درمان بیماری با مبل ماساژ

hypergymco

عضو جدید
اول باید ببینیم شما درمان با ماساژ را باور دارید یا خیر؟ همه انسان ها از همان بدو تولد ماساژ را دوست دارند. تا به حال بدن یک نوزاد را ماساژ داده اید؟ نوزاد قادر به حرف زدن نیست اما رضایت و سر مستی در صورتش به وضوح مشاهده می شود.

می دانید ماساژ با بدن ما چه کار می کند؟ زمانی که ماهیچه ها بیش از حد توان خود فعالیت انجام می دهند در عضلات مواد زائدی از جمله اسید لاکتیک ترشح می شود که باعث احساس درد، کوفتگی، اسپاسم می شود.

ماساژ ،گردش خون و جریان لنفی را بهبود می بخشد. به بافت ها غذا و اکسیژن تازه می رساند. باعث افزایش ترشح اندورفین ها که نابود کننده درد هستند می شود؛ ترشح هورمون سروتونین را بیشتر می کند که این هورمون خلق و خوی انسان را بهبود می بخشد. ماساژ حتی هورمون های ضد استرس آزاد می کند. همه این عوامل باعث می شوند ایمنی بدن بالا برود.

تاریخچه ماساژ درمانی به سالهای خیلی دور باز می گردد. ابن سینا و بقراط از این روش استفاده می کردند. کشورهایی مثل چین، هند، ایران، یونان، تایلند، مصر و سوئد هر کدام ماساژهای مختص به خودشان را داشتند. بنابراین ماساژ درمانی یک روش اثبات شده است.

ماساژ باعث آرامش، تمدد اعصاب، شفافیت ذهن، بالا بردن سطح هوشیاری در محاسبات و شادابی پوست می شود. استرس، اضطراب، افسردگی و خشم را کاهش می دهد و همچنین به درمان بیماری هایی همچون سیاتیک، درد ستون فقرات، کوفتگی، گرفتگی و واریس کمک می کند و با بالا بردن سطح سوخت و ساز بدن سبب کاهش وزن می شود؛ همچنین ماساژ انرژی های منفی را از بدن خارج کرده و ایجاد هیجان و انگیزه می کند.

توجه داشته باشید که ماساژ باید به روش درست انجام بشود تا تاثیر گذار باشد. ماساژ اشتباه حتی ممکن است به بدن آسیب برساند. بنابراین ما به یک ماساژور قابل اعتماد نیاز داریم. کسی که آموزش دیده و متخصص باشد. پیدا کردن و به کارگیری یک ماساژور حرفه ای کاری سخت و پر هزینه ای است. پس باید چه کار کنیم؟

یک بار برای همیشه یک مبل ماساژ خوب تهیه می کنیم. مبل ماساژ یک وسیله هوشمند است که برای اجرای روش های صحیح ماساژ طراحی شده است. این دستگاه که دقیقا شبیه یک مبل راحتی هست، همه حرکات ماساژ از جمله نیدینگ ضربه ای، سراندن، ورز دادن، فشردن، لرزاندن، مالش سطحی و عمقی را برای شما انجام می دهد.

مدل های پیشرفته ای از مبل ماساژ وجود دارد که ابتدا شکل ظاهری بدن شما را اسکن و اندازه گیری می کند. سپس مطابق فیزیک بدن شما برنامه ماساژ اجرا می شود.

ماساژ پا و کف پا یکی از لذت بخش ترین ماساژهاست. مبل ماساژ اول با اشعه مادون قرمز پای ماساژ گیرنده را گرم می کند سپس به بهترین شکل این ماساژ را انجام می دهد.

حتی صندلی ماساژهایی طراحی شده اند که همراه با ریتم آهنگ بدن را ماساژ می دهند. یعنی ذهن و بدن شما هماهنگ در گیر ماساژ می شود.

مبل ماساژ با طراحی منحصر به فرد خود این امکان را دارد که کف پا، ساق، ران، بازو، کتف، سر، مچ ها، گردن و حتی صورت شما را ماساژ بدهد.
 

Similar threads

بالا