دعوت برای راه‌اندازی کارخانه تولید فراورده‌های نسوز

dr.farhad

عضو جدید
درود بر شما مهندس سرامیک عزیز
هدف از ایجاد این تاپیک دعوت از مهندسین سرامیک علاقه‌مند به حوزه تخصصی مواد نسوز، برای احداث و راه‌اندازی کارخانه تولید فراورده‌های نسوز است. ابتدا مختصری از کلیات طرح عرض خواهم کرد سپس به شرح جزئیات دعوت خواهم پرداخت.
پس از سال‌ها کار در خارج از کشور و کمپانی‌های معتبر تولیدکننده فراورده‌های نسوز، دست تقدیر این بنده را به کشور بازگرداند (که دستش درد نکند!) و پس از مدتی مطالعه در حوزه فعالیت‌های شرکتهای تولیدکننده داخلی فراورده‌های نسوز، بر پایه سال‌ها تجربه در معتبرترین کارحانه‌های خارجی تصمیم به احداث یک کارخانه تولید فراورده‌های نسوز (نسوزهای شکل‌دار و بی‌شکل) گرفتم. علت این تصمیم هم فقدان کارخانه داخلی با علم روز تولید مواد نسوز است. چون متاسفانه (هزاران هزاران متاسفانه) شرکت‌های تولیدکننده‌ی داخلی بسیار از نظر علم روز تولید ضعیف بوده و در حد و اندازه‌های یک کارگاه تولید بتن ساختمانی عمل میکنند (به تولیدکنندگان بتن برنخورد). از این رو تصمیم دارم که از مهندسین سرامیک علاقه‌مند به حوزه مواد نسوز برای فعالیت دعوت نمایم. جزئیات دعوت به شرح زیر است:

ردیف1- متخصصان و یا علاقه‌مند به حوزه ترکیب شیمیایی فراورده‌های نسوز (این حوزه در برگیرنده تعیین فرمولاسیون برای تولید آجرها و جرم‌های نسوز است)
ردیف2- متخصصان و یا علاقه‌مند به حوزه فرایند تولید (این حوزه در برگیرنده فعالیت‌هایی نظیر آماده‌سازی مواد اولیه، دانه‌بندی، میکس، پرس، خشک کردن و پخت است)
ردیف3- متخصصان و یا علاقه‌مند به حوزه کنترل کیفیت تولیدات (QC)
ردیف4- متخصصان و یا علاقه‌مند به حوزه تحقیق و توسعه (R&D)
ردیف5- متخصصان و یا علاقه‌مند به حوزه مهندسی فروش (این حوزه در برگیرنده فعالیت‌هایی نظیر بازاریابی مصرف‌کنندگان، تبلیغات، مذاکرات فنی و مالی و... است)

از متخصصان و علاقه‌مندان دعوت می‌شود که در صورت تمایل، آمادگی خود را همراه با ارسال رزومه کاری، علمی و تحقیقات اعلام نمایند.
لازم به توضیح است که پروژه در مرحله نصب ماشین‌آلات بوده و انشاالله تا شش ماهه آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود. به دلایل اقتصادی محل اجرای پروژه در فروم عمومی اعلام نمیشود (افراد با سابقه درک میکنند که چرا نمیشه اعلام کرد).
شایان توجه است که تمام رزومه‌ها توسط اینجانب بررسی خواهد شد و از واجدین شرایط دعوت به مصاحبه حضوری به عمل خواهد آمد (این فراخوان کاملاً رایگان بوده و در هیچ مرحله‌ای هیچ وجهی از واجدین شرایط اخذ نمیگردد)
خواهشمند است در صورت دارا بودن سابقه کار، نام شرکت، مدت خدمت، شرح کار و علت ترک کار را ذکر نمایید.
درصورت دارا بودن تحقیقات در زمینه مواد نسوز حتماً در رزومه جزئیات آن را قید نمایید.

ارسال رزومه به: dr.farhad32@yahoo.com
 
آخرین ویرایش:

niknam_maryam

عضو جدید
سلام
آقای دکتر کاش محل کارخانه رو هم لطف می کردید مینوشتید. با آرزوی توفیق روز افزون
نیک نام
 

niknam_maryam

عضو جدید
با سلام
کاش محل احداث کارخونتون رو هم میگفتید. با رآزوی توفیقات روزافزون
نیک نام
 

ابوعلي سينا

عضو جدید
سلام دکتر جان امکانات و تجهیزاتی که دارید چیه. تمایلتون بیشتر در چه حوزه هایی است؟ سیمان فولادها و .. پتروشیمی یا کاربردهای عام.حوزه تونو مشخس کنید .ارشد مهندسی سرامیک و ارشد مهندسی صنایع هستم.
 

آلاهیدا

عضو جدید
سلام دکتر
بیزینس پلن این کارخونه رو تهیه کردی؟ طبق مطالعاتی که من دارم ورود به دنیای آجر نسوز ها یه خورده دقت لازم داره که متضرر نشی. چه آجرهایی می خوای تولید کنی؟
 

lord van

عضو جدید
آقای دکتر اگه قراره با متالوزها کار کنید اول باید یه رابط تو صنعت فولاد داشته باشی بعد .
من خودم سرامیکم ولی کنترل کیفی یه شرکت فولاد بودم . تو نسوز پول خیلی خیلی خوبی هست ولی با زد و بند رد و بدل میشه . مثلا اگه نازل ریختگری می سازی اگر بهترین جنس هم باشه مهم اینه تیم ریختگری بگن خوبه یا بر عکس .
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
I دعوت به همکاری سرامیک 3
m4material دعوت به همكاري براي دوره مطالب سراميكي سرامیک 31

Similar threads

بالا