دانلود 16 کتاب معروف مهندسی مکانیک کاربردی

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز
16 کتاب معروف مهندسی مکانیک

16 کتاب معروف مهندسی مکانیک

نظرتون در مورد کتابا چیه ؟ مفید هستن ؟:redface:
 

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرامیک پیشرفته Classic and Advanced Ceramics

سرامیک پیشرفته Classic and Advanced Ceramics

Classic and Advanced Ceramics مجله سرامیک پیشرفته

Classic and Advanced Ceramics: From Fundamentals to Applications
Wiley-VCH | 2010-07-20 | ISBN: 3527325174 | 573 pages | PDF | 10 MB
مجله سرامیک پیشرفته
Based on the author's lectures to graduate students of geosciences, physics, chemistry and materials science, this didactic handbook covers basic aspects of ceramics such as composition and structure as well as such advanced topics as achieving specific functionalities by choosing the right materials. The focus lies on the thermal transformation processes of natural raw materials to arrive at traditional structural ceramics and on the general physical principles of advanced functional ceramics.


ادامه مطلب * مشاهده کامل و دانلود کلیک نمایید :heart:
 

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز
Mechanical Engineers' Handbook هندبوک مهندسی

Mechanical Engineers' Handbook هندبوک مهندسی

Mechanical Engineers' Handbook هندبوک مهندسی

Myer Kutz - Mechanical Engineers' Handbook Vol.1 - Vol.4 Third Edition
Wiley | 2005 | ISBN: 0471719854, 0471719862, 0471719870, 0471719889 | PDF | 13.8+15.8+15.1+23.6 MB



The updated revision of the bestseller--in a more useful format!

Mechanical Engineers' Handbook has a long tradition as a single resource of valuable information related to specialty areas in the diverse industries and job functions in which mechanical engineers work. This Third Edition, the most aggressive revision to date, goes beyond the straight data, formulas, and calculations provided in other handbooks and focuses on authoritative discussions, real-world examples, and insightful analyses while covering more topics than in previous editions.
 

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز
کتابهای مهندسی

کتابهای مهندسی

بزودی کتابهای کاربردی و تخصصی مهندسی رو خواهم گذاشت ;):)
 

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز
Seven Wonders of Engineering شاهکارها و خلاقیتهای مهندسی دنیا

Seven Wonders of Engineering شاهکارها و خلاقیتهای مهندسی دنیا

Seven Wonders of Engineering شاهکارها و خلاقیتهای مهندسی دنیا




Seven Wonders of Engineering

شاهکارها و خلاقیتهای مهندسی دنیا

Twenty-First Century Books (CT) (January 2010) | ISBN: 0761342370 | 80 pages | PDF | 15 MB

+ و AND

مهندسی پلاستیک


Basic Engineering Plasticity: An Introduction with Engineering and Manufacturing Applications
2007 | 452 pages | ISBN: 0750680253 | PDF | 38 Mb​


DOWNLOAD
 

psh1367

عضو جدید
درخواست

درخواست

لطفا کتاب حل المسایل دینامیک مریام ویرایش چهارم را بذارید .خیلی لازم دارم.
 

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز
کتاب

کتاب

دانلود مجله های الکترونیکی مجله های مختلف آموزشی - مهندسی - طراحی و ...

دانلود کتالبهای الکترونیکی علمی - داستانی - رمان - آموزشی و ...

دانلود کتابهای درسی سالهای مختلف تحصیلی ابتدایی تا دبیرستان

دانلود کتابهای فنی و حرفه ای سال اول و دوم و سوم هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش
و کتابهای کاربردی برای دانشجویان فوق دیپلم و کارشناسی فنی مهندسی

دانلود مقالات علمی و تخصصی علمی - پژوهشی - تحقیقاتی - فارسی و انگلیسی

دانلود پند و سخنان بزرگان
 

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز
The Buddha and the Quantum: Hearing the Voice of Every Cell


The Buddha and the Quantum: Hearing the Voice of Every Cell (Audiobook)
Wetware Media | 2011 | 3 hours and 59 mins | ISBN: n/a , ASIN: B0058JDBMM | MP3 96KBps | 172MB​

Are you seeking a deeper understanding of consciousness? Are you interested in meditation or currently practicing meditation? The Buddha and the Quantum is about the connection between meditation and physics.
دانلود كامل DOWNLOAD
 

yasser_proe

عضو جدید
کاربر ممتاز
Graphic Translation: A Graphic Design Project Guide
BookSurge Publishing | 2006 | ISBN: 1419653326 | 150 pages | PDF | 4.8 Mb
The process of graphic translation produces drawings of instant recognition and startling visual interest. Graphic translation is as much art as it is design, and focuses on the creation of an image with the visual means of abstraction, reduction, and interpretation with point, line, plane, shade, and shadow. Over 300 examples portray a multitude of individual approaches to the drawing system and give the designer, educator, and student insight into understanding and learning this beautiful method of graphic drawing.
دانلود كامل DOWNLOAD
 
بالا