در سفر به مسکو در چه هتل هایی اقامت داشته باشیم؟

jamileh_gh

عضو جدید
در سفر به نقطه در صفر زمین در چه هتل هایی اقامت داشته باشیم؟

با چند هتل در مسکو جهت اقامت آشنا شویم:

در مسکو می‌توانید به طیف وسیعی از انواع اقامتگاه‌ها ار هتل‌های چندستاره تا هاستل‌ها دسترسی داشته‌باشید. برای این‌که انتخاب بهتر و راحت‌تری داشته‌باشید در این بخش چند هتل پرطرفدارتر مسکو را معرفی می‌کنیم.

هتل کاسموس کلاب: هتل کاسموس کلاب یکی از هتل‌های سه ستاره‌ی شهر مسکو است و با ایستگاه مترو تنها چهارصدمتر فاصله دارد. این هتل بیست و پنج طبقه دارای امکاناتی مثل استخر سرپوشیده، چندین رستوران و کافه، سالن ماساژ و سالن ورزشی است. البته خوب است بدانید در صورتی‌که با تور مسکو ژانویه و یا کریسمس برای اقامت به این هتل بروید، به خاطر زمان پرترافیک سفر ممکن است هزینه‌ی اقامت اندکی افزایش داشته‌باشد.

هتل رادیسون: این هتل سه ستاره با ایستگاه مترو تنها سیصدمتر فاصله دارد و اطراف آن پر از مغازه و فروشگاه‌های مختلف است. بنابراین اگر بخواهید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید به راحتی می‌توانید از خطوط متروی معروف مسکو استفاده کنید. استخر سرپوشیده، رستوران‌هایی با منوهای متنوع و غذاهای بین‌الملل، سالن ژیمناستیک و سونا از امکانات دیگر این هتل هستند.

هتل سالوت: هتل چهارستاره‌ی سالوت که تنها پانزده دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد؛ یکی از معروف‌ترین هتل‌های مسکو است. این هتل با امکاناتی مثل سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، مجموعه رستوران‌ها و کافه‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. خبر خوب این‌که این هتل از ایستگاه مترو هم فاصله‌ی کمی دارد و به راحتی می‌توانید با استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی به بناهای تاریخی و جاذبه‌های توریستی مسکو دسترسی پیدا کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا