دانلود کاملترین دوره آموزشی و کتاب های آزمون آیلتس IELTS Tests

حــامد

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
چگونه writing آیلتس بنویسیم؟

در Task 2 رایتینگ یک موضوع به شما داده میشه و باید در موردش 250 کلمه بنویسید.
در اینجا یک فایل راهنما برای نوشتن هر پاگراف، دسته بندی مطالب و حتی نحوه یافتن موضوع و غیره براتون گذاشتم که طرز پخت یه writing خوب رو به شما آموزش میده .

دانلود
 

حــامد

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
در دنیای اینترنت منابع و کتب زیادی در زمینه فراگیری تکنیک های لازم برای آموزن جهانی IELTS وجود دارد. اما همواره منابع معتبر محدود بوده و کارایی به سزایی دارند و دستیابی به آن ها همواره دشوار است. تیم دانلودها ، امروز بی نظیرترین مجموعه در آماده سازی شما برای آزمون ILETS را جمع آوری کرده است. این مجموعه توسط سازمان "آزمون های محلی دانشگاه کمبریج" آماده شده است. این مجموعه فرصتی استثنائی را به دانش آموزان می دهد تا خود را با آزمون IELTS آشنا بسازند و تکنیک هایی که برای آزمون نیاز دارند را تمرین کنند. این مجموعه کتب ، مقدمه ای کامل برای این گزینه های مختلف می باشد و توضیحاتی در مورد سیستم نمره بندی آزمون که بوسیله Cambridge ESOL استفاده می شود ، در مابین درس های این مجموعه وجود دارد. این مجموعه در ۳ سطح Intermediate ، Upper-intermediate و Advanced به شما آموزش می دهد.
کتب این مجموعه همراه با سی دی های صوتی می باشد که برای بخش Listening مورد استفاده قرار می گیرند. مباحثی که توسط این فایل های صوتی پوشش داده می شود ، دقیقا طبق زمانبندی آزمون های IELTS می باشند و کاملا استاندارد می باشند. در این مجموعه ۴ تست کامل آزمون IELTS وجود دارد ، به همراه آزمون بخش Reading و Writing هایی مازاد بر این ۴ آزمون که برای تمرین بیشتر شما تدارک دیده شده است. آموزش های این کتاب به صورتی می باشد که باعث می شود تا شما "خود محور" تعلیم ببینید و بتوانید در آزمون های IELTS همواره تکنیک های لازم را در جایگاه خود به کار ببرید و نمره ی قبولی را کسب نمایید.
توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود: Direct Link 2 Direct Link
 
آخرین ویرایش:

حــامد

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
خواندن دقیق writing های نمونه بهترین راه برای افزایش نمره writing شما در آزمون اصلی IELTS است. در اینجا یکصد نمونه رایتینگ وجود دارد در موضوعات گوناگون. آنها را با دقت بخوانید. بخصوص پاراگراف اول را که Introduction نام دارد و جملات اول پاراگراف های بعدی را . همچنین پاراگراف آخر هر essay که به آن conclusion میگویند نیز نمونه های خوبی برای کپی برداری ذهنی است.

 
آخرین ویرایش:

حــامد

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
من فرم اصلی writing آیلتس رو براتون اسکن کردم و گذاشتم . شما باید این فرم را چند تا از رویش پرینت کنید و برای رایتینگ هاتون استفاده کنید. اما چرا این فرم؟

ما دو جور writing داریم . یکیش زیرش نوشته حداقل 150 لغت : در این حالت شما باید روی این برگه که نیم صفحه است بعلاوه نصف پشت برگه که سفید است را پر کنید.
حالت دوم writing های essay است که حداقل باید 250 لغت بنویسید. در این حالت شما باید روی برگه را (نیم صفحه ) و کل پشت برگه را که کاملا سفیده پر کنید.
این جوری متوجه میشین که دقیقا یه رایتینگ استاندارد چقدر باید باشه. چون examiner هیچ وقت نمیشنه تک تک لغات شما را بشمارد. بلکه بطور چشمی از میزانی که نوشته اید متوجه میشه.


 

پیوست ها

  • 672_ifVS94d4.jpg
    672_ifVS94d4.jpg
    20.9 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

حــامد

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کتاب 101 Helpful Hints for Ielts شامل 101 نکته و چندین مقاله کوتاه آموزشی درباره آیلتس است.
در اولین بخش از این کتاب، آزمون آیلتس و نوع برگزاری هر بخش بطور کامل توضیح داده شده است و همچنین نکاتی را برای بهتر گذراندن هر skill به شما یاد میده.
بخش دوم شامل نکات مهارت های آزمون آیلتس (شامل listening و speaking و writing و reading) است و کلی هم تمرین در هر بخش وجود دارد تا خودتون رو بسنجید. همچنین حل المسائل کتاب نیز درآخرش در بخش ضمیمه ها وجود دارد.

دانلود با حجم 20 مگابایت
 
آخرین ویرایش:

حــامد

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
پيش فرض تفاوت امتحان IELTS General و IELTS Academic

پيش فرض تفاوت امتحان IELTS General و IELTS Academic

آیلتس آکادمیک رو معمولاً از کسانی میخوان که برای تحصیل مهاجرت میکنند یا اینکه میخوان اونجا تدریس بکنند. برای سایر مهاجرین آیلتس جنرال لازم هست. در اکثر موارد از شما در آیلتس جنرال نمره ۶ در هر باند (Listening - Reading - Writing _ Soeaking) میخواهند در صورتیکه Main Applicant برای مهاجرت باشید که البته ممکن هست در شرایط خاصی از شما نمرات دیگری بخواهند و در صورتیکه همراه پرونده مهاحرت باشید، از شما نمره Overall 4.5 خواهند خواست.



اما در مورد آکادمیک تا جائیکه میدونم این نمره باید 7 باشه در هر Band و مطمئن هستم که برای تدریس، حتماً از شما نمره 7 آکادمیک در هر باند میخواهند. خوب این از نمرات، اما در خصوص خود امتحان.


امتحان آکادمیک در قسمت Listening و Speaking عیناً مانند جنرال است و هیچ تفاوتی ندارند.


نحوه بارم بندی و نمره دهی سوالات البته در موارد مختلف بسته به درجه سختی و آسانی سوالات و همچنین وزن سوالات، یکسان نیست. اما معمولاً بدین صورت هست:


برای Listening شامل 40 سوال در 4 تا Section که برای اون 30 دقیقه وقت دارید + 10 دقیقه برای انتقال جوابهاتون از دفترچه سوال به برگه جواب وقت خواهید داشت و در صورتیکه به 16 سوال جواب درست داده باشید 5 نمره، برای 23 سوال 6 نمره، برای 30 سوال 7 نمره و برای 35 سوال 9 نمره خواهید گرفت.


برای Speaking که شامل 15 دقیقه مصاحبه در مورد مسائل و موارد عمومی هست که قبلاً هم توضیح دادم و نمره بندی اون کاملاً بستگی داره به تسلط شما در صحبت کردن و استفاده از کلمات، تلفظ کلمات و گرامر + روان صحبت کردن و مکث و تته پته نکردن.


Reading در امتحان آکادمیک به نظر من سخت تر از جنرال هست. شما مانند امتحان جنرال با 3 تا Section حاوی متون مواجه هستید، با این تفاوت که طول متون در امتحان آکادمیک طولانی تر از جنرال هست و نوع موضوعات هر Section آکادمیک با نظیر اون در جنرال هم متفاوت هست. متون در آکادمیک پیچیده تر هستند و شما برای درک اونها نیاز به دونستن دامنه وسیع تری از لغات (اعم از معمولی و تخصصی) دارید. در هر دو امتحان جنرال و آکادمیک، برای این قسمت 1 ساعت وقت دارید که طبیعتاً چون بزرگترین دشمن شما در امتحان، زمان هست، در متون آکادمیک این دشمن خودش رو پر رنگتر نشون میده چون متون طولانی تر هستند و باعث میشن وقت کم بیارین. بارم بندی نمرات هم در این دو امتحان با یکدیگر متفاوت هست، به این صورت که:


برای امتحان جنرال، 15 سوال = 4، 23 سوال = 5، 30 سوال =6 و 34 سوال = 7 خواهد بود
برای امتحان آکادمیک، 15 سوال = 5، 23 سوال = 6، 30 سوال = 7، 35 سوال = 8 خواهد بود.
همونطور که می بینید، چون امتحان آکادمیک ماهیتاً سخت تر هست، وزن بارم و نمره سوالات در اون بالاتر هست. از طرفی بدلیل اینکه شما در جنرال باید سوالات درست بیشتری رو پاسخ بدید که نمره بالاتری بگیرید، در نیتجه باید دقت بالاتری داشته باشید.


Writing در Task 2 که شامل نوشتن انشاء (با حداقل 250 کلمه) هست، در هر دو امتحان یکسان هست. تفاوت این دو امتحان فقط در Task 1 هست که در جنرال، شما باید یک نامه (با حداقل 150 کلمه) با عناوینی مثل درخواست، شکایت، نامه دوستانه یا درخواست استخدام بنویسید، اما برای آکادمیک، شما باید یک نمودار یا یک شکل رو که به شما داده شده است رو تجزیه و تحلیل کنید. زمان کل Writing هم در هر دو امتحان یکسان و معادل یک ساعت هست که توصیه میشه 20 دقیقه برای تفکر، نوشتن و پاکنویس کردن Task 1 و 40 دقیقه رو هم برای تفکر - نوشتن و پاکنویس کردن Task 2 اختصاص بدید. من خودم متاسفانه تجربه عملی نوشتن متن برای آکادمیک رو نداشتم، اما اگر توانایی تجزیه و تحلیل یک نمودار یا یک شکل رو داشته باشید و بتونید در مورد بنویسید، بنظر زیاد سخت نیست، هر چند که در مقام مقایسه با نوشتن یک نامه با عناوینی که گفتم سخت تر هست، چون شما برای این نامه ها کلیشه های ثابتی دارید که نوشتن بر اساس اون کلیشه ها، نمره ای از شما کم نمیکنه اما برای هر نمودار و هر شکل خاص، تفسیر خاصی لازم هست.
 

حــامد

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
دانلود کاملترین دوره آموزشی IELTS (معتبرترین مدرک زبان انگلیسی)

دانلود کاملترین دوره آموزشی IELTS (معتبرترین مدرک زبان انگلیسی)

دانلود کاملترین دوره آموزشی IELTS (معتبرترین مدرک زبان انگلیسی)


آیلتس (به انگلیسی: IELTS مخفف International English Language Testing System) (نظام بین المللی ارزشیابی زبان انگلیسی) در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود.

نمره بندی این آزمون از ۰ تا ۹ سطح را شامل می‌شود که نمرهٔ قبولی برای آزمون وجود ندارد اما به طور معمول سطح ۵ نمرهٔ متوسط و ۶ به بالا خوب تلقی می‌شود. دانشگاه کمبریج ، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد آیلتس با حداقل سطح ۷ را می‌پذیرند.

آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در مقابل تافل، آزمون آمریکایی قرار می‌گیرد. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

آزمون IELTS برای ارزیابی توانایی های انگلیسی کسانی طراحی شده است که مایلند در محیط های انگلیسی زبان کار یا تحصیل نمایند. آزمون IELTS چهار مهارت زبانی یعنی خواندن ، نوشتن ، شنیدن و مکالمه را در ۹ سطح مختلف ، از کسانی که هیچگونه سر و کاری با زبان انگلیسی ندارند تا کسانی که از آن در سطح تخصصی استفاده می کنند ، در بر می گیرد.

IELTS در موسسات آموزشی کشورهای بریتانیا ، استرالیا ، نیوزیلند و بطور روز افزونی در کشور کانادا بعنوان مهارت های زبانی لازم برای ورود به هزاران دوره آموزشی در دانشگاه ها و کالج های مختلف مورد قبول می باشد .IELTS همچنین توسط شورای عمومی پزشکی بریتانیا و نیز شورای پزشکی استرالیا پذیرفته شده است.

آزمون IELTS در نزدیک به ۲۰۰مرکز در بیش از ۱۰۰ کشور جهان و از جمله ۲۹ مرکز در بریتانیا برگزار می شود.

IELTS بطور مشترک توسط بریتیش کانسیل ، سندیکای امتحانات محل کمبریج (UCLES) و موسسه آموزشی IDP استرالیا اداره می شود.

محتوای این مجموعه:

ارائه 3 سری آموزش به صورت فیلم، متن، صدا، تست و نکات
سری اول:
- تعداد 26 عدد فیلم
- متن فیلم ها
- صدای فیلم ها
- تستهای مربوطه به همراه پاسخ
- نکات فیلمها
- نقشه و پلن آموزش



پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com



لینک های جدید به حجم تقریبی 12 گیگابایت :

Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part01.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part02.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part03.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part04.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part05.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part06.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part07.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part08.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part09.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part10.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part11.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part12.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part13.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part14.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part15.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part16.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part17.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part18.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part19.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part20.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part21.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part22.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part23.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part24.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part25.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part26.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part27.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part28.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part29.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part30.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part31.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part32.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part33.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part34.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part35.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part36.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part37.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part38.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part39.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part40.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part41.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part42.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part43.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part44.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part45.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part46.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part47.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part48.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part49.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part50.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part51.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part52.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part53.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part54.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part55.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part56.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part57.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part58.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part59.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part60.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part61.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part62.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part63.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part64.rar
Study.English.IELTS.Preparation.Mega.Pack(www.vatandownload.com).part65.rar

پسورد هم همین طور که مشخصه :
www.vatandownload.com
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا