درخواست يك Level Switch براي كنترل سطح مايع در مخزن

AutoMationSystem

عضو جدید
با سلام
كسي مي تونه بگه براي تعيين سطح مايع در چهار نقطه معين داخل يك مخزن بايد از چه نوع LEvel Switch ي استفاده كرد؟ البته اگه چند تا لول سوئيچ هم باشه اشكال نداره اما بدنه مخزن نبايد سوراخ بشه و اين لول سوئيچ بايد داخل مخزن قرار بگيره و در چهار نقطه به ما خروجي بده و بعد از اين چهار سطح كه بيانگر LL, LH,HL, HH هست بشه توي PLC استفاده كرد؟
ممنون:gol:
 

GOLDTARGET

عضو جدید
با سلام خدمت شما دوست عزیز:smile:
باید خدمتتون عرض کنم که برای تعیین سطح مایع داخل یک مخزن و یا تانک راههای متفاوتی وجود داره که انتخاب راه مناسب توسط شما مهندس به عوامل زیر بستگی داره:
1- نوع دبی یا سیال داخل مخزن به عنوان مثال آب با یک سیال ویسکوز مسلما راه راهش متفاوته
2- شراط کار مخزن به عنوان مثال فشار و یا دما و...
3- و آخرین عامل هم میزان هزینه ی کار فرمای شما و همچنین میزان رزولوشین یا همان دقت سنسور در پلان کار شماست
این عامل ها را مشخص کنید تا خدمتتون عرض کنم از چه راهی استفاده کنید در ضمن برای فیدبک گیری از 4 نقطه یا اصلا 100 نقطه نیازی به سوراخ کردن مخزن نیست و همه چی داخل برنامه اتفاق میفته.چون شما برای هر LEVEL نیاز به یک سنسنور جدا گانه نداری و از دیتای دریافتی آنالوگ از سنسوری که استفاده کردی تو برنامه استفاده میکنی. واضح تر بگم که به عنوان مثال شما میخوای در ارتفاع 1 2 3 4 متری از سطح مبدا عملیاته خاصی انجام بشه برای این کار شما 4 سنسور تو ارتفاع ی ذکر شده قرار نمیدی از یک سنسور استفاده کرده و سپس به صورت قراردادی داخل برنامه از این ارتفاع ها استفاده میکنی . امید وارم متوجه منظورم شده باشی
موفق پیروز باشی:gol:
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
A level سوالات و مشكلات كنترلی 1
amin666666 كنترل تايمر پي ال سي سوالات و مشكلات كنترلی 1

Similar threads

بالا