درباره ولوو پنتا Volvo Penta

bitaok11

عضو جدید
وقتی نیاز به قدرت و استقامت است کمپانی ولوو پنتا Volvo Penta راه موفقیت شماست. در این شرکت انحصاراً موتورهای فوق پیشرفته تولید می شود. دستگاه های دیزل ژنراتور ولوو که هم مقرون به صرفه ، هم نسبتا بی صدا با خروجی دود بسیار پایین و دوستدار محیط زیست هستند جزو بهترین و پر طرفدار ترین تامین کننده های دیزل مستقل ، برای تولید کننده های پکیج است.
تولیدات امروز شامل موتور های جدید در کنار نسخه های به روز شده موتور های قدیمی تر است که همه شامل تکنولوژی های پیشرفته و طراحی کارآمد نیز می باشند.
سیستم الکترونیکی این دستگاه ها در هر لحظه از کار با استفاده از حسگر های مدرن وضعیت سوخت و تزریق آن را بررسی و اندازه گیری می کنند. این بررسی کمک به صرفه جویی انرژی و بهبود کیفیت خروجی دیزل می کند.
خدمات پس از فروش ولوو پنتا
موتورهای نسل جدید برای مثال مدل TAD734GE به طور خاص برای استفاده های تولیدی برق ساخته شده اند. این دستگاه ها از مدرن ترین تکنولوژی ها از جمله تزریق سوخت common rail استفاده می کنند. با بهره گیری از خروجی برق بالا، مصرف سوخت پایین و عملکرد استثنایی بارگزاری مرحله ای ، این نسل موتورها بسیار نسبت به نسل های پیشین خود پیشرفته تر هستند. تمامی قطعات اصلی این موتورها بر روی آنها نصب شده است که این موضوع باعث حداکثر کیفیت و حداقل زمان نصب و راه اندازی می شود.
خروجی برق 250 کیلو ولت آمپر پیوسته با فرکانس 50 هرتز و 227 kWe در حالت استند بای 60 هرتز.
ولوو پنتا دامنه وسیعی از موتورهای 6 تا 16 لیتری دیزلی برای تولید برق با خروجی از 75 تا 664 کیلووات.
سری های جدید ولوو - 7 لیتری
با ولوو پنتا شما دسترسی به خدمات استاندارد و جهانی در هر جای دنیا با کیفیت تضمین شده را دارید. ولوو پنتا در بیش از 100 کشور دارای نمایندگی و مراکز خدماتی کاملاً مجهز و یکسانی را دارد که اطمینان مصرف کننده ها و امنیت دستگاه ها را فراهم می آورد. در آسیا ، اروپا و ایالات متحده این خدمات شبانه روزی
دیزل ژنراتور در سراسر سال هستند. با استفاده از قطعات مورد تایید Volvo Penta از عمر طولانی و بدون افت کیفیت دستگاه های خود مطمئن باشید.
 

حامد۲۵

عضو جدید
ژنراتور ولو پنتا با سیستم کامانریل داریم بعضی وقتا اتیش میشه کامنریلش و خاموش میشه بطور خودکار،فشار شکن و سنسور کامانریل رو عوض کردم سوزنها رو تست کردیم با پمپچه ها علت چی میتونه باشه
 

Similar threads

بالا