دانلود کتاب ها و نرم افزارهای مربوط به یادگیری لغات و واژگان انگلیسی

Joe_Bel

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
دانلود Duolingo 3.5.0 – اپلیکیشن یادگیری زبان خارجی برای اندروید

دانلود Duolingo 3.5.0 – اپلیکیشن یادگیری زبان خارجی برای اندروید

راه ها و ابزارهای مختلفی برای یادگیری زبان های خارجی وجود دارد که با آن ها بتوانید زبان های مختلف را یاد بگیرید. امروز در فارسروید قصد معرفی اپلیکیشنی جدید و محبوب با نام Duolingo را داریم که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است و با آن می توانید به راحتی زبان های اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی ، ایتالیایی و انگلیسی را در محیطی زیبا و به صورت سرگرم کننده فرا بگیرید ! این برنامه ی جالب واژه های زبان های مختلف را در دسته های مختلفی همچون حیوانات ، غذاها ، عبارات و اصول دسته بندی کرده است که می توانید به آسانی واژه ها را بیاموزید. به صورت درس به درس و بسیار جذاب همراه با تصاویر کلمه ها را یاد خواهید گرفت و با تمام کردن کلمه های هر بخش مدال طلا برای شما نمایش داده خواهد شد .
از ویژگی های نرم افزار Duolingo می توان به رایگان بودن آن ، نداشتن هیچگونه تبلیغات و نیاز نداشتن به هیچگونه هزینه اشاره کرد. برنامه ی فوق تنها برروی اسمارت فون ها قابل نصب و اجرا خواهد بود و برروی تبلت ها نصب نمی شود و به گفته ی نویسنده طراح برنامه در هفته های آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد. شما می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی تصاویری از محیط برنامه آن را با یک کلیک دانلود کنید …
تغییرات نسخه ی v3.5.0:
* بهبود عملکرد برنامه و رفع مشکلات





امتیاز 3.42857142857 با 7 عدد رای

[h=5]اطلاعات بازی / نرم افزار[/h]



  • دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم
  • حجم فایل: 5 مگابایت
  • نسخه اندروید مورد نیاز: 2.2 و بالاتر
  • قیمت در مارکت اندروید: رایگان
  • رمز فایل: www.farsroid.com
  • منبع: فارسروید

 

aseman1982

عضو جدید

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
word families & sight words

word families & sight words.jpg

This big collection of engaging activity pages will give children lots of opportunities to practice and master more than 50 different word families and 100 key sight words-building blocks that help lay the foundation for reading success. It's the perfect way to support the learning young children need to excel in school and become lifelong learners!

Download link

 

پیوست ها

  • word families & sight words.pdf
    6.5 مگایابت · بازدیدها: 3

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
51QNbyq8TkL.jpg

101 American English Proverbs


کتاب 101 American English proverbs برای درک تمامی موقعیت های روزانه زبان آموزان ارائه شده است. ضرب المثل های این کتاب از میان رایج ترین و پرکاربرد ترین ضرب المثل های انتخاب شده است. و هر ضرب المثل با یک توضیح انگلیسی در کنار تصویر مرتبط با آن ارائه شده است. این کتاب کمک می کند تا زبان آموزان به راحتی شباهت ها و تفاوت های فرهنگی زبان خود را با زبان انگلیسی درک کنند.
 

پیوست ها

  • 101 American English Proverbs.pdf
    4.6 مگایابت · بازدیدها: 0

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
{44FA6323-E9CF-45A0-9A82-A2430F581593}Img400.jpg


دانلود کتاب 1100 Words You Need to Know
1100 Words You Need to Know

کتابی است منتشر شده از انتشارات بارونز که برای تقویت دایره لغات زبان انگلیسی مورد مطالعه قرار می گیرد.. این کتاب یکی از منابع اصلی واژگان در آزمون های بین المللی نظیر آیلتس و تافل و ... محسوب می شود. لازم به ذکر است سطح لغات کتاب 1100 واژه بارونز قدری دشوار تر از سایر کتب مشابه در این زمینه است و به طور معمول توسط زبان آموزان در سطوح متوسط به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. با مطالعه این کتاب زبان آموز به تسلط کافی در زمینه واژگان کاربردی انگلیسی در تمامی سطوح، دست خواهد یافت. پیشنهاد می شود به عنوان پیش نیاز قبل از مطالعه این کتاب از کتاب های 504 و 601 واژه ضروری استفاده شود. از ویژگی های بارز این کتاب، دسته بندی لغات به صورت هفتگی و روزانه است. به این معنا که زبان آموز با یک برنامه هفتگی که توسط کتاب طرح ریزی شده است، به یادگیری لغات می پردازد. لغات هر درس در قالب متون یک پاراگرافی به همراه تمرین هایی به صورت تست، جای خالی و ... ارائه گردیده است. از دیگر مزیت های این کتاب اشاره نمودن به اصطلاحات رایج انگلیسی در متن درس ها است به این صورت که پس از مرور لغات، زبان آموز یک اصطلاح (Idiom) از زبان انگلیسی را نیز فرا خواهد گرفت.
 

پیوست ها

  • 1100_Words_You_Need_to_Know.pdf
    2.8 مگایابت · بازدیدها: 0

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
دانلود کتاب 400MUST-HAVE WORDS FOR THE TOEFL

content.jpeg

شرح و توضیحات کتاب​

واژه یا لغت در تمام زبان های دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است. بدون داشتن دانش لغت هیچ عبارت و یا جمله ای ساخته نمی شود. در آموزش زبان نیز اولین قدم در یادگیری، آموزش لغات و واژگان ضروری می باشد که حال از طریق این کتاب در اختیار زبان آموزان قرار می گیرند. بالطبع به هر میزان که دانش لغت افزایش یابد تعداد ساخت جملات پیچیده از سوی زبان آموز هم افزایش می یابد. زبان انگلیسی دارای دایره واژگان بسیار گسترده ای است که تنها با تمرین و تکرار فراوان می توان آنها را فرا گرفت. تکرار در یادگیری واژگان اهمیت بسزایی دارد خصوصا در بازه های زمانی خاص یعنی بعد از چندین وقفه که گفته شده است بعد از پنج بار تکرار یک لغت در حافظه ی بلند مدت ثبت می شود و جلوی فراموشی را می گیرد. اما کتاب کنونی با شیوه آموزش خاص خود به کمک زبان آموزان آمده و آنها را در این راه پر پیچ و خم به آسانی هدایت می کند. کتاب کنونی با شیوه جدید خود تمامی موانع یادگیری لغات رت برطرف می سازد.
تست ها و آزمون ها چه اصلي و چه تمريني و شبه سازي شده آيلتس،همگي به دو سيستم General and Academic تقسيم ميشوند. تست هاي جنرال معمولأ براي هدف مهاجرت و زندگي در کشورهاي انگليسي زبان با دانش نسبتأ معمولي يا خوبي طراحي و تنظيم ميشوند. تست هاي آکادميک،آزمون هايي هستند که براي ادامه تحصيل در دانشگاه هاي معتبر يا معمولي در رشته ها و گرايش هاي زبان يا غير زبان با دانش قوي و بالايي از زبان انگليسي بالاتر از نمره ي 7 تنظيم ميشوند.

کتاب 400 Must for the TOEFL شامل 400 واژه ضروري با توضيح براي شرکت کنندگان آزمون تافل است. اين کتاب شامل فعاليت هايي از قبيل مترادف و متضاد، تمرين، شناخت پيشوند و پسوند، استراتژي براي چگونگي ترکيب کردن کلمات جديد به واژگان روزمره و کمک براي شناخت ريشه، مي باشد.
 

پیوست ها

  • 400.pdf
    7.4 مگایابت · بازدیدها: 0

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
thumbnail.png

کتاب آموزش زبان لغت و اصطلاحات انگلیسی English Vocabulary Organiser​



📕کتاب:English Vocabulary Organiser
🖌نویسنده:Chris Gough
📈سطح:B2

🗂موضوع:واژگان

شرح و توضیحات کتاب English Vocabulary Organiser​

یکی از کامل ترین کتاب ها برای یادگیری لغات با صد موضوع مختلف،کتاب های زیادی برای یادگیری لغات موجود است اما وجه تمایز این کتاب، کامل بودن لغات ارایه شده در هر موضوع است. شما با پیدا کردن موضوع دلخواه تان در این کتاب میتوانید تمامی لغات مورد نظر به آن مبحث از سطح ساده تا پیشرفته را بیاموزید.
تفاوت دیگر این کتاب در مدل آموزش لغات است، از همان ابتدا تمامی لغات در قالب تمرین ارائه می شوند که در این شیوه
درگیری بیشتر ذهن، باعث می شود که مطالب جدید، بهتر و طولانی تر در حافظه ثبت شوند.برای کسانی که میخوان دایره لغات زیادی رو یاد بگیرن، پیشنهاد میکنم.
📚کتاب English Vocabulary Organiser دارای 100 موضوع گوناگون برای مطالعه به صورت خودخوان است،و در سطح متوسط به بالا طراحی و تنظیم شده است،با این کتاب،خوانندگان میتوانند کلمات و عبارات بسیار اساسی و پر
کاربرد را بیاموزند و استفاده کنند.
🔸این کتاب دارای 17 بخش کلی و 100 درس با موضوعات مختلف است که در مجموع،بالغ بر 5000 واژه و عبارات جدید را پوشش میدهد.
✨تمام مثالها و تعریف ها درون متن استفاده و کارایی آنها نشان داده شده است.صفحات دارای تصاویر سیاه و سفید هستند و در انتهای کتاب،تمام تمرین ها،پاسخ داده شده اند.
از ویژگی های بارز بخش های این کتاب،میتوان به موارد زیر اشاره کرد👇
ارائه ی 100 ها کلمات جدید
ارائه ی همایندها و اصطلاحات رایج در گفتگوها و نگارش روزمره
ارائه ی نکات جزئی و جامع مربوط به واژگان
ارائه ی جاها و فضاهای خالی برای افزودن کلمات و حل تمرینات از خود زبان آموز
از ویژگی های بارز محتوایی این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد
Section 1:people
Section 2:Describing people
Section 3:Feelings and emotions
Section 4:The human body
Section 5:Health
SectionSection 6:Around the house
Section 7:Food and drink
Section 8:Leisure time
Section 9:Sport
Section 10:The media
Section 11:Technology
Section 12:Money matters and...
 

پیوست ها

  • English vocabulary organiser.pdf
    9.2 مگایابت · بازدیدها: 0

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
41Kll1dqYjL._SY445_SX342_.jpg

دانلود کتاب 600+ Confusing English Words Explained

The English language has HUNDREDS of words that are similar - but different - and they're really confusing! For example:​
  • extend and expand​
  • distinct and distinctive​
  • notable and noticeable​
  • specially and especially​
  • ...and many more.​
Although you might understand the general meaning, you’ll probably wonder:

“What’s the real difference?”

“When do I use this word and not that one?”

Then, when you speak, you tend to hesitate because you’re thinking…

“Is this sentence correct… or am I making a mistake?”

Maybe you even avoid using certain words because you’re not 100% sure that you’ll choose the right one.

To find out the difference between these confusing words...​
  • You could ask a friend or teacher… but they might have difficulty explaining it clearly.​
  • You can check a dictionary… but when two words are very similar, the plain dictionary definition is often not very helpful.​
  • You could also search for answers online… but this can leave you even more confused than when you started.​
That's why the book 600+ Confusing English Words Explained can help you.

It makes the differences between these words simple, clear, and easy to understand!

Not only will I teach you the “technical” differences between the confusing words – but I will also show you what kinds of situations each word is used in. That’s why every entry in the book has example sentences – because when you see these words in context, you’ll be able to understand exactly how to use them.

This book will help clear up your doubts, so you can speak and write in English with more confidence!

600+ Confusing English Words Explained is perfect for both intermediate students, who will learn some new words for the first time – and for more advanced students, who want to perfect their use of the English language by mastering the subtle differences between similar words.​

WHAT STUDENTS SAY:​

“I specifically liked the detailed explanations and numbers of sample sentences. This E-Book is perfect :)” – Maria

“This is very helpful for any English learner.” – Abdoul​
 

پیوست ها

  • 600 Confusing-English-Words-Explained.pdf
    3.1 مگایابت · بازدیدها: 0

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
images.jpeg
common-English-phrasal-verbs50
 

پیوست ها

  • 50-common-English-phrasal-verbs.pdf
    666.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
504 Absolutely Essential Words

دانلود کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی

download.jpeg

کتاب 504 absolutely essential words یکی از اصلی ترین و مهمترین منابع آموزش واژگان زبان انگلیسی است که تقریبا هر زبان آموزی که قصد شرکت در یکی از آزمون های زبان را دارد و یا قصد افزایش دایره واژگان خود را دارد، از آن استفاده می کند.

این کتاب شامل 42 درس است که در هر درس 12 واژه در قالب سه جمله کلیدی آموزش داده می شود.

لذا زبان آموز معانی مختلف واژه را در قالب سه جمله به خوبی درک میکنند.

در پایان هر درس نیز تمرین هایی ارائه شده است که زبان آموز با حل این تمارین تسلط کافی بر روی این 504 واژه ضروری پیدا خواهد کرد.

همچنین در پایان کتاب 125 واژه مهم دیگر به عنوان مکمل ارائه شده است تا زبان آموزان از لحاظ جامعیت واژگان بی نیاز شود.

این کتاب به تمامی زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس، تافل و دیگر آزمون ها را دارند توصیه می‌شود.
 

پیوست ها

  • 504 Absolutely Essential Words.pdf
    10.1 مگایابت · بازدیدها: 0

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
download.jpeg

دانلود کتاب 600+ Confusing English Words Explained​

English has a lot of confusing words, like “specially” and “especially,” or “distinct” and “distinctive,” or “compliment” and “complement.”


You might wonder, “What’s the real difference? When do I use THIS word and not THAT one?” Those doubts can make you hesitate to speak English because you’re afraid of making mistakes.

You will find answers to your questions about confusing words inside this e-book! It will help you understand exactly how to use 600+ confusing English words correctly – so that you can speak English more confidently.​
 

پیوست ها

  • 600 Confusing-English-Words-Explained.pdf
    3.1 مگایابت · بازدیدها: 0

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
Oxford Word Skills Elementary second Edition

دانلود کتاب Oxford Word Skills Elementary second Edition​

کتاب Oxford Word Skills Elementary Second Edition یک دوره آموزشی واژگان سه سطحی مبتنی بر موضوع است که رویکردی کاملاً عملی برای یادگیری و تمرین واژگان مورد نیاز برای برقراری ارتباط در مورد یک موضوع یا در یک موقعیت خاص ارائه می‌دهد.
ویژگی‌های کلیدی:
  • تمرکز بر روی واژگان کلیدی: این کتاب بر روی مهم‌ترین واژگان و عبارات در هر سطح CEFR بر اساس Oxford 3000™ و 5000™ جدید تمرکز دارد.
  • تمرین در متن: تمرینات متنی در کتاب، درک عمیق‌تری از واژگان را به ارمغان می‌آورد.
  • مناسب برای مطالعه مستقل یا در کلاس: این کتاب می‌تواند به صورت مستقل یا در کلاس درس در کنار یک کتاب درسی عمومی استفاده شود.
سایر ویژگی‌ها:
  • 100 درس (20 درس بیشتر از ویرایش قبلی): این کتاب شامل 100 درس است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا واژگان بیشتری را در مدت زمان کوتاه‌تری یاد بگیرند.
  • فعالیت‌های متنوع: این کتاب شامل طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های جذاب و انگیزه‌بخش برای تمرین واژگان است.
در کل، کتاب Oxford Word Skills Elementary Second Edition یک منبع عالی برای دانش‌آموزان سطح ابتدایی است که می‌خواهند واژگان انگلیسی خود را به طور موثر ارتقا دهند.
مخاطبان:

  • دانش‌آموزان سطح ابتدایی (CEFR A1-A2)
  • بزرگسالانی که می‌خواهند واژگان انگلیسی خود را در سطح ابتدایی ارتقا دهند
موارد استفاده:
  • مطالعه مستقل
  • کلاس درس
  • آمادگی برای آزمون‌های انگلیسی
دانلود

 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
Oxford Word Skills Intermediate Second Edition

دانلود کتاب Oxford Word Skills Intermediate Second Edition​

کتاب Oxford Word Skills Intermediate Second Edition یک دوره آموزشی واژگان سه سطحی مبتنی بر موضوع است که رویکردی کاملاً عملی برای یادگیری و تمرین واژگان مورد نیاز برای برقراری ارتباط در مورد یک موضوع یا در یک موقعیت خاص ارائه می‌دهد.
ویژگی‌های کلیدی:
  • تمرکز بر روی واژگان کلیدی: این کتاب بر روی مهم‌ترین واژگان و عبارات در سطح CEFR B1-B2 بر اساس Oxford 3000™ و 5000™ جدید تمرکز دارد.
  • تمرین در متن: تمرینات متنی در کتاب، درک عمیق‌تری از واژگان را به ارمغان می‌آورد.
  • مناسب برای مطالعه مستقل یا در کلاس: این کتاب می‌تواند به صورت مستقل یا در کلاس درس در کنار یک کتاب درسی عمومی استفاده شود.
  • سایر ویژگی‌ها:
  • 80 درس: این کتاب شامل 80 درس است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا واژگان بیشتری را در مدت زمان کوتاه‌تری یاد بگیرند.
  • فعالیت‌های متنوع: این کتاب شامل طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های جذاب و انگیزه‌بخش برای تمرین واژگان است.
در کل، کتاب Oxford Word Skills Intermediate Second Edition یک منبع عالی برای دانش‌آموزان سطح متوسطه است که می‌خواهند واژگان انگلیسی خود را به طور موثر ارتقا دهند.
مخاطبان:

  • دانش‌آموزان سطح متوسطه (CEFR B1-B2)
  • بزرگسالانی که می‌خواهند واژگان انگلیسی خود را در سطح متوسطه ارتقا دهند
موارد استفاده:
  • مطالعه مستقل
  • کلاس درس
  • آمادگی برای آزمون‌های انگلیسی

دانلود

 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار

1710587337043.png

دانلود کتاب Oxford Word Skills Upper Intermediate - Advanced Second Edition​

کتاب Oxford Word Skills Upper-Intermediate Advanced Second Edition مجموعه ای 3 جلدی برای یادگیری و تسلط بر واژگان سطح متوسط رو به بالا و پیشرفته زبان انگلیسی است. این کتاب توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر شده و ویرایش دوم آن می باشد.
محتوای کتاب:
  • بیش از 2800 کلمه و عبارت ضروری در زبان انگلیسی را آموزش می دهد.
  • کلمات و عبارات برگرفته از Oxford 5000 هستند که لیستی از 5000 کلمه پایه کاربردی و ضروری زبان انگلیسی است.
  • 100 درس با موضوعات مختلف
  • تمرین های متنوع برای هر درس
  • پاسخ تمرینات در انتهای کتاب
مزایای استفاده از کتاب:
  • افزایش دایره واژگان در سطح متوسط رو به بالا و پیشرفته
  • یادگیری کلمات در متن و موقعیت مرتبط
  • تقویت مهارت های یادگیری واژگان
  • قابل استفاده برای خودآموزی
مخاطبان کتاب:
  • زبان آموزان سطح متوسط رو به بالا و پیشرفته (CEFR: B2 and C1)
  • کسانی که می خواهند دایره واژگان خود را در زبان انگلیسی افزایش دهند
  • کسانی که می خواهند برای امتحانات بین المللی مانند آیلتس و تافل آماده شوند.

دانلود

 
بالا