[ درخواست پروژه ] ►خود را اینجا مطرح کنید

saeed.mirzadeh

عضو جدید
سلام دوست عزیز امیدوارم که طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گیرد
احتراما به استحضار میرسانم که بنده بدجور گیر پروژه کاراموزی هستم اگر ممکنه کمکم کنید موضوع پروژه ام در مورد اجرای سد های بتنی به روش rcc و یا rct هست اگر امکان داره کمکم کنید ممنون میشم.
خواهشا اگر موضوعی دسگیرتون شد برام ایمیل کنید.
با تشکر سعید میرزاده
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ZibaAhmadpoor

مدیر تالار مهندسی عمران
مدیر تالار
سلام دوست عزیز امیدوارم که طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق تعالی قرار گیرد
احتراما به استحضار میرسانم که بنده بدجور گیر پروژه کاراموزی هستم اگر ممکنه کمکم کنید موضوع پروژه ام در مورد اجرای سد های بتنی به روش rcc و یا rct هست اگر امکان داره کمکم کنید ممنون میشم.
خواهشا اگر موضوعی دسگیرتون شد برام ایمیل کنید.
با تشکر سعید میرزاده



[h=2]نحوه اجراي سدهاي مخزني به روش بتن غلتكي Rcc [/h]
سد مخزنی به روش بتن غلتکی




نحوه اجرای سدهای مخزنی به روش بتن غلتکی RCC
38 درصد از کل سدهائی که تا سال 1950 به ارتفاع 50 فوت (15 متر) و بیشتر احداث گردید (بدون درنظر گرفتن سدهائی که در چین ساخته شد) بتنی بوده است. از سال 1951 تا 1977 نسبت سدهای بتنی ساخته شده به حدود 25 درصد رسید. این تقلیل طی سالهای 1978 تا 1982 ادامه داشت و نسبت سدهای بتنی به 5/16 درصد رسید اما این کاهش در محبوبیت سدهای بتنی مقارن با زمانی بود که استفاده از سدهای بتنی در دره های تنگ رو به افزایش بود. بنابراین کاهش سدهای بتنی مربوط به دره های عریض می شد که به جای سدهای بتنی وزنی، سدهای خاکی و سنگریزه ای احداث گردید که ارزانتر و بیشتر قابل توجیه بودند دلیل این امر بازده خیلی بالی ماشین آلات، تجهیزات و روش ساخت در این نوع سدها بوده است.
کاهش تعداد سدهای بتنی باعث تشکیل دو گردهمایی مهم توسط دست اندرکاران سدسازی در آسیا در ایالت کالیفرنیای آمیرکا شد. گردهمایی اول تحت عنوان ساخت سریع سدهای بتنی در سال 1970 و گردهمایی دوم در سال 1972 بنام ساخت اقتصادی سدهای بتنی برگزاری گردید. اقدام مشابهی در ژاپن باعث تشکیل کمیته ای تحت عنوان کمیته ساخت منطقی سدهای بتنی در سال 1974 توسط وزارت عمران شد.
در خلال این زمان هر چند هزینه ساخت سدهای خاکی نسبت به سدهای بتنی در حال کاهش بود ولی از طرف دیگری تجارب نشان دادند که سدهای خاکی ایمنی کمتری نسبت به سدهای بتنی داشته و دارند، سوابق نشان می دهد که از سال 1928 به بعد از سدهای بتنی به ارتفاع بیش از 15 متر فقط سدی 62 متری کالیفرنیا بخاطر نقص پی و سدهالپاست فرانسه به ارتفاع 61 متر در اثر لغزش تکیه گاه آن ویران شدند. در حالیکه آمار موجود نشان داده که صدها سد خاکی با اندازه های مختلف طی 60 سال گذشته تخریب شده اند. دلیل اصلی تخریب سد خاکی روگذری و فرسایش درونی خاکریز می باشد.
با توجه به آسیب پذیری سدهای خاکی، متخصصین در گردهمایی آسلیمار (Asiolmar) و دیگر محققین به دنبال نوع جدیدی از مصالح برای سدسازی بودند که ایمنی سد بتنی و سرعت اجرای سد خاکی را تواماً دارا باشد. تا اینکه در اوایل سال 1960 و 1970 ابتکار جدید احداث سد بتنی غلتکی مطرح شد. در سالهای 1960 چند پروژه با اندیشه ترکیب مزایای سدهای بتنی و خاکی طراحی شدند این سدهای مخلوط نتیجه مطالعات و نوآوری های مهندسین سازه و ژئوتکنیک بودند، متاسفانه بعلت تخصصی بودن هر یک از این دو رشته، ارتباط محدودی بین پیشگامان اولیه برقرار بوده بر این اساس متخصصین هر یک از این دو رشته آگاهی محدودی نسبت به تلاشهای اولیه یکدیگر داشتند.
سدهای بتن غلتکی (آر، سی، سی) بعنوان نوع جدیدی از سد طی سالهای 1980 مطرح شد. این نوع سدها با توجه به هزینه کم که قسمتی از آن ساخت سریع آنها ناشی در زمان نسبتا کوتاهی در سراسر دنیا مورد قبول واقع شده و پیشرفت ناگهانی قابل توجهی را در امر طراحی و ساخت بوجود آورند کاربرد این در سالهای 1990 و بعد از آن مطرح گردید: این سد با هزینه کمتر و ایمنی نظیر سدهای بتنی کلاسیک می باشد بتن غلطکی بیش از آنکه یک نوع مصالح جدید باشد روشی جدید برای اجراست. بتنی غلتکی با خاک سیمانته شده که با روشهای مشابه اجرا می شود.
بعلت آنکه شامل سنگدانه های بزرگتر از 4،3 اینچ (19 میلی متر) بعنوان درشت ترین سنگدانه بوده و خواص مشابه با بتن معمولی داراست. متفاوت می باشد. در خاک سیمانته عموما ماسه مصرف شده با مقاومت پائین تر نسبت به بتن غلتکی حاصل می شود در حال حاضر سه نوع سد (پای پل، جگین، زیروان) از اینگونه سدها در کشور در مرحله اجرا قرار دارد و سدهای دیگری نیز در مرحله اجرا قرار دارد.
هدف از تشکیل این کارگاه آمزوشی توجه به یکی از روشهای جدید سد سازی بمنظور صرفه جوئی در هزینه ساخت سدها و آشنائی با مسائل مختلف در این ارتباط می باشد.
در فرهنگ اصطلاحات بتن و سیمان انجمن بتن آمریکا (90- R 116 ACI)، بتن غلتکی بدین ترتیب تعریف می شود: بتن متراکم شده با غلتک، بتنی که با حرکت بر روی آن در حالت سخت نشده، متراکم می شود. در ادبیات فنی با نام رول کریت نیز از آن نامبرده می شود. این روش، امروزه اغلب تحت عنوان بتن غلتکی یا به صورت خلاصه Rcc به کار برده می شود.
بتن غلتکی سخت شده، در اصل دارای همان خصوصیات بتن های معمولی که به صورت درجا ریخته شده و به عمل می آیند، می باشد و محصول نهایی به زبان ساده «بتن» تلقی می شود.
خاصیت روانی و پلاستیکی بتن غلتکی در حالت تر، اساسا متفاوت با خواص پلاستیکی بتن درجا ریز معمولی می باشد. اسلامپ بتن غلتکی باید در حد صفر باشد تا قادر به تحمل وزن غلتک متراکم کننده باشد. ماشین آلات مورد استفاده جهت حمل و نقل، بارگیری .و تراکم بتن Rcc شامل ماشین آلاتی با ظرفیت زیاد می باشند که در کارهای خاکی حجیم، نظیر سد سازی و راهسازی به کار می روند. به طور کلی در ساختن بتن غلتکی میزان عملیات دستی (غیر ماشینی) مورد نیاز در مقایسه با عملیات ساخت بتن های معمولی کمتر است .
یک شرکت تحقیقاتی بتن توانست بتن غلطکی RCCP که جایگزین مناسبی برای آسفالت می باشد را در شهرستان هشتگردبرای اولین بار با موفقیت اجرا کنند.
کارشناسان این مرکز درباره نقش و جایگاه بتن‌های غلطکی RCCP معتقدند که با توجه به مسائل زیست محیطی ناشی از آسفالت در کنار دوام اندک آسفالت در برابر تغییرات جوی، ضربه پذیری و سایش، موضوع بتن RCCP از دهه های گذشته در کشورهای توسعه یافته مورد توجه قرار گرفت به نحوی که در حال حاضر بیش از 80 درصد معابر سواره رو در اغلب کشورهای توسعه یافته با استفاده از بتن غلطکی اجرا شده است
مدیر این مرکز تحقیقاتی در ادامه افزود،تکنیک ساخت معابر سواره رو در دنیا دستخوش تغییرات وسیعی شده است و بخاطر واکنش‌های مختلفی که در مواد نفتی به مرور زمان بوجود می آید، موضوع تغییر بافت خیابان‌ها و اتوبان‌ها جایگزینی RCCP را پیش روی کشور های توسعه یافته قرار داده است و وضعیت امروزی خیابان‌ها در کشورهای در حال توسعه در وضعیتی است که ناشی از بی توجهی به فن آوری های جدید است لذا باید مدیران و صاحبان صنایع برای وارد کردن فناوری های جدید به هماهنگی برسند؛ در غیر اینصورت وضعیت نادرست موجود در بخش‌های مختلف ادامه خواهد داشت....
وی همچنین درباره دلایل توجه به بتن غلطکی میگوید: «همه ساله صدها میلیارد تومان در کشور ما برای تأمین روکش آسفالت خیابان‌ها هزینه می شود که پس از گذشت یک تا 5 سال این آسفالت مجدداً بایستی تعویض شود، این مسئله باعث شکل گیری نارضایتی های وسیعی در بین همه اقشار جامعه شده است.و البته ابعاد فقدان کیفیت آسفالت خیابان ها در همین جا به پایان نمی رسد بلکه باعث آبروریزی ملی و بین المللی برای صنعت و جامعه مهندسی نیز شده است
به گفته این محققان ، پیچیدگی‌های بتن غلطکی به مرحله اجرا و دانش فنی تولید منتهی می شود و به نظر می رسد با تجربیاتی که بدست آمده می توان امروزه گفت که تکنولوژی ساخت خیابان و اتوبان‌های با دوره دوام بالا نیز در کشور ما بومی شده است، لیکن بایستی ببینیم که مسئولین تا چه حد از این دست آورد استقبال می‌کنند

دانلود روش اجرای بتن غلطکی RCC​
The development of Roller Compacted Concrete (RCC) caused a major shift in the construction practice of mass concrete dams and locks. The
traditional method of placing, compacting, and consolidating mass concrete is at best a slow process. Improvements in earth-moving equipment made the construction of earth and rock-filled dams speedier and, therefore, more cost-effective.
توسعه بتن فشرده غلتکی (RCC) باعث تغییر عمده ای در عملکرد ساخت سد های با بتن انبوه میش .
روش های سنتی قرار دادن، فشرده، و تحکیم بتن توده در بهترین حالت یک فرایند آهسته است. ارتقاء تجهیزات در زمین در حال حرکت ساخت و ساز از زمین و سنگ پر از سدها سریعتر و در نتیجه، مقرون به صرفه تر است.​




پسورد:

www.civildam.ir



منبع :
[h=1]سایت سد ساز ، مرجع سد سازی ایران[/h]



امیدوارم مطالب بالا به دردتون بخوره.


با تشکر
 

nicki0

عضو جدید
با سلام دوستان ...کسی هست پاورپوینت یا مقاله ای درباره کاربرد تراکتور تو راهسازی داشته باشه؟ شنبه ارایه دارم هیچیم ندارم واسه ارائه....خواهشا اگه عکس و فیلم هم دارید بدید ولی بیشتر به پاور پوینت نیاز دارم



 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

وحيد اسماعيلي

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
سلام دوستان عزيز.اميدوارم حالتون خوب باشه. من يه راهنمايي لازم دارم در مورد ساختن يه سوله توي تاپيك هاي مختلف از دوستان كمك خواستم ولي جوابي دريافت نكردم.گفتم شايد اينجا بتونين يه كمكي بكنين به ما.
ما يه زمين در ابعاد 12 * 25 متر داريم ميخايم سوله بسازيم به ارتفاع 4 متر.
سوالات من اينا هست:
1-پي ساختمان ميتونه با سنگ باشه مثل ساختمون هاي چند سال پيش؟ يا حتما بايد بتن ريزي كنيم. ابعاد اين سنگ چيني يا بتن چقدر بايد باشه؟
باید از پی منفرد استفاده کنی و نیاز به بتن مسلح در پی لازمه . پی های منفرد رو باید توسط شناژ به هم وصل کنی تا نسبت به هم تغییر مکانی پیدا نکنن . دقت کن در طراحی شناژ نباید هیچ لنگری بهش وارد بشه .

2-خرپاي ساختمون چه جوري باشه از نظر شكل كه از لحاظ اقتصادي به صرفه باشه؟ چون سقف وزن چنداني نداره و با ورق گالوانيزه پوشيده ميشه.
نوع سقف بستگی به کاربری سالن داره . به نظر من بهتره از مقاطع منشوری تیر ورق استفاده کنی اینطوری فک کنم به صرفه تر باشه.

3-آيا خرپا به طول 12 متر در وسط ستون ميخواد؟
نخیر احتیاجی به ستون نیست . تیر ورق هم بهتره کار کنی

4- فاصله خرپا ها از همديگر چقدر است به صورت استاندارد؟
معمولا فاصله های خرپا ها از هم 5 تا 6 متر انتخاب می شه.

5- فاصله تيرهاي سقفي كه خرپاها را به هم متصل مي كنن چقدره به طور معمول؟
بین خرپا ها یا رفتر ها ( تیر ها) حداقل 3 تا عضو فشاری قرار می گیره که اکثرا از مقطع قوطی یا لوله استفاده می شه که باید مدل و طراحی شه .

6 - سايز مناسب تيرآهن هاي ستون ها چقدر ميشه ؟ 14 يا 16.؟ توي بعضي از ساختمون ها تيرهاي ستون هارو مستقيما به هم وصل نميكنن و به صورت H شكل جوش ميزنن علت اين كار چيه؟ ما هم ميتونيم اين كارو بكنيم؟
بهتره ستونها رو از تیر ورق و مقاطع غیر منشوری طراحی کنی اینطوری باز بهتر و مقرون به صرفه تره. اون تیرهایی که شما دیدی اتصالاتشون با ستون به صورت خورجینیه که اتصال از نوع مفصلیه . در ضمن این سیستم برای بار کف ساختمونا استفاده می شه که وزن نسبتا زیادی رو می تونه تحمل کنه به نظرم شما این اتصالات و این نوع تیرها به کارت نیاد.

موفق باشی .
 

ZibaAhmadpoor

مدیر تالار مهندسی عمران
مدیر تالار
سلام دوستان عزيز.اميدوارم حالتون خوب باشه. من يه راهنمايي لازم دارم در مورد ساختن يه سوله توي تاپيك هاي مختلف از دوستان كمك خواستم ولي جوابي دريافت نكردم.گفتم شايد اينجا بتونين يه كمكي بكنين به ما.
ما يه زمين در ابعاد 12 * 25 متر داريم ميخايم سوله بسازيم به ارتفاع 4 متر.
سوالات من اينا هست:
1-پي ساختمان ميتونه با سنگ باشه مثل ساختمون هاي چند سال پيش؟ يا حتما بايد بتن ريزي كنيم. ابعاد اين سنگ چيني يا بتن چقدر بايد باشه؟
باید از پی منفرد استفاده کنی و نیاز به بتن مسلح در پی لازمه . پی های منفرد رو باید توسط شناژ به هم وصل کنی تا نسبت به هم تغییر مکانی پیدا نکنن . دقت کن در طراحی شناژ نباید هیچ لنگری بهش وارد بشه .

2-خرپاي ساختمون چه جوري باشه از نظر شكل كه از لحاظ اقتصادي به صرفه باشه؟ چون سقف وزن چنداني نداره و با ورق گالوانيزه پوشيده ميشه.
نوع سقف بستگی به کاربری سالن داره . به نظر من بهتره از مقاطع منشوری تیر ورق استفاده کنی اینطوری فک کنم به صرفه تر باشه.

3-آيا خرپا به طول 12 متر در وسط ستون ميخواد؟
نخیر احتیاجی به ستون نیست . تیر ورق هم بهتره کار کنی

4- فاصله خرپا ها از همديگر چقدر است به صورت استاندارد؟
معمولا فاصله های خرپا ها از هم 5 تا 6 متر انتخاب می شه.

5- فاصله تيرهاي سقفي كه خرپاها را به هم متصل مي كنن چقدره به طور معمول؟
بین خرپا ها یا رفتر ها ( تیر ها) حداقل 3 تا عضو فشاری قرار می گیره که اکثرا از مقطع قوطی یا لوله استفاده می شه که باید مدل و طراحی شه .

6 - سايز مناسب تيرآهن هاي ستون ها چقدر ميشه ؟ 14 يا 16.؟ توي بعضي از ساختمون ها تيرهاي ستون هارو مستقيما به هم وصل نميكنن و به صورت H شكل جوش ميزنن علت اين كار چيه؟ ما هم ميتونيم اين كارو بكنيم؟
بهتره ستونها رو از تیر ورق و مقاطع غیر منشوری طراحی کنی اینطوری باز بهتر و مقرون به صرفه تره. اون تیرهایی که شما دیدی اتصالاتشون با ستون به صورت خورجینیه که اتصال از نوع مفصلیه . در ضمن این سیستم برای بار کف ساختمونا استفاده می شه که وزن نسبتا زیادی رو می تونه تحمل کنه به نظرم شما این اتصالات و این نوع تیرها به کارت نیاد.

موفق باشی .



سلام

جناب اسماعیلی
اینا جواب هستند یا سوال ؟؟
 

وحيد اسماعيلي

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
سلام دوستان عزيز.اميدوارم حالتون خوب باشه. من يه راهنمايي لازم دارم در مورد ساختن يه سوله توي تاپيك هاي مختلف از دوستان كمك خواستم ولي جوابي دريافت نكردم.گفتم شايد اينجا بتونين يه كمكي بكنين به ما.
ما يه زمين در ابعاد 12 * 25 متر داريم ميخايم سوله بسازيم به ارتفاع 4 متر.
سوالات من اينا هست:
1-پي ساختمان ميتونه با سنگ باشه مثل ساختمون هاي چند سال پيش؟ يا حتما بايد بتن ريزي كنيم. ابعاد اين سنگ چيني يا بتن چقدر بايد باشه؟
2-خرپاي ساختمون چه جوري باشه از نظر شكل كه از لحاظ اقتصادي به صرفه باشه؟ چون سقف وزن چنداني نداره و با ورق گالوانيزه پوشيده ميشه.
3-آيا خرپا به طول 12 متر در وسط ستون ميخواد؟
4- فاصله خرپا ها از همديگر چقدر است به صورت استاندارد؟
5- فاصله تيرهاي سقفي كه خرپاها را به هم متصل مي كنن چقدره به طور معمول؟
6 - سايز مناسب تيرآهن هاي ستون ها چقدر ميشه ؟ 14 يا 16.؟ توي بعضي از ساختمون ها تيرهاي ستون هارو مستقيما به هم وصل نميكنن و به صورت H شكل جوش ميزنن علت اين كار چيه؟ ما هم ميتونيم اين كارو بكنيم؟

ميدونم سوالاتم زياده اما به كمكتون نياز دارم واسه طرحم دارم براورد هزينه مي كنم.:gol::gol:
پست قبلی جواب ایشون بود...
 

uonesnemati

عضو جدید
كمك اضطراري

كمك اضطراري

:confused: با سلام خدمت دوستان عزیزم خواهشا اگه کسی پروژه بتن 6 طبقه با پیلوت داره واسم ایمیل کنه ممنون میشم پروزه هامو باید تا 10 شهریور تحویل بدم و همش 20 روز بهم وقت دادن چون معرفی به استاد دارم که اگه خدا بخواد فارغ التحصیل بشم ممنون میشم واقعا.
همین جا بزارید لطفا
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

وحيد اسماعيلي

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
:confused: با سلام خدمت دوستان عزیزم خواهشا اگه کسی پروژه بتن 6 طبقه با پیلوت داره واسم ایمیل کنه ممنون میشم پروزه هامو باید تا 10 شهریور تحویل بدم و همش 20 روز بهم وقت دادن چون معرفی به استاد دارم که اگه خدا بخواد فارغ التحصیل بشم ممنون میشم واقعا.
همین جا بزارید لطفا

http://uploadboy.com/j2rsxls6i6ty.html
 

vahidmusic

عضو جدید
با سلام و عرض ادب
دوستان بنده یک پروژه با مشخصات زیر لازم داشتم
اگر کسی میتونه کمک کنه لطفا خیلی گیر افتادم
دوبلکس 300 متر
طبقه همکف : ورودی ، پذیرایی ، غذاخوری ، آشپزخانه ، نشیمن خصوصی ، سرویس بهداشتی ، راه پله ،
طبقه اول : 3 اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، حمام ، تراس
1 - سایت پلان
2- پلان همکف 1/100
3-پلان طبقه اول 1/100
4-نمای شمالی 1/100
5-برش از روی پله 1/100
فضای طراحی حتما 15*15
پارکینگ طراحی شود برای 2 عدد ماشین
فضای کلی 20 * 40 گرفته شود که وصتش 15*15 میشه ساختمان و بقیه میشه فضا سازی و پارکینگ
اگر موجود دارید برای دانلود و یا با پرداخت هزینه مشکلی نیستش فقط تمامی موارد رعایت شود .
سپاس
 
آخرین ویرایش:

vahidmusic

عضو جدید
با سلام و عرض ادب
دوستان بنده یک پروژه با مشخصات زیر لازم داشتم
اگر کسی میتونه کمک کنه لطفا خیلی گیر افتادم
طبقه همکف : ورودی ، پذیرایی ، غذاخوری ، آشپزخانه ، نشیمن خصوصی ، سرویس بهداشتی ، راه پله ،
طبقه اول : 3 اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ، حمام ، تراس
1 - سایت پلان
2- پلان همکف 1/100
3-پلان طبقه اول 1/100
4-نمای شمالی 1/100
5-برش از روی پله 1/100
فضای طراحی حتما 15*15
پارکینگ طراحی شود برای 2 عدد ماشین
فضای کلی 20 * 40 گرفته شود که وصتش 15*15 میشه ساختمان و بقیه میشه فضا سازی و پارکینگ
اگر موجود دارید برای دانلود و یا با پرداخت هزینه مشکلی نیستش فقط تمامی موارد رعایت شود .
سپاس
دوستان کسی نیست کمک کنه خیلی خیلی عجله دارم متاسفانه
 

mehrce

کاربر فعال مهندسی عمران ,
کاربر ممتاز
دوست عزیز فکر نمیکنم کسی بتونه پروژه ای دقیقا مثل پروژه شما پیدا کنه.
اگر میخواید دقیقا تمام نکات رعایت بشه، باید یکی براتون انجام بده. من توصیه میکنم خودتون انجام بدید و با نمونه پروژه های دیگه کارتون رو پیش ببرید.
الان کجاش رو مشکل دارید؟ پروژه چی هست؟ فولاد بتن؟
 

vahidmusic

عضو جدید
دوست عزیز فکر نمیکنم کسی بتونه پروژه ای دقیقا مثل پروژه شما پیدا کنه.
اگر میخواید دقیقا تمام نکات رعایت بشه، باید یکی براتون انجام بده. من توصیه میکنم خودتون انجام بدید و با نمونه پروژه های دیگه کارتون رو پیش ببرید.
الان کجاش رو مشکل دارید؟ پروژه چی هست؟ فولاد بتن؟
بتن هست خودم متاسفانه سر کار هستم و اصلا وقت نمیشه که انجام بدهم ، مشکلی نیست پیدا نشد اگر کسی انجام بدهد هزینه اش رو تقدیم خواهم کرد
ممنونم
 

arcnew

عضو جدید
کاربر ممتاز
انجام پروژه های عمرانی اعم از SAFE، SAP، ETABS و برنامه نویسی MATLAB ؛همچنین انجام نقشه های بتنی و فلزی
توسط دکترای عمران صورت میپذیرد،
در صورت تمایل برای اینجانب پیام بگذارید.
 

hadigeo

عضو جدید
گزارش ژئوتکنیکی کامل از یک مخزن آبرسانی با تمام آزمایشات و شیتها در 125 صفحه:



خصوصیات رفتاری خاک ها از جمله پتانسیل نشست پذیری، تابعی از اندازه و قطر ذرات تشکیل دهنده خاک و متاثر از پارامترهای فیزیکی و مکانیکی خاک می باشد. در مکانیک خاک مصالح به دو بخش عمده مصالح ریزدانه و درشت دانه طبقه بندی می شود. در مصالح درشت دانه مشخصات رفتاری خاک تابع تنش های خارجی وارده بر خاک بوده و در مصالح دانه ریز علاوه بر تاثیر تنش های خارجی بر ساختمان خاک مشخصات رفتاری خاک تابعی از نيروهاي بین ذره ای آن بوده که تابع نوع و جنس کانی رسی تشکیل دهنده خاک می باشد. به نحوی که شناخت کامل پارامترهای رفتاری خاک علاوه بر نیاز به شناخت نوع مصالح ریزدانه و درشت دانه نیازمند دانش کافی در مورد تاثیر عوامل داخلی و خارجی بر هر یک از این نوع مصالح می باشد.

برای مطالعات خصوصیات ژئوتکنیکی خاک به مطالعه پارامترهای فیزیکی و مکانیکی خاک ها پرداخته شده است.

هدف :

هدف از این گزارش ارائه نتایج مطالعات ژئوتکنیک در محدوده طرح به شرح زیر می باشد:

  • بررسی اجمالی زمین شناسی منطقه و لرزه خیزی محل و گروه بندی سازه از نظر آیین نامه 2800.
  • تعیین لایه بندی و شرایط ژئوتکنیکی خاک و محل، طبقه بندی یونیفاید خاک ها و خواص فیزیکی و مکانیکی آنها.
  • ارائه ظرفیت باربری مجاز و محاسبه میزان نشست شالوده.
  • تعیین مدول بستر خاک.
  • ارائه ضرایب جانبی خاک در حال سکون، محرک و مقاوم جهت گودبرداری خاک.
  • بررسی مخاطرات ژئوتکنیکی مانند رمبندگی، روانگرایی، رانش و لغزش، ...
 

uonesnemati

عضو جدید
دوستان بنده یه پروژه بتنی 6 طبقه با پیلوت لازم شدید دارم و باید تا چند روزه دیگه تحویل بدم خواهشا اگه کسی داره واسم اینجا بزاره ممنون میشم البته یکطرف دیوار برشی و یک طرف صلب
 

uonesnemati

عضو جدید
سلام

از <یک طرف دیگر صلب > منظور شما چی است ؟ آیا منظور شما قاب خمشی است ؟
دقیقا البت یه فولادی هم لازم دارم اونم یک طرف صلب یا همون قاب خمشی و یک طرف بادبند واقعا لطف بزرگی میکنید راستش نه میرسم خودم انجام بدم و نه پولشو دارم بدم بیرون انجام بدن واسه همین دست به دامن این سایت شدم واقعا کسی بهم بدش لطف بزرگی در حقم کرده .
 

وحيد اسماعيلي

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
دقیقا البت یه فولادی هم لازم دارم اونم یک طرف صلب یا همون قاب خمشی و یک طرف بادبند واقعا لطف بزرگی میکنید راستش نه میرسم خودم انجام بدم و نه پولشو دارم بدم بیرون انجام بدن واسه همین دست به دامن این سایت شدم واقعا کسی بهم بدش لطف بزرگی در حقم کرده .


اینم ایتبس و سیف بتنی

دانلود
 
درخواست پروژه

درخواست پروژه

سلام
یه پروژه میخوام با عکس و توضیحات رو پاور پوینت یا پی دی اف فرقی نداره که از استارت زدن ساخت ساختمون شروع بشه و تا اخر تموم بشه
 

forget

عضو جدید
پروزه بارگذاری

پروزه بارگذاری

سلام. بچه ها یک لینک دانلود پروزه بارگذاری بتنی واسم بذارید لطفا. شدیدا نیاز دارم. یکی که محاسباتش انجام شده و حدالامکان با توضیحات باشه. اگه توضیح نداشت یک کتابی چیزی بذارید که توضیح داده باشه. پروزه اسونی باشه. ممنونم.
 

mehrdad2012

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام

بچه ها لطفا اگر کسی فایل ایتبسی که داخلش رمپ مدل شده باشه داره واسم بزاره واقعا نیاز دارم بهش . ممنون
 

وحيد اسماعيلي

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز
سلام

بچه ها لطفا اگر کسی فایل ایتبسی که داخلش رمپ مدل شده باشه داره واسم بزاره واقعا نیاز دارم بهش . ممنون

سلام مهندس...

شما فایل رمپ رو نیاز به مشخصات هندسیش داری یا بارگذاری و طراحیش؟
 

naturalism

عضو جدید
سلام اطلاعات کامل و دقیق با جزییات اجرایی از اسپایرول میخوام ...شامل همه چیزش باشه..هرچی میگردم هیچی نیست..کمک کنید وگرنه کسر واحد میشم....:cry:اینم ایمیلم
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mehrdad_pamad

عضو جدید
سلام اطلاعات کامل و دقیق با جزییات اجرایی از اسپایرول میخوام ...شامل همه چیزش باشه..هرچی میگردم هیچی نیست..کمک کنید وگرنه کسر واحد میشم....:cry:اینم ایمیلمleila2360@yahoo.com

با سلام
شما در مورد سقف های icf جستجو کنید به مطلب مورد نظرتون میرسید
 

avayestan

کاربر بیش فعال
از دوستان محترم خواهشمندم اگر در رابطه با اصول زیر پاورپینتی در اختیار دارند برام بفرستن... خیلییییی لطف میکنید.. اصول ایمنی درتخریب ساختمان . اصول ایمنی حفاظ گذاری پرتگاهها در کارگاه ساختمانی .پاورپینت انواع قراردادهای ساختمانی
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mahla4

عضو جدید
سلام.چندتا آزمایشه درباره بتن (درس سازه بتنی)نمیدونم از کجا پیدا کنم.کسی هست کمک کنه بهم؟؟عجله دارم

1.تغییرات حجمی اولیه بتن2.وارفتگی بتن در فشار3.خستگی میلگرد4.مقدار هوای ملات5.سلامت سنگدانه ها6.مواد افزودنی حباب ساز7.ذرات معلق و مواد محلول در آب
:cry:
 

Rah Pardaz

همکار مدیر تالار مهندسی عمران متخصص راهداری
کاربر ممتاز
سلام.چندتا آزمایشه درباره بتن (درس سازه بتنی)نمیدونم از کجا پیدا کنم.کسی هست کمک کنه بهم؟؟عجله دارم

1.تغییرات حجمی اولیه بتن2.وارفتگی بتن در فشار3.خستگی میلگرد4.مقدار هوای ملات5.سلامت سنگدانه ها6.مواد افزودنی حباب ساز7.ذرات معلق و مواد محلول در آب
:cry:

درود بر شما ....

با مطالعه این تاپیکها ......... مطالب مفیدی دست خواهید یافت ............بدرود.

[h=3]http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon2.gif http://www.www.www.iran-eng.ir/images/misc/sticky.gif مهم : [ افزودنی های بتن ] ► بررسی انواع ، مزایا ، روش استفاده و نکات اجرایی[/h][h=3]http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon2.gif http://www.www.www.iran-eng.ir/images/misc/sticky.gif مهم : بانک اطلاعات [ انواع بتن] ►[/h][h=3]http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon2.gif http://www.www.www.iran-eng.ir/images/misc/sticky.gif مهم : [ آزمایشات بتن ] ►[/h]
 

مریم ابی

عضو جدید
سلام بستگی به پروژه ای که می خوای انجام بدی داره.
ولی منطقی تر اینه که اول ببینی چه چیزایی برای انجام پروژت احتیاج داری بعد تمام کارها و برنامه هایی که باید برای پروژت انجام بدی رو به ترتیب روی کاغذ بنویسی و بر حسب الویت بندی خودت اطلاعات روجمع آوری کنی که دراین مورد اینتر نت وکتابهای مربوطه کمک زیادی بهت میکنه.
منظورت از پروژه فولاد و بتن محاسبات(etabs) است؟
 

Similar threads

بالا