در سال ۹۳ تماس تصویری بگیرید!

Major Geologist

کاربر فعال تالار موبایل ,
کاربر ممتاز
توضیحات استاتر: من همین اولش اعلام می کنم صحت موضوع رو نمی دونم. با اینکه رایتل دارم و گوشیم دوربین دوم داره ولی گوشی من مستقیما با خود سیم کارت تماس تصویری برقرار نمی کنه. پس نتونستم تستش کنم.

یک خبر خوش برای دارندگان سیم کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه در آغاز سال نو شمسی که لحظاتی پیش از سوی این اپراتور اعلام شد و نوید بخش سالی نکوست، داریم! بعضی‌ها خاطرشان هست که در ابتدای فعالیت رایتل، تماس تصویری برقرار می‌شد ولی پس از مدتی با مخالفت‌هایی روبرو گردید و به این اپراتور صدمه شدیدی وارد کرد. بسیاری از عاشقان تکنولوژی در این مدت دلسرد شده بودند و می‌گفتند اگر در نسل سوم تماس تصویری ممنوع شود، نسل چهارم هم حتما همین حالت است و علاقه‌ای به نسل چهارم نشان نمی‌دادند.
اما امروز بالاخره با تلاش و برگزاری جلسات مختلف با مسئولین مربوطه و علی رغم مخالفت‌های بسیار در مورد تماس تصویری رایـتل، از هم اکنون تماس تصویری رایتل قابل استفاده برای تمام مشترکین رایـتل است. امیدوارم کیفیت این تماس‌ها هم به اندازه شروع مجدد این سرویس ما را خوشحال کند. لازم به ذکر است هزینه تماس تصویری برای سیم کارت‌های دائمی ۱٫۴۹۵ ریال و برای سیم کارت‌های اعتباری ۱٫۹۹۵ ریال در هر دقیقه خواهد بود.
به نظر شما با این هزینه، تماس نصویری تبریک عید به این صورت مقرون به صرفه خواهد بود؟ آیا در ترافیک شب‌های عید رایتل قادر به ارائه کیفیت مناسب است؟

اندرویدها
 

l-mohajeri

عضو جدید
فک میکنم مراجع نظرشون بر این بود ک از نظر شرعی خطوطی ک ارتباط تصویری میدن مورد داره
 

setare.soheyl

عضو جدید
کلا اگر هم باشی کسی زیاد استفاده نمی کنه. تا وقتی تماس راحت تصویری مثل تانگو و اسکایپ هست دیگه کسی از این چیزها استفاده نمی کنه. من که نظرم اینه
 
بالا