار خوبی در این درس داشتم به طوری که برای درصد های بسیار بالا در حد نفراتبرتر تلاش کرده بودم و بسیار درصد این درس برام مهم بود و با توجه به تلاش زیادی که در این درس داشتم متاسفانه به دلیل یکسری بی دقتی ها سر جلسه به درصد مطلوب خود نرسیدم...برای این درس در کلاس اقای تقدسی شرکت کردم...به جرات می تونم بگم درسته که کتاب ایشون طوری کامل و جامع و خود اموز نوشته شده که دانشجو رو از رفتن به کلاس بی نیاز می کنه ولی واقعا اگه داوطلبی مشکل مالی و وقت نداشته باشه مطمئن باشه که از رفتن به این کلاس پشیمون نخواهد شد مخصوصا از اشنا شدن با شخصیت این استاد عزیز...برای منبع هم از کتاب اقای تقدسی تک جلدیشون استفاده کردم و تمامی تست های دانشگاه ازاد و سراسری رو مورد بررسی قرار دادم و بعدش ازمون های مبحثی ایشون که در سایشتون موجود هستش رو مورد بررسی قرار دادم...همچنین سوالات سیگنال ازمون های نصیر در سال قبل و سالیان قبل که ایشون طراحش بودند رو هم به طور گزینشی مورد بررسی و مطالعه قرار دادم .. در این درس به نظرم بهترین دوران برای خلاصه نویسی همان اخرین دور می باشد و گر نه کل درس خلاصه میشه شاید !!! همچنین بهترین روش برای حفظ فرمول های زیاد در این درس رو فقط در خلال حل تست ها می دونم نه این که صرفا یکسری فرمول حفظ کنیم.
 
آخرین ویرایش:

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
در این پست شماره ی 5 که اخرین پست شما می باشد خواهشمندیم راجب نکاتی که راجب نحوه ی ازمون دادن و مدیریت جلسه مثلا این که چقدر زودتر سر جلسه حاشر شوند دوستان و از نظر شما بردن چه وسایلی سر جلسه بهتر هستش و همچنین نحوه ی زمان بندی درست دروس و تقسیم وقت انرژی در کل جلسه و... اشاره داشته باشید.


در نهایت ممنون میشیم به سوالات زیر هم جواب دهید

*بسیاری از دوستان که برای سال دوم می خواهند در کنکور شرکت کنند و مثلا در درسی با این که به زعم خود مطالعه ی نسبتا خوبی داشته اند ولی در کنکور به درصد مطلوبی نرسیده اند واین تجربه ی بد و از طرفی حس تکراری بودن مطالب سبب می شود که اشتیاق زیادی به خواندن مجدد ان درس نداشته باشند در این رابطه چه توصیه ای دارید که این دوستان منابع خود را عوض کنند یا سراغ تست تالیفی بروند و کلا چه توصیه ای دارید؟

** اگر بخواهید مهمترین عوامل موفقیت خود را در کلماتی بیان کنید این عوامل را چه می دانید؟


***در نهایت اگر سوال خاص یا توصیه خاصی مد نظر شما بود و پرسیده نشد یا هر حرف نگفته ای دارید ممنون می شویم برایمان بازگو کنید؟
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
دوستان دعوت نامه ای به شرح زیر

Paydar91 گفت:
سلام دوست محترم...ضمن تبریک برای رتبه ای که کسب کردید و قبولی در مقطع ارشد و ارزوی توفیق روز افزون برای شما :gol:

پیرو تاپیک دعوت نامه و نمونه سوالات خام تاپیک ((ناگفته ها و تجربه های طلایی موفق های ارشد برق 94))

از شما خواهشمندیم ضمن مطالعه ی دقیق تاپیک فوق لطف بفرمایید با قبول دعوت ما نظرات ارزشمند خود را بعد از تکمیل به صورت پست های متوالی در تاپیک
ناگفته ها و تجربه های طلایی موفق های ارشد برق 94 ( ویژه داوطلبین کنکور ارشد برق 95 )

درج بفرمایید...


ضمنا برای کسی ایده های بهتر می توانید از تاپیک ایجاد شده سال قبل با لینک
ناگفته ها و تجربه های طلایی موفق های ارشد برق 93 ( دور اول ویژه داوطلبین کنکور 94 )

نیز استفاده کنید.

بی صبرانه منتظر نظرات ارزشمند شما در تاپیک ذکر شده می باشیم.
و همچنین مجددا از طرف تیم مدیریت برق باشگاه از وقتی که می گذارید کمال تشکر و قدر دانی را داریم.



به تمامی دوستانی که نامشان در پست اول تاپیک درج شد فرستاده شد و ان شالله طی روز های اینده منتظر نظرات ارزشمند دوستان خواهیم بود.
ضمنا چنان چه عزیزانی نامشان در لیست فوق نمی باشد خواهشمندم که به طور خصوصی به جناب ایس من پیام بزنند تا در صورت تایید توسط ایشان از نظرات سایر دوستان که ممکن است سهوا از ان بزرگواران دعوت نکرده باشیم نیز استفاده کنیم.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
Similar threads

Similar threads

بالا