در عرض 7 دقیقه نظر دیگران را نسبت به خود تغییر دهید

satan girl

عضو جدید
آیا می دانید دیگران در مورد شما چه فكری می كنند؟ آیا می توانید روی تصور دیگران نسبت به خودتان تاثیر مثبت یا منفی بگذارید؟ البته كه می توانید! اگر می خواهید تاثیر مثبتی بر روی درك فردی دیگران از خودتان بگذارید 7 دقیقه بعدی را با ما باشید تا به شما آموزش دهیم كه چگونه می توانید نظر دیگران را به صورت دلخواه نسبت به خودتان تغییر دهید.

یك كاغذ و قلم بردارید و لیست تمام صفاتی را كه در خود پیدا می كنید بر روی آن یادداشت نمایید. در این لیست باید هم خصوصیات منفی خود را ذكر كنید و هم ویژگی های مثبت. حتی الامكان سعی كنید تمام خصوصیات اخلاقی خود را در آن بگنجانید و از زوایا مختلف شخصیت خود را تحلیل و بررسی كنید... صاحب كار و تجارت، مدیر، كارمند، والدین، خواهر و برادر، فرزند، دوستان، همكاران ... همه چیز.

حالا فهرست مورد نظر را یكبار دیگر از بالا به پایین بخوانید. آیا خصیصه دیگری به ذهنتان می رسد كه بخواهید به انتهای لیست خود اضافه كنید؟ به اعماق وجود خود نگاهی بیندازید و 5 مشخصه دیگر را هم اضافه كنید، مشكلی نیست، ما صبر می كنیم؛

حالا روی خصوصیات منفی خط بكشید و فقط مثبت ها را نگه دارید.

در این قسمت با استفاده از تمام خصوصیات مثبت یك بیوگرافی كامل در مورد خودتان بنویسید. خجالت را كنار بگذارید! كسی متوجه نمی شود.

در اینجا یك مثال را برایتان مطرح می كنیم كه انجام این كار برایتان آسانتر شود....من به عنوان یك كارمند فروش فكر می كنم فرد سخت كوش و قابل اعتمادی هستم. سعی می كنم روزانه برای پیشبرد كارها تلاش كنم و تمركز خود را بر روی اهدافم معطوف می نمایم. فكر می كنم همسر مناسبی هستم، فرزندانم علاقه بسیار زیادی به من دارند و بهترین دوست برای همه هستم. اصولاً اطرافیانم زمانیكه بخواهند كاری را انجام دهند پیش از آن، با من مشورت می كنند چراكه فردی مصمم و فكور هستم و حامی و پشتیبان خوبی قلمداد می شوم.

متوجه شدید؟

خوب، شروع كنید! من به شما قول می دهم كه هیچ كس متوجه نمی شود. یك صفحه پر از خصوصیات مثبت خود تهیه كنید. من به شما قول می دهم كه این كار چیزی حدود 7 دقیقه بیشتر طول نكشد.

تمام شد؟ خوب حالا یكبار آنرا با صدای بلند برای خود بخوانید. چطور است؟ آیا این خصوصیات فردی نیست كه شما علاقه دارید با او آشنا شوید؟ از این مهم تر این خصوصیات فردی نیست كه دوست دارید دیگران در زمان آشنایی با شما تصور كنند؟

این نوشته افكار درونی شماست، همان چیزی است كه انتظار دارید دیگران در زمان ملاقات با شما از آن اطلاع پیدا كنند. حالا فرصت دارید تا كاری كنید كه دیگران دقیقاً یك چنین برداشتی از شما داشته باشند.

برای آنكه این اعتماد به نفس را پیدا كنیم كه شخصیت واقعی خود را در برخورد با دیگران به معرض نمایش بگذاریم، ابتدا باید ببینیم كه نظر شخصی خودمان در مورد اخلاق و روحیاتمان چیست. توجه داشته باشید كه تنها باید خصوصیاتی را روی كاغذ بیاورید كه تصور می كنید واقعاً در مورد شما صحت دارند.

انجام این عمل به شما كمك می كند كه شخصیت واقعی خود را بهتر بشناسید و گام هایی را در جهت ارتقا و اعتلای شخصیتی خود بردارید. با این روش می توانید سعی كنید كه هر روز بهترین فردی باشید كه می توانید!
 

Similar threads

بالا