دستگاه قالیشویی چیست

azizimashin

عضو جدید

با استفاده از دستگاه قالیشویی ، شما می توانید در کمترین زمان سفارشات مشتری را با کیفیت انجام دهید،دستگاه های قالیشویی با قدرت بالا فرش هارو شستشو داده و آبکشی مینماید بدون اینکه به فرش آسیبی برسانند
از قدیم الایام تا به امروز، فرش های دست بافت و ماشینی همراه ماندگار و همیشگی خانه و خانواده های ایرانی بوده و هست شما می توانید با رعایت نکاتی ساده، زیبایی آن ها را همیشگی و طول عمرشان را ضمانت نمایید.
یکی از اتفاقاتی که ممکن است در هر خانه ای به دفعات زیاد وقوع افتد، لک شدن فرش یا قالی است توجه داشته باشید هر زمانی که این اتفاق به وقوع پیوست، بایستی به سرعت برای پاک کردن و از بین بردن آن اقدام نمایید. توجه داشته باشید ماندن لکه بر روی فرش و کهنه شدن، تمیز کردن آن را دشوار و سخت خواهد کرد.
شاید بهتر باشد بدانید کمتر چیزی وجود دارد که نتوان آن را با استفاده از سرکه و جوش شیرین تمیز کرد! خوشبختانه لکه های ایجاد شده بر روی فرش را نیز با این محلول پاک کرد. برای تمیز کردن لکه روی فرش یا قالی، تنها کافیست مقداری پودر جوش شیرین را بر روی لکه ریخته و سپس مقداری نیز سرکه ی سفید به ان اضافه نمایید. پس از این کار، یک دستمال با قدرت جذب بالا را بر روی آن قسمت از فرش کشیده تا سرکه را به طور کامل به خود جذب نماید و سپس اجازه دهید تا فرش به طور کامل خشک شود. با استفاده از جاروبرقی، جوش شیرین باقی مانده بر روی فرش را نیز جمع کنید. توصیه می کنیم برای پاک کردن لکه های بزرگ تر، تنها از جوش شیرین استفاده نمایید؛ بدین صورت که آن را بر روی فرش پاشیده و حداقل پس از گذشت چیزی در حدود سی دقیقه، آن را با استفاده از جاروبرقی جمع کنید.

برای تمیز کردن فرش، از پراکسید هیدروژن استفاده نمایید:
در ابتدا لازم به ذکر است مخلوط پراکسید هیدروژن، پاک کننده ای فوق العاده قوی به ویژه برای لکه های خون و پروتئین است. شما می توانید با ریختن این ماده فوق العاده بر روی لکه ی به وجود آمده بر روی فرش یا قالی، شاهد از بین رفتن آن لکه باشید
چگونه می توان رنگ یک فرش یا قالی را شفاف نمود؟
برای این کار، در ابتدا بر روی فرش مقداری نمک و تفاله ی چای پاشیده و سپس با استفاده از جاروبرقی آن را جارو نمایید تا بدین صورت رنگ فرش یا قالی شما، شفاف تر شود.
اگر احساس میکنید که وقت کافی رو برای این کار ندارید توصیه می کنیم فرش ها را به شرکت های معتبر و خوش نام و نشان قالیشویی بسپارید.
قالیشویی های معتبر به نکات شستشوی فرش واقف هستند و کاری با کیفیت ارائه می دهند.
 

Similar threads

بالا