دستگاه‌هاي پخش ديسک‌هاي Blu-ray ارزان مي‌شوند

Pari-2719

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوشنبه، ۳۱ فروردینماه ۱۳۸۸



کارخانه‌هاي چيني هم‌اکنون در تلاشند تا وارد بازار دستگاه‌هاي پخش ويديويي باکيفيت شوند و اين توسعه به اين معني خواهد بود که قيمت اين محصولات به ميزان چشمگيري کاهش خواهد يافت.










SG - ميانگين قيمت دستگاه‌هاي پخش ديسک‌هاي Blu-ray به ميزان قابل‌ملاحظه‌اي کاهش يافته و اين دستگاه‌ها هم‌اکنون با قيمت 200 دلار فروخته مي‌شود.
اما به دنبال افزايش محبوبيت و کاربرد ديسک‌هاي Blu-ray و گسترش توليد و عرضه دستگاه‌هاي پخش اين ديسک‌ها، احتمال مي‌رود که قيمت‌ آن‌ها ارزان‌تر شود.

بر اساس گزارش جديد منتشر شده اعلام شده است که در آينده نزديک قيمت هر يک از دستگاه‌هاي پخش ديسک‌هاي Blu-ray به کمتر از 99 دلار برسد.

طبق گزارش منتشر شده در سايت اينترنتي Blu-ray.com، کارخانه‌هاي چيني هم‌اکنون در تلاشند تا وارد بازار دستگاه‌هاي پخش ويديويي باکيفيت شوند و اين توسعه به اين معني خواهد بود که قيمت اين محصولات به ميزان چشمگيري کاهش خواهد يافت.

«انجمن ديسک Blu-ray» به تازگي اعطاي مجوز فناوري اين ديسک‌ها را به چين آغاز کرده و اين موضوع باعث شده است تا مارک ليتان(Mark Leathan) مدير بازاريابي سامسونگ عرضه دستگاه‌هاي پخش ديسک‌هاي Blu-ray با قيمت 99 دلار را امري قريب‌الوقوع بداند.

عرضه اين دستگاه‌ها با قيمت 100 دلار مي‌تواند يک اتفاق خوشبينانه محسوب شود که البته در اين ميان، استفن بيکر(Stephen Baker) يکي از کارشناسان موسسه تحقيقاتي NPD Group نيز به اين کاهش قيمت اشاره کرده است.

بيکر در اين خصوص توضيح داده است: «شايد جمعه سياه(Black Friday) همان روزي باشد که شما شاهد کاهش قابل‌ملاحظه قيمت اين دستگاه‌ها خواهيد بود».
 
Similar threads
بالا