درمان تعریق زیاد با تزریق بوتاکس

baranclinic

عضو جدید





درمان تعریق زیاد با تزریق بوتاکس
مطب باران : بسیاری از افراد با مسئله تعریق زیاد روبرو هستند و همواره در جستجوی بهترین درمان هستند ، در این مقاله به علت ها و درمان تعریق زیاد میپردازیم ؛ همراه ما باشید.
_____________________________________________________________________________

تعریق‌ یكی‌ از كارهای‌ طبیعی‌ بدن‌ است‌ كه‌ به‌ تنظیم‌ درجه‌ حرارت‌ بدن‌ كمك‌ می‌كند، ولی بعضی‌ها مدام خیس عرق می‌شوند؛ بیشتر افرادی که زیاد عرق می‌کنند استعداد وراثتی به تعریق در برابر محرک‌های طبیعی دارند.
در بهترین شرایط عرق کردن زیاد می تواند فقط عذاب دهنده و ناراحت کننده باشد، اما بعضی اوقات این تعریق زیاد ناشی از بیماری می باشد. عموما تشخیص علت زیاد عرق کردن برای افراد عادی ممکن نیست. تعریق زیاد ممکن است علامت مشکلات تیروئیدی، دیابت و یا عفونت باشد. تعریق زیاد در افراد مبتلا به اضافه وزن نیز نسبت به سایر افراد شایع تر می باشد.
اگر شما در هوای گرم یا هنگام کار و فعالیت بیش از دیگران عرق میکنید نگران نباشید معمولا این نوع تعریق شما خطرناک نیست. عرق کردن واکنش طبیعی بدن به کار زیاد و هوای گرم که نیاز به خنک شدن دارد ، است.

افراد مختلف با شدت های مختلف عرق می کنند و این نوع عرق کردن طبیعی می باشد. بعضی از افراد راحت تر از بقیه عرق می کنند. عرق کردن زیاد و بیش از حد، زمانی نشانه یک بیماری است که بسیار بیشتر از آنچه که معمول است عرق کنیم و یا اینکه در زمانهای نامناسب بدون هیچ دلیل محیطی و یا فعالیتی عرق میکنیم .

به عنوان مثال هنگامی که خواب هستید و هوای اتاق مطبوع است ، ناگهان شروع به عرق کردن میکنید و این تعریق بیشتر از حد نرمال باشد ، در این زمان باید دنبال علت این مسئله باشید و به پزشک مراجعه نمایید .

با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا روش های درمان تعریق زیاد را به شما عزیزان بگوییم.
https://goo.gl/QXVMrV


_____________________________________________________________________________

کلینیک پوست و زیبایی باران به عنوان مطب لیزر موهای زائد در رشت با بيش از 7 سال سابقه درخشان و رضايتمندي بالاي بيماران ، كليه خدمات پوست و مو و زيبايي از جمله ليزر موهاي زائد ، لاغري موضعي ، تزريق ژل و بوتاكس و پاكسازي پوست و ده ها خدمات ديگر با جديدترين وسايل و دستگاه ها با كيفيت هر چه بهتر در اين مركز را برای شما عزیزان انجام مي دهد.

 

Similar threads

بالا