درخواست کمک و راهنمایی

مي مو

عضو جدید
کاربر ممتاز
با درود
نمیدونم اینجا هنوز کمک دهندهو یاوری هست یا نه. البته پست ها نشون میده دیگه به ندرت کسی اینجا سر میزنه (همونطور که خودم بعد سال هااااااااااااااااااااااااااا اومدم.)
و اما :
خدمت اساتید بزرگوار چندین سوال داشتیم که البته فعلا برخی رو مطرح میکنم تا بعد.
با توجه به فایل پیوست:


  1. در فرم bimeh 2 و bimeh 3 فقط شماره هایی بیاد که در جدول bimehهست.
  2. در جدول bimeh تاریخ اعلام بزرگتر از تاریخ رخداد و همچنین تاریخ بازدید بزرگتر از تاریخ اعلام و نیز تاریخ ارسال بزرگتر از تاریخ بازدید باشه و درصورتی که کاربر هر اشتباه وارد کرد پیام هشدار مناسب انمایش داده بشود.
  3. در query موجود شرط تاریخ بدرستی عمل نمیکند.
  4. در جدول talghih میخوام فیلدهای تاریخ تست اول و چهارم و هفتم محاسباتی باشه به این صورت که تاریخ تلقیح به اضافه یک عدد ثابت بشود.
  5. آیا امکانش هست با تغییر خصوصیات یک فیلد در یک جدول خصوصیات همان فیلد در فرم طراحی شده از جدول تغییر کند یا باید با تغییر خصوصیات فیلدهای جدول، فرم از نوع ایجاد شود.
  6. در فرم talghih با ورود شماره اسپرم نام اسپرم به صورت خودکار پر شود و یا برعکس با ورود نام اسپرم کد اسپرم وارد شود
  7. در فرم talghih بیک فیلد محاسباتی ایجاد شود که تعداد باقیمانده آن اسپرم در انبار را با توجه به مقدار خرید ثبت شده در جدول sperm نمایش دهد.
  8. بنده به گزارش های متنوعی نیاز دارم. با توجه به تعداد جدول و تعداد فیلدهای هر جدول چطور میتونم با جداقل کوئری به نتیجه مطلوب برسم. آیا باید برای هر گزارش مدنظرم یه کوئری ایجاد کنم. و یا راه حلی وجود داره یک گزارش پیشرفته و با انتحاب گزینه های متلف توسط کاربر ایجاد کنم
  9. در برنامه اصلی به اشتباه چند جدول را به صورت مخی درآورده ام حال چطور میتونم بهشون دسترسی داشته باشم.


فعلا همین پرسش ها بود تا بعد دوباره با پرسش های جدید به حضورتون برسم.درضمن بنده بسیار مبتدی هستم لطفا راهنمایی به گونه ای واضح باشه که درک کنم.
با سپاس
 

پیوست ها

  • Database.rar
    14 کیلوبایت · بازدیدها: 0

negin17h

مدیر تالارهای مهندسی کامپیوتر و رباتیکمتخصص #C
مدیر تالار
سلام دوست عزیز
اول که عنوان امتخابی برای تاپیک فکر نمیکنم جالب باشه و بقیه هم نمیدونن در مورد چی هست که بیان و پاسخ بدن.
دوم اینکه اینجا کسی قرار نیست کل کار شما رو انجام بده. شما شروع کنید به حل کردن تمرین ها، سئوالی بود بفرمایید ما در خدمتیم.
:gol:
 
بالا