دانلود کاربرد نرم افزار اکسل در مدیریت، حسابداری، مهندسی

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار

نوع فایل : Pdf
حجم فایل : ۵۶۸ KB
نویسنده فایل : حمید دوست محمدیان، نسیم پریدر
منبع فایل : مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
رمز فایل : www.accfile.com


توابع از ابزارهای بسیار ارزشمند در صفحه گسترده هاست، صد ها تابع در کاربردهای مختلف با ساده ترین شکل ممکن، راه را در نهایت سهولت هموار می کنند.
در اینجا بعضی از توابع که در رشته های حسابداری و مدیریت کاربرد بیشتری دارد، یعنی توابع مالی ، آماری و ریاضی به طور کامل بیان می شود.
شایان ذکر است که توابع در تمام صفحه گسترده ها یکنواخت عمل می کنند، ولی در شکل تابع گاهی اختلافات کوچکی دارند اما به هر حال نتیجه یکی است.
امروزه سازمان ها با بازارهای بسیار پویا روبرو هستند که با محیط هایی که سرعت ، انطباق پذیری، و همسوسازی را به عنوان رویه های کلیدی برای کسب مزیت رقابتی پایدار الزام می کند، شناخته می شوند.
حسابرسی زنجیره عرضه و عملیات ابتدایی دخالت سیستماتیک برای تغییرات بازار و بهبود حمایت از پروژه ها مناسب است. بخش اصلی حسابرسی مرحله شناسایی است. هیچ حسابرسی موفق نیست، مگر درک کاملی از اینکه چگونه اجزا تشکیل دهنده یک سازمان با یکدیگر در تقابل هستند، را داشته باشند ( افراد ؛ فرایندها، تکنولوژی). یعنی تعاملاتی که سیستم را تشکیل می دهند و اینکه چگونه این مقامات در عملکرد کلیدی مبتنی بر بازار منعکس می شود.
خروجی اصلی شناخت، توسعه نقشه های روابط علی ومعلولی توضیحی است. بسیاری از رویکردها ها وابزارهای شناختی موجود به صورت پایه ای مورد بازنگری قرار گرفته اند.یک رویکرد حسابرسی جدید در این تحقیق توسعه داده شده است که بر پایه دو فرض اساسی می باشد.
گاهی اوقات مسائل مرتبط با فرایندها حل نمی شوند، چرا که شرکتها در شناسایی آنها با مشکل مواجه می شوند. از سوی دیگر ارزیابی تکنولوژی های نوآورانه یا رویه های مدیریتی نه تنها راهی برای حل مسائل پنهان بلکه برای توسعه مدلهای جدید کسب وکار ارائه می کند و اجازه انجام کارهایی را می دهد که سازمان بدون از بین بردن مشکلات فعلی شرکت نمی تواند آن ها را اجرا کند.
برای رسیدن به این منظور ، در این جا به معرفی برنامه اکسل و توابع مرتبط با آن پرداخته ایم. توابع مالی، آماری و ریاضی که به طور چشم گیری در حسابداری و مدیریت کاربرد دارد.
 

پیوست ها

  • Excel-accounting-software-applications-in-science-Www.ACCFile.com_.zip
    568.3 کیلوبایت · بازدیدها: 1

Similar threads

بالا