[دانلود] Seterra (نرم افزار آموزش جغرافی)

Campus

عضو جدید
کاربر ممتاز
Seterra (نرم افزار آموزش جغرافی)

Seterra Geography Tutor - Learn World Geography

نرم افزاری مفید و متنوع برای آموزش و یادگیری جغرافیای جهان است.
با استفاده از این نرم افزار می توانید با مکان، نقشه، پرچم و پایتخت کشورهای جهان در تمام قاره ها آشنا شده و همچنین با محدوده های مختلف از جمله خاور میانه، خاور دور و ... بیشتر آشنا می شوید.

مجموعه Seterra با استفاده از پرسش، جغرافیای کشورها، پایتخت ها، کوه ها، آتش فشان ها و بسیاری از مطالب دیگر را آموزش می دهد. و با فراهم آوردن امکانات مختلف آموزش و یادگیری را جذاب می نماید.​

در آزمون هایی ساده، علاوه بر شناساندن محدوده های جغرافیایی، نام کشور ها و ... نقشه آن ها و نسبت اندازه هر کشور با کل قاره یا محدوده مورد نظر به کاربر نشان داده می شود. علاوه بر آن کاربر کشور ها و مناطقی را که نمی شناسد، در نقشه می بیند و با نام، محدوده و همسایه های آن آشنا می شود.


محیط کلی نرم افزار بر اساس قاره های مختلف تقسیم بندی شده است. در هر قاره بخش های مختلفی وجود دارد که شامل نام کشور ها، پرچم کشورها ، تقسیم بندی محدوده های معروف و شناخته شده، پایتخت کشورها، شهر های مهم در هر کشور و استان ها یا ایالت های چند کشور شاخص در هر قاره می باشد.







علاوه بر نقشه کلی قاره این نرم افزار محدوده ها و ناحیه های مهم را در هر قاره و منطقه مشخص کرده و با طراحی آزمون و سوال کاربر را به سمت آشنایی هرچه بیشتر با این مناطق سوق می دهد.



از جمله بخش های کاربردی و جالب نرم افزار Seterra قسمت شهرها و پایتخت ها ست که علاوه بر این که پایتخت هر کشور و شهرهای مهم هر قاره را نشان می دهد، کاربر به راحتی و با دقت بالا می تواند محدوده جغرافیایی آن شهر ها را در کشور مورد نظر مشاهده نماید.


معرفی پرچم کشور ها از دیگر بخش های بسیار آموزنده است. همانند بخش محدوده های جغرافیایی، پرچم کشور ها بر اساس مناطق، قاره ها و کل جهان مورد پرسش قرار می گیرند و کاربر به راحتی می تواند با نماد و پرچم هر کشور آشنا شود.
در بخش انتهایی، تقسیم بندی های کلی جهان معرفی می شود و افرادی که تمایل به آشنایی با کلیه مناطق و کشور های جهان دارند می توانند در این بخش سطح علمی خود را بسنجند. معرفی کوه ها و آتشفشان های مهم کره زمین از جمله بخش های اختصاصی این قسمت است.
شما می توانید جهت دانلود نرم افزار کلیک کنید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
Seterra (نرم افزار آموزش جغرافی)

Seterra (نرم افزار آموزش جغرافی)

پست منتقل و لینک اصلاح شد
 
بالا