دانلود کتاب آسمان به زمین می آید نوشته ی سیدنی شلدون

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
35017.jpg

کتاب «آسمان فرو میریزد» که نام دیگر آن «آسمان به زمین می آید» است داستان زنی است به نام دنا ایونز که شغل گویندگی تلویزیون دارد و درصدد کشف راز قتل پنج عضو خانواده ای سرشناس بر می آید.

درباره نویسنده

سیدنی شلدون (به انگلیسی: Sidney Sheldon) (۱۱ فوریه ۱۹۱۷ - ۳۰ ژانویه ۲۰۰۷) رمان‌نویس معروف آمریکایی بود. شلدون پیش از روی‌آوردن به رمان‌نویسی، فیلمنامه‌ها و نمایشنامه‌هایی نوشت که او را برنده جایزه‌هایی همچون اسکار بهترین فیلمنامه‌نویسی و جایزه نمایشنامه‌نویسی تونی کردند. او در رمان‌نویسی بسیار موفق بود و در مدتی کوتاه تبدیل به یکی از پرفروش ترین و معروف ترین نویسندگان داستان‌های مردم‌پسند جهان شد.


درباره کتاب

خانوادۀ وینترپ قدرتمندترین خانواده در آمریکاست. آنها موفق شده‌اند تا با کارهای خیرخواهانۀ خود، فکروذکر مردم جهان را مشغول کرده و شهرتی برای خود دست‌وپا کنند. اما هر پنج عضو این خانواده ظرف یک سال در حوادث گوناگون کشته می‌شوند.
دِنا ایوانز، زنی زیبا و جوان که در یکی از شبکه‌های تلوزیونی واشنگتن گویندۀ خبر است، اعتقاد دارد که هیچ‌کدام از این مرگ‌ها طبیعی نیست. او تحقیق خود را آغاز کرده و کم‌کم پی به رازهایی تاریک می‌برد.
دِنا برای کشف حقیقت مجبور می‌شود به پنج کشور مختلف سفر کند و در این راه زندگی خودش و پسرش را در معرض خطراتی قرار می‌دهد که هیچ‌گاه به ذهنش هم خطور نمی‌کرد.
 

پیوست ها

  • آسمان‌به‌زمین‌می‌آید.pdf
    4.4 مگایابت · بازدیدها: 0

Similar threads

بالا