دانلود کتاب آموزش 504 واژه کاربردی در زبان انگلیسی

mohande30

عضو جدید




این کتاب آموزش 504 واژه کاربردی در زبان انگلیسی می باشد که به همراه آن ترجمه و راهنمای تلفظ بر اساس فرهنگ آکسفورد هم قرار داده شده است.
کتاب 504 واژه کاربردی در زبان انگلیسی، کتابی خود آموز برای کمک به یادگیری است. چنانچه از آن به درستی استفاده کنید، در تقویت و گسترش دانش واژگانی شما بسیار موثر خواهد بود. بعلاوه کلماتی فرا می گیرید که از آن نظر که کلماتی شناخته شده اند و دائما بوسیله افراد تحصیلکرده استفاده می شوند کلماتی کاربردی می باشند.
این کتاب به 42 درس تقسیم شده است که هر درس شامل 12 لغت جدید می باشد.
7 بخش مروری بر واژگان نیز در این کتاب گنجانده شده است که هر بخش شامل تمرینات مشکلی است که به شما کمک می کند تا تسلط خود بر واژگان جدید را بیازمایید.
در پایان این 42 درس 100 واژه که املای آن ها اغلب به غلط نوشته می شود آورده شده و همچنین در ادامه برای شما آموزش 125 لغت بسیار دشوار را به همراه مثال قرار داده است. از دیگر ویژگی های این کتاب این می باشد که پس از یاد گیری 504 لغت با تمرین ها متعدد شما را در مرور لغات و تسلط یافتن بیشتر کمک می کند.
بهمراه این کتاب مجموعه فلش کارت نیز برای شما ارائه کرده ایم که به شما در یادگیری و بخاطر سپردن واژه های انگلیسی این کتاب کمک میکند.


 

پیوست ها

  • 504Word-EBook__www.mohande30.com.rar
    2.9 مگایابت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا