دانلود کتاب ها و نرم افزارهای مربوط به یادگیری لغات و واژگان آلمانی

saba2810

اخراجی موقت



سال 2001 | 242 صفحه | ISBN: 3190064008 | 14,6 MB |









توضیحات: “یادگیری واژگان آلمانی” به عنوان یک ابزار بررسی و غنی‌سازی برای پیشرفت مبتدی‌ها و سطح متوسط زبان آلمانی طراحی شده است.
در این کتاب، واژگان در بخش‌های متفاوت ارائه شده است. “یادگیری واژگان آلمانی” شامل فعالیت‌های سرگرم کننده به منظور کمک به دانشجویان جهت ساختن و بهبود واژگان آلمانی است.
این که آیا شما در حال یادگیری زبان آلمانی در کلاس، یا بصورت خودآموز و یا مرور آن هستید، شما می توانید هر بخش را به طور مستقل از دیگر بخش‌ها جهت مطالعه انتخاب کنید.






دانلود کتاب های زبان
منبع: بر بال های کتاب


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


مطالعه، اندیشیدن با ذهن دیگری است. "آرتور شوپنهاور"
هرچه بیشتر کتاب بخوانید، بیشتر از زندگی حقیقی برخوردار خواهید شد. "فرانسوا ولتر"
کیفیت زندگی شما را دو چیز تعیین می کند: کتابهایی که می‌خوانید و انسانهایی که ملاقات می‌کنید. "مک لوهان"
 

S i s i l

عضو جدید
کاربر ممتاز
کتاب Practice Makes Perfect German Vocabulary

کتاب Practice Makes Perfect German Vocabulary

کتاب آموزش vocabulary آلمانی از سری Practice Makes Perfect شامل 20 فصل در آموزش لفات آلمانی است. هر فصل به یک موضوع و لغات مرتبط با آن می پردازد. مثلا یک فصل درباره خانواده است، یکی درباره حیوانات، یکی درباره ورزش، یکی آموزش و پروروش ، سفر ، تفریحات ، تاریخ ، جغرافی، غذاها و نوشیدنی ها و ....


دانلود از اینجا یا از اینجا
 
آخرین ویرایش:

Sima

مدیر تالار مهندسی هسته ای همکار مدیر تالار زبان
مدیر تالار
کاربر ممتاز
[h=1]بهترین دیکشنری پرکاربرد آلمانی[/h]
ما در این دیکشنری 4034 کلمه پرکاربرد در زبان آلمانی را آموزش خواهیم داد.این فرهنگ لغت براساس ۴٫۲ میلیون مجموعه واژه که به طور مساوری میان گفتگو‌ها، متون داستانی و غیرداستانی تقسیم شده‌اند، یک فهرست دقیق، مبتنی بر میزان تکرار کلمات به همراه حروف الفبا و بخشی از شاخص‌های گفتار ارائه می‌دهد. تمام کلمات شامل معادل انگلیسی، یک جمله نمونه به‌همراه تغییرات اصلی ثبت‌شده می‌باشند. این فرهنگ‌لغت همچنین شامل بیست‌‌و‌یک فهرست موضوعی از کلمات پرکاربرد در انواع موضوعات به‌همراه یازده لیست از واژگان خاص است​
کتاب “فرهنگ‌لغت واژه‌های پرکاربرد زبان آلمانی” یک ابزار ارزشمند برای تمام فراگیران زبان آلمانی می‌باشد که به ارائه یک فهرست از ۴,۰۳۴ واژه از پرکابردترین واژه‌های زبان آلمانی می‌پردازد​
[h=2]مشخصات کامل این کتاب:[/h] نام کتاب:
A Frequency Dictionary of German: Core Vocabulary for Learners

نویسنده:
Randall Jones, Erwin Tschirne


 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


Tell Me More Germanنرم افزار فوق العاده، با هوش مصنوعی بالایی است که درست همانند یک معلم خانگی، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان آلمانی و تمامی مهارت های لازم یادگیری این زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ آلمانی زبانان را آموزش می دهد و در حین آموزش زبان آموز را به تمرین و تکرار وا می دارد

Tell Me More Germanبا فراهم کردن کامل ترین و گسترده ترین محتوای مورد نیاز برای یک فرآیند یادگیری موثر زبان و در سه سطح آموزشی، به شما کمک می کند تا یادگیری زبان آلمانی را از ابتدایی ترین مرحله شروع کرده و ادامه دهید تا مهارت لازم را بدست آورید. روش مشهور آموزش تعاملی و ارتباطی Tell Me More به عنوان یک شیوه ی خاص در مدارس و دانشگاه های سراسر جهان استفاده می شود.
این نرم افزار داری رابط کاربری مناسبی است که شامل آیکون های ساده و طراحی های متنوع می باشد تا یادگیری زبان را به صورت سرگرم کننده و آسان، ادامه دهید.

دانلود نرم افزار آموزش زبان آلمانی Tell Me More German فایل نصب برنامه

دانلود نرم افزار آموزش زبان آلمانی Tell Me More German سطج Beginner

دانلود نرم افزار آموزش زبان آلمانی Tell Me More German سطج Intermediate

دانلود نرم افزار آموزش زبان آلمانی Tell Me More German سطج

رمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com

راهنمای نصب نرم افزار:

-پس از دانلود، با کمک نرم افزار Winrar (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) تمامی پارت ها را در یک پوشه ریخته آنها را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را با کمک نرم افزارهای رایت دیسک مانند DAEMON Tools (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) در درایو مجازی اجرا و یا آن را بر روی یک سی دی خام رایت نمایید.

نکته : برای رجیستر نرم افزار Daemon Tools باید فایل موجود در پوشه Crack را در محل نرم افزار کپی نمایید.

نکته 2 : در هرهنگام نصب برنامه Tell me more شماره سریال R6AAA 038390 FWCRK را وارد نمایید. این سریال در فایل text با نام key قرار دارد.

 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


دانلود برنامه Rosetta Stone 3.5 برای اجرای نرم افزار + کرک
(حجم : 118 مگابایت)

دانلود فایل PDF راهنمای نصب برنامه Rosetta Stone
(حجم : 4 مگابایت)







دانلود نرم افزار آموزش زبان آلمانی Rosetta German سطح 1

(حجم : 408 مگابایت)







دانلود نرم افزار آموزش زبان آلمانی Rosetta German سطح 2

(حجم : 382 مگابایت)







دانلود نرم افزار آموزش زبان آلمانی Rosetta German سطح 3

(حجم : 396 مگابایت)







دانلود نرم افزار آموزش زبان آلمانی Rosetta German سطح 4

(حجم : 380 مگابایت)







دانلود نرم افزار آموزش زبان آلمانی Rosetta German سطح 5

(حجم : 428 مگابایت)

رمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com

راهنمای نصب

پس از دانلود، با کمک نرم افزار Winrar (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را با کمک نرم افزارهای رایت دیسک مانند DAEMON Tools (آخرین نسخه این نرم ا فزار را میتوانید از اینجا دریافت کنید) در درایو مجازی اجرا و یا آن را بر روی یک سی دی خام رایت نمایید .

- برای رجیستر نرم افزار باید فایل موجود در پوشه Crack را در محل نرم افزار کپی نمایید

سپس Image هر سطح را در درایو مجازی قرار داده و نرم افزار را اجرا و به ترتیب مطابق راهنما هر سطح را اضافه کنید.

فایل PDF راهنمای نصب نرم افزار Rosetta Stone

فایل PDF راهنمای نصب نرم افزار Daemon Tools (درایو مجازی)
 

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
دانلود کتاب رویکرد Schaum از واژگان آلمانی

در این پست برای علاقمندان به زبان آلمانی مطلبی را آماده کرده ایم که مطالعه و دانلود منبع آن خالی از لطف نیست. ویرایش سوم از کتاب رویکرد Schaum از واژگان آلمانی Schaum’s Outline of German Vocabulary نام این پست است. هدف از کتاب رویکرد Schaum از واژگان آلمانی این است که کاربرد کلمات در زمینه های که مورد نیاز شما است را آموزش دهد و همچنین چگونگی ارائه یک مکالمه معنادار و موثر در زندگی روزمره در مورد موضوعات روزمره را برای شما فراهم آورد.

اگر چه کتاب رویکرد Schaum از واژگان آلمانی شامل یک بررسی از بسیاری از کلمات مشترک پایه ای است اما بدون شک همین کلمات در طول زمان کاربرد های متفاوت پیدا کرده اند که این کتاب به این تفاوت ها نیز توجه خاصی داشته است. به طور کلی هدف از کتاب رویکرد Schaum از واژگان آلمانی غنی سازی دانش زبانی دانش آموز با ارائه کلمات است که به ندرت در حین آموزش توسط کتاب های درسی می توانند به آن برسند.

بر خلاف یک فرهنگ لغت معمولی دو زبانه، کتاب رویکرد Schaum از واژگان آلمانی هر کلمه را در متن معرفی می کند تا راحت تر آن را به خاطر بسپارید. گروه بندی موضوع و همچنین تغییر در چهارچوب احکام به طوری که کاربر کاربرد کلمات را در چهارچوب های متفاوت ملاحظه کند یکی دیگر ویژگی های این کتاب است.

در این کتاب محتوای هر فصل بر روی یک موقعیت واقعی زندگی مانند گرفتن تماس تلفنی، مسافرتبا هواپیما، اقامت در هتل، و یا استفاده از یک کامپیوتر متمرکز شده است. به منظور حفظ لغات اقدام به طراحی تمرین لازم در هر فصل شده است که در آن چند کلمه جدید معرفی شده. این تمرینات به دانش آموزان فرصت می دهد به دنبال
استفاده از کلمات ارائه شده است باشند. کلید پاسخ استاد نیز در این کتاب گنجانده شده است به طوری که کاربران می توانند درستی پاسخ های خود را بلافاصله چک کنند. این گام مرحله بسیار مهمی در فراگیری زبان است. پانویسها و منابع و ضمائم نیز به ارائه اطلاعات مفید اضافی پرداخته است.

دانلود کتاب رویکرد Schaum از واژگان آلمانی

http://dl.langlearn.ir/Schaum's_Outline_of_German_Vocabulary.zip

پسورد: www.langlearn.net
 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
دانلود فلش کارت های صوتی و تصویری آموزش زبان آلمانی SPB برای آندروید



استفاده از گوشی های تلفن همراه برای یادگیری زبان، یکی از روش هایی است که امروزه بیش از پیش از آن استفاده می شود.

SPB یکی از شرکت های سازنده آموزش اغلب زبان های دنیا است که این فلش کارت ها را به صورت صوتی و تصویری تولید نموده است. در این روش نرم افزار تصویر را به شما نمایش می دهد، سپس با کلیک بر روی آن لغت تلفظ می شود و مشابه سیستم لایتنر از شما خواهد پرسید که آیا این لغت را می دانستید و یا خیر؟ و در دفعات بعد مجددا، لغاتی را که نمی دانستید، از شما می پرسد. این نرم افزار بیش از 1000 لغت را در قالب 65 گروه به شما آموزش می دهد. از جمله آن ، حیوانات، افعال، رنگ ها، نوشیدنی ها، غذاها، لباس ها، داروها، اعداد و ...هستند
 

پیوست ها

  • SPB German Cards.zip
    10.2 مگایابت · بازدیدها: 0
بالا