نام کتاب: پایان عصر بازاریابی سنتی |
نام اصلی کتاب:THE END OF MARKETING AS WE KNOW IT |
نویسنده: |
خلاصه سازی: فهیمه زین الدینی ترجمه: سینا قربانلو |
شرح مختصر کتاب: این کتاب، اثری است زنده و تازه درباره بازاریابی که در آن نویسنده جسورانه می کوشد با رد تمامی اندیشه ها و شیوه های مرسوم و متداول بازاریابی در گذشته و حال، نظریه ها و اصول نوینی برای آن پی ریزی کند. به این منظور، زیمن از تجربیات چندین ساله ای که در راس فعالیت های بازاریابی شرکت کوکاکولا اندوخته است سود می جوید. او در سراسر این کتاب بر دو نظریه (یا اصل) خود بارها تاکید می ورزد و می گوید: 1- اگر قرار باشد محصول یا خدمتی به مقدار بیشتر، در دفعات بیشتر، و به قیمت بالاتر به فروش رسد، باید دلایل بیشتری نیز به مردم برای خرید آن ارایه کرد. 2- اگر قرار باشد محصول یا خدمتی به مقدار بیشتر، در دفعات بیشتر و با قیمت بالاتر به فروش رسد، باید «متفاوت»، «بهتر»، و «ویژه» باشد و اگر نیست باید چنین تصوری از آن ساخت. |