درباره دانشگاه امیدیه

گروه مهندسی

عضو جدید
دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در سال 1367 با تلاش و مساعدت متولین محلی ، امام جمعه وقت و زنده یاد مرحوم سید عبدالله حسینی فعالیت های آموزشی خود را آغاز کرد. این دانشگاه با مساحتی در حدود 13 هکتار در نزدیکی شرکت بهره برداری نفت و گار آغاجاری واقع شده است.
تعداد 9000 دانشجوی آن در 5 دانشکده و در غالب 37 رشته ی تحصیلی در مقاتع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند. 300 نفر اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد امیدیه دلیل روشنی بر غنای علمی این دانشگاه میباشد. از سال تاسیس دانشگاه تا کنون حدود 6500 دانشجو از این محیط علمی فارغ التحیل شده اند که حدود 85% آنها جذب صنعت شده و درحال حاضر مشغول به فعالیت در عرصه های مختلف جامعه هستند.
از جمله رشته های فعال در دانشگاه امیدیه رشته ی مهندسی نفت می باشد که هم در مقطع کارشناسی و هم کارشناسی ارشد، گروه مهندسی نفت این دانشگاه جزء گروه های مطرح تحصیلی در سراسر کشور محسوب می شود بطوریکه عده قریب به اتفاق کارشناسان, گروه نفت این دانشگاه را یکی از مهمترین و معتبرترین گروه های نفتی کشور می دانند. همچنین حضور اساتید برجسته ی علمی از جمله دکتر ناصر علیزاده تبریزی، دکتر ولی احمد سجادیان، دکتر هلالی زاده، دکتر عاشوری، دکتر مقدسی و ... به اعتبار گروه مهندسی نفت دانشگاه آزاد امیدیه افزوده است. لازم به ذکر است که این واحد دانشگاهی اولین دانشگاه آزاد اسلامی است که رشته مهندسی نفت را با وجود مشکلات زیادی که داشت تاسیس کرد.
هم اکنون پس از گذشت 20 سال دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه به همت ریاست محترم واحد؛ جناب آقای دکتر افشون و همکارانشان و همچنین حمایت ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی جناب آقای دکتر جاسبی سعی دارد تا با تلاش هر چه بیشتر و گسترده تر در امر تحقیق و پژوهش به پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و کشور کمک نماید تا به لطف ایزد منان در آینده ای نزدیک ایرانی آبادتر و پیشرفته تر داشته باشیم.






















 

Miss.Leyla

عضو جدید
کاشکی این همه پوووول از ما میگیرید که!!!!! خرج این دانشگاه کنید بخدا انصاف نیست:que:
 
بالا