دانلود پاورپوینت ارائه الگوریتم ترکیبی فرا ابتکاری برای حل مساله مکان یابی مسیریابی – وسیله نقلیه ظرفیت دار

miladahora

عضو جدید
چکیده محتوای فایل:
عنوان :
ارائه الگوریتم ترکیبی فراابتکاری برای حل مساله مکان یابی مسیریابی–وسیله نقلیه ظرفیت دار
چکیده
مسئله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه ظرفیت دار یکی از مسائل جدید و پر کاربرد درمدیریت زنجیره عرضه و شبکه های پخش محصولات می باشد.این مسئله ترکیبی از مساله مکان یابی و تسهیلات و مساله مسیریابی وسایل نقلیه است و هدف آن حل همزمان این دو مسئله است. در مسئله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه تعدادی مکان بالقوه احداث دپو به همراه تعدادی مشتری با تقاضا و مکان معین و همچنین تعدادی وسایل نقلیه با ظرفیت معین و برابر وجود دارند.
هدف از حل مسئله مکان یابی – مسیر یابی وسیله نقلیه بدست آوردن دپوهای مناسب و تخصیص مشتری ها به دپوها و طراحی مسیر های وسایل نقلیه با کمینه کردن هزینه ها می باشد.
روش پیشنهادی برای حل مسئله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه در این تحقیق ترکیبی از دو روش فرا ابتکاری جستجوی همسایگی تکرار شونده و نزول همسایگی متغیر است.برای آزمایش عملگرد الگوریتم تعدادی از مسائل نمونه مساله مکان یابی – مسیریابی وسیله نقلیه ظرفیت دار انتخاب گردید.
نتایج آزمایشات انجام شده نشان دهنده عملکرد مناسب الگوریتم و جوابهای با کیفیت و در زمانی معقول است.همچنین این نتایج قابل رقابت بودن الگوریتم پیشنهادی با سایر الگوریتم های موجود در پیشینه موضوع را نمایان می سازد.


مقدمه:

در دو دهه اخیر رقابت بین شرکت ها در راستای عرضه کالا و خدمات تبدیل به واقعیتی بزرگ جهت پیشرفت آنها گردیده است.شرکت ها و کارخانجات امروزه نیازمند یکپارچه سازی ومنعطف ساختن تمامی فعالیت های تولیدی از.....................


برای دانلود این فایل و فایل های رشته شهر سازی اینجا کلیک کنید
 

Similar threads

بالا