[دانلود] چند ماشين حساب حرفه اي

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1]دانلود نرم افزار ماشین حساب قابل برنامه ریزی Farsight Calculator 3.6
[/h]
به طور حتم همه ما با نرم افزار ماشین حساب ویندوز آشنا هستیم و از آن استفاده کرده ایم. بخشی از ویندوز که همواره همراه با ویندوز ارائه شده و کمتر دچار تغییرات شده است. اما این ماشین حساب با امکانات مناسبی که برای کارهای روزمره در اختیار ما قرار می دهد ، در نهایت برای انجام محاسبات پیچیده مناسب نخواهد بود. اگر به قصد انجام را دارید که به انجام رساندن آنها با استفاده از ماشین حساب ویندوز امکان پذیر نیست می توانید از نرم افزار Farsight Calculator که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم استفاده کنید. این نرم افزار یک ماشین حساب پیشرفته و قابل برنامه ریزی است که امکان انجام محاسباتی چون توابع جبری، مثلثاتی، هیپربولیک، تاریخ، آماری و مالی را داراست و در واقع یک دستیار هوشمند است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.






برخی ویژگی های نرم افزار :Farsight Calculator

- قابلیت حل مشکلات محاسباتی
- اجتناب از محاسبات تکراری و صرفه جوئی در وقت.
- مجهز به ابزار محاسبه.
- توانائی تبدیل محاسبات به یک برنامه اجرائی و قابل اشتراک گذاری.
- قابلیت برنامه ریزی.
- امکان انجام عملیات محاسباتی به دو صورت RPN (نشانه گذاری معکوس لهستانی) و ALG (جبری).
- قابلیت محاسبات زمانی و تاریخ، توابع مالی، تبدیل واحدهای مختلف.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...







[h=3]لینک دانلود
[/h]




 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[دانلود] نرم افزار ماشین حساب مهندسی Sepehr Calculator

[دانلود] نرم افزار ماشین حساب مهندسی Sepehr Calculator


انجام محاسبات به صورت پیچیده امری وقت گیر است و هرکسی نیز از عهده آن برنخواهد آمد اما بجز این موارد ، مشکلی که افراد را وادار به استفاده از ماشین حساب می کند ، امکان اشتباه است که رخدادن چنین مشکلی در انجام کارهای مهم و اداری ممکن است منجر به اشتباه در کل کار شود. به همین دلیل است که اگر در عملیات محاسباتی گسترده خود را تاکنون به صورت دستی انجام داده اید به شما پیشنهاد می کنیم که یا دقت عمل خود را افزایش دهید و یا از یک ماشین حساب مهندسی پیشرفته استفاده کنید که البته در این مورد نیازی به خریداری آن نیست و می توانید Sepehr Calculator را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید اما بصورت مجازی و در رایانه! این نرم افزار یک ماشین حساب مهندسی کامل است و امکان انجام محاسبات مختلف را در کمترین زمان ممکن فراهم می کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...




برخی ویژگی های نرم افزار:
- دارای توابع Sqrt, Mod, Sin, Cos, Tan, Cot, Log, Log10, Acos, Asin, Atan, Atan2 Ceil, Floor, Exp, Round, GCF, LCM, Hex, ...

- دارای عملگر های بیتی Not, And, Or, Xor, LShift, RShift
- امکان کشیدن گراف و نمودار هر گونه تابع یا معادله
- محاسبه رادیکال با فرجه n
- محاسبه جواب حاصل تا 300 رقم
- تبدیل مبنا (2, 4, 8, 10, 16 به یکدیگر).
- دارای 42 ثابت ریاضی و فیزیکی
- محاسبه عدد پی(Pi) و عدد نپر(e) تا حداکثر 10,000 رقم اعشار در کمتر از 1 ثانیه
- تبدیل واحد بسیار کامل و دقیق (تبدیل بیش از 50 واحد در دسته های مساحت، وزن، سرعت، نیرو، انرژی، حجم، طول، فشار، دما و ...)
- دارای توابع آماری Summation, Product, Mean, Median, Mode, Range, Max, Min, Count, Get prime factors, LCD, Is prime, Coefficient of variation, Five summary data, Variance, Mean deviation, Standard deviation, Multinomial, SumSq, Geometric mean, Squares of deviations, ...
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...





[h=3]لینک دانلود
[/h]




 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[دانلود] نرم افزار حل معادلات ریاضی Microsoft Mathematics 4.0.1108.0

[دانلود] نرم افزار حل معادلات ریاضی Microsoft Mathematics 4.0.1108.0


حل معادلات ریاضی امری است که نیاز به آموزش و مهارت دارد. برای حل این معادلات و یادگیری چگونگی حل آنها می توانید علاوه بر استفاده از روش های رایج ، دست به دامان کمپانی مایکروسافت شوید و از محصول کارآمد این شرکت که برای این کار طراحی شده استفاده کنید. نرم افزار Microsoft Mathematics در حل معادلات ریاضی و رسم نمودارهای مختلف قادر است تا به شما کمک شایانی نماید. این نرم افزار دارای امکانات بسیار جامعی است و همه انتظار شما از محصول کمپانی بزرگی چون مایکروسافت را برآورده می کند. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار ، پشتیبانی از تکنولوژی صفحه لمسی است به عبارت دیگر می توانید این نرم افزار را در دستگاه هایی چون تبلت ها استفاده نمایید و معادلات را به صورت دستی بنویسید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



برخی ویژگی های نرم افزار:
- حل انواع معادلات ریاضی.
- امکان رسم نمودار
- کمک به یادگیری چگونگی حل معدلات.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...






[h=3]لینک دانلود
[/h]

 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[دانلود] نرم افزار ماشین حساب مهندسی RPN Engineering Calculator v10.1.1

[دانلود] نرم افزار ماشین حساب مهندسی RPN Engineering Calculator v10.1.1



جهت انجام محاسبات پیچیده ی ریاضی و مهندسی قطعآ نمیتوان از یک ماشین حساب معمولی استفاده کرد. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم یک ماشین حساب مهندسی فوق العاده قدرتمند است. نرم افزار RPN Engineering Calculator ماشین حسابی بسیار قوی به منظور انجام محاسبات پیچیده ی ریاضی و مهندسی می باشد. در این نرم افزار 6 ماشین حساب مهندسی مختلف قرار گرفته که شما با استفاده از هر کدام از آنها به راحتی میتوانید در داخل کامپیوتر خود محاسبات پیچیده ی خود را بدون هیچگونه محدودیتی انجام دهید. از دیگر امکانات این برنامه می توان به توانایی رسم الگوریتم های مختلف و نیز حل مسائل پیچیده فیزیک با پشتیبانی از نمودارهای X و Y اشاره نمود.


برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت انجام محاسبات پیچیده ی ریاضی و مهندسی.
- امکان انجام مسائل پیچیده فیزیک با پشتیبانی از نمودارهای X و Y.
- داشتن نمادهای درجه ، رادیان ، گرادیان و سایر نمادهای هندسی.
- شبیه سازی 6 نرم افزار مهندسی مختلف با ابزارهای گوناگون.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- و ...

طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی
Crack از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. در صفحه ی باز شده Yes را انتخاب کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.


[h=3]لینک های دانلود[/h]

 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[دانلود] CASIO FX9860 Emulator v1.03 - نرم افزار ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل FX9860

[دانلود] CASIO FX9860 Emulator v1.03 - نرم افزار ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل FX9860


افرادی که با حل مسائل، پیگیری امور حسابداری، مهندسی و به طور کلی انجام عملیات ریاضی سروار دارند قطعاً نام ماشین حساب های شرکت Casio را شنیده اند و یا از آن ها استفاده می کنند که علاوه بر کیفیت و امکانات بالا دارای قیمت های نسبتاً زیادی نیز می باشند. CASIO FX9860 Emulator به شبیه سازی یکی از بهترین مدل های ماشین حساب شرکت کاسیو با نام Casio FX-9860G پرداخته است تا شما بتوانید آن را بصورت مجازی در اختیار بگیرید. این ماشین حساب علاوه بر انجام انواع معادلات، ماتریس ها و بدست آوردن ریشه معادلات دیفرانسیل، دارای 1000تابع داخلی، سرعت پردازش بسیار بالا، قابلیت اضافه نمودن برنامه های جانبی و محاسبه ی توابع پیچیده ی مهندسی و ریاضی نیز می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CASIO FX9860 Emulator:
- صفحه نمایش بزرگ
- نمایش پاسخ محاسبات مشابه آنچه که در کتاب های درسی
- دارای بیش از 1000 تابع داخلی
- انجام آسان عملیات و بکارگیری توابع کلیدی
- دارای 15 منوی جداگانه برای انواع محاسبات شامل: محاسبات ساده، توابع مثلثاتی، لگاریتم و ...
- منوی طراحی گراف برای طراحی انواع انواع گراف های ریاضی
- منوی ماتریس
- منوی گرافهای پویا ax+b و بدست آوردن ریشه معادلات دیفرانسیل
- بدست آوردن انواع مشتق ها ، حد و همچنین انتگرال های معین و نامعین
- حل دستگاه معادل دیفرانسیل
- قابلیت ترانسفر داده ها از این نوع به انواع دیگر ماشین حسابهای کاسیو
- و ...


[h=3]لینک های دانلود[/h]
دانلود - 1.3 مگابایت | لینک کمکی


[h=3]رمز فایل
[/h] www.p30download.com

 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[دانلود] RedCrab v4.14.00 - نرم افزار ماشین حساب مهندسی

[دانلود] RedCrab v4.14.00 - نرم افزار ماشین حساب مهندسی


RedCrab یک ماشین حساب بسیار کارآمد با حالت تمام صفحه (fullscreen) و دارای پنجره ویرایشگر است که کاربران به راحتی قادر خواهند بود در این پنجره ی کاغذ مانند عبارت ها و فرمول های ریاضی را وارد و ویرایش کنند و نتایج را به وضوح ببینند. کار با این ماشین حساب حتی می تواند از کار با یک ماشین حساب معمولی نیز ساده تر باشد. RedCrab به دلیل دارا بودن یک سیستم پیشرفته و هوشمند قادر است بسیاری از معادلات شما را حل کند. در RedCrab می توانید معادلات جبری پیچیده ای که شامل کسرها، جذر، توان و ... هستند را نیز برای کاربردهای علمی و فنی وارد کنید. این ماشین حساب دارای 4 قسمت مختلف است که قسمت اول NUMBERS می باشد که در آن می توانید اعداد را با استفاده از ماوس انتخاب کنید، قسمت دوم SCIENTIFIC نام دارد که اعمال اصلی مثلثاتی و لگاریتم ها را در بر می گیرد، قسمت سوم SYMBOLS می باشد که شامل اعمال توابعی و رادیکالی و انتگرال می باشد و در نهایت قسمت چهارم اعمال منطقی می باشد.

REDCRAB همچنین قابلیت پرینت از توابع شما را نیز دارد و شما می توانید پس از انجام عملیات خود از صفحه پرینت بگیرید و همچنین صفحه نمایش آن به دو حالت ساده و GRID دارد.
همراه این نرم افزار چند فایل پی دی اف نیز به عنوان راهنما قرار داده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RedCrab:
- نوشتن چندین فرمول ریاضی در ی صفحه
- ذخیره کردن فرمول ها
- امکان ایجاد کتابخانه ای از توابع و فرمول ها
- دارای صفحه ویرایشگر فرمول
- امکان ذخیره سازی فرمول ها
- ورود عبارات پیچیده جبری
- امکان پرینت گرفتن از صفحه انجام عملیات
- و ...




[h=3]لینک های دانلود
[/h] http://p30download.com/report/popup.php?report-id=35967&report-bid=2&report-title=%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF%20RedCrab%20%D9%86%D8%B1%D9%85%20%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3%DB%8C
دانلود - 2.43 مگابایت | لینک کمکی


[h=3]رمز فایل[/h] www.p30download.com

 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[دانلود] ماشین حساب حرفه ای و پیشرفته MathSol DesktopCalc 2.1.7

[دانلود] ماشین حساب حرفه ای و پیشرفته MathSol DesktopCalc 2.1.7

MathSol DesktopCalc یک نرم افزار کم حجم می باشد که کاربرد آن برای دانش آموزان و مهندسان است. این برنامه یک ماشین حساب پیشرفته می باشد که می تواند محاسبات شما را آسان و سریعتر حل کند . قابلیت هایی همچون پشتیبانی از تاریخچه ، محاسبه با اعداد حقیقی یا اعداد پیمانه ، وارد کردن تعداد نامحدود پرانتز ، طیف گسترده ای از توابع ریاضی و … از سایر ویژگی های این برنامه می باشند که در ادامه می توانید آن را از سایت دانلود ها دریافت نمایید.

رمز فایل: www.downloadha.com


لینک دانلود – 1.6 مگابایت
 

amir ghasemiyan

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[دانلود] ماشین حساب پیشرفته و مهندسی Kalkules 1.8

[دانلود] ماشین حساب پیشرفته و مهندسی Kalkules 1.8

یک نرم افزار رایگان و کم حجم می باشد که کاربرد آن برای دانش آموزان و مهندسان است . این برنامه یک ماشین حساب پیشرفته می باشد که می تواند محاسبات شما را آسان و سریعتر حل کند . قابلیت هایی همچون پشتیبانی از تاریخچه ، محاسبه با اعداد حقیقی یا اعداد پیمانه ، وارد کردن تعداد نامحدود پرانتز ، طیف گسترده ای از توابع ریاضی و … از سایر ویژگی های این برنامه می باشند که در ادامه می توانید آن را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

پسورد فایل: www.downloadha.com


لینک دانلود ۳٫۸ مگابایت
| لینک کمکی
 

فاطمه یاس

عضو جدید
کاربر ممتاز
دانلود ماشین حساب مهندسی DreamCalc Professional Edition v4.8 0

دانلود ماشین حساب مهندسی DreamCalc Professional Edition v4.8 0

دانلود ماشین حساب مهندسی DreamCalc Professional Edition v4.8 0



ماشین حساب موجود در خود ویندوز، ماشین حسابی مناسب برای محاسبات ساده و رده پایین به حساب می آید! وجود این ماشین حساب در سطح ویندوز می تواند نیازهای روز مره ی کاربران زیادی که نیاز اولیه به ماشین حساب دارند را تامین کند! اما برای آن دسته از کاربرانی که در حال مطالعه و تحقیق علوم مهندسی بوده و یا مشغول محاسبات پیشرفته در علوم حسابداری می باشند این ماشین حساب عملا کاربردی ندارد! از طرفی اگر این دسته از کاربران فعالیت های روز مره ی خود را در درون کامپیوتر شخصی پیگیری میکنند ، بسیار سخت خواهد بود که از یک ماشین حساب جدا و در کنار سیستم خود استفاده کنند، لذا بهترین راهکار برای این دسته از کاربران، استفاده از نرم نرم افزارهای حرفه ای ماشین حساب در خود سطح ویندوز می باشد!!

DreamCalc Professional نام یک ماشین حساب دقیق، پیشرفته، کارا و بسیار سریعی است که در محیط ویندوز نصب شده و تمامی اعمال و محاسبات را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین ظریب دقت انجام میدهد! این ماشین حساب حرفه ای با دارا بودن انواع و اقسام گزینه های محاسباتی دایره و مثلثاتی، قادر است تا پیچیده ترین محاسبات ریاضی مهندسی را در کمترین مدت زمان ممکن انجام داده و جوابی دقیق و بدون مشکل را نمایش دهد !! قابلیت رسم نمودار بدون مداخله ی دست، نمایش هندسی، ذخیره و بازگردانی اطلاعات،ظرب توابع و توان ها، اعمال تمامی عملیات اصلی در ریاضی و علوم مهندسی،ارائه ترسیمات دو بعدی و سه بعدی هندسی و غیره .. از جمله مهمترین امکانات و عملکردهای این ماشین حساب بسیار پیشرفته می باشد! در برابر حجم کم این نرم افزار، این همه کارایی موجود تا حدودی دور از واقعیت به نظر میرسد، اما کمپانی سازنده DreamCalc Professional ثابت کرده است که در این رده، اولین و بهترین گروه طراح محاسباتی را در اختیار دارد که با جمع آوری بسته ی نرم افزاری بی نظیر، باعث ارائه خدمتی نو به کاربران شده است !
قابلیت های کلیدی نرم افزار:
- اتمام معادلات پیشرفته ی تک یا چند مجهولی
- انجام محاسبات پیشرفته ی ریاضی و دیگر علوم مهندسی
- رسم نمودارهای هندسی
- قابلیت پشتیبانی از Clipboard ویندوز
Clipboard :قسمتى از حافظه کامپیوتر که به منظور ذخیره داده اى که از یک فایل یا برنامه دیگر منتقل مى شود کنار مى گذارند!
- رسم نمودارهای پیشرفته بدون دخالت دست در حالت های دو بعدی و سه بعدی
- پشتیبانی قدرتمند بالغ بر ۲۶۰ تابع از جمله : مثلثاتی،تاریخی ،هایپربولیک،آماری،مالی
- قابلیت ذخیره سازی و بازگردانی اطلاعات موجود در حافظه ی نرم افزاری
- قابلیت استفاده از نظام برنامه نویسی در محیط ماشین حساب
- سازگاری با تمامی نسخه های سیستم عامل همچنین سیستم عامل ویستا
- قابلیت استفاده از تاریخ و توابع در ماشین حساب
- و …
 

پیوست ها

  • DreamCalc_Professional_4.8.0 [www.EramDownload.com].rar
    4.2 مگایابت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا