دانلود و معرفی کتاب معمــــــاری داخــــــلی

mina74

اخراجی موقت
M I N A گفت:
سلام بر دوستان عزیز معمار

این تاپیک با هدف آشنایی با کتب مفید در زمینه معمــــــاری داخــــــلی ایجاد شده است
امیدوارم که با همکاری هم بتوانیم یک مرجع کامل از کتب مفید در زمینه معمــــــاری داخــــــلی گردآوری کنیم
لطفا در صورت امکان به همراه معرفی هر کتاب توضیح مختصری هم ارایه بفرمایید .
موفق باشید دوستان :gol:


کتاب :خانه خود را با طراحی داخلی خوب جادارتر نمایید؛ زندگی بهتر در فضای کوچک‌تر






سال 2010 | 294 صفحه | ISBN: 9780062045072 | 4,64 MB |



معرفی: هنگامی که شما از یک خانه بزرگ به یک خانه کوچک نقل مکان می‌کنید، درحالی‌که حجم زیادی از لوازم خانگی را به همراه دارید، بی‌تردید نه‌تنها از نظر احساسی دچار مشکل می‌شوید بلکه چیدمان خانه جدید واقعا کار طاقت‌فرسایی به‌نظر خواهد رسید.
تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه چه چیزهایی بسته‌بندی شده و چه وسایلی مورد استفاده قرار گیرند و چگونگی استفاده از وسایل زندگی به‌گونه‌ای که لطمه‌ای به کیفیت زندگی وارد نشود، ازجمله توانایی‌هایی است که بایستی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار گیرد.
این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه فضای ذخیره‌سازی بیشتری ایجاد نمایید، فضا را بزرگتر جلوه دهید، بخش‌های قدیمی مورد علاقه خود را بروز و مدرن نمایید، اتاق و مبلمان خود را چندمنظوره نمایید، و بسیاری فعالیت‌های دیگر مرتبط و سازنده را به انجام برسانید.
این کتاب تمامی موارد را از ارزیابی‌های اولیه خانه تا یکسال زندگی در آن دربرگرفته و با استفاده از عکس‌ها و راهنمایی‌های مفصل شیوه بهتر طراحی داخلی را با هر سبک و بودجه‌ای که داشته باشید، به شما نشان خواهد داد.



جامعه وقتى فرزانگى و سعادت مى‌یابد که مطالعه، کار روزانه‌اش باشد. "سقراط"

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mina74

اخراجی موقت
کتاب : دکوراسیون خارجی خانه

کتاب : دکوراسیون خارجی خانه




سال 2009 | 528 صفحه | ISBN: 9781589234833 | 148 MB |



معرفی:
افزودن پاسیو‌ها و یا یک مکان زیبا و تفریحی به حیاط خانه هیچ وقت آسان نبوده است. اما به لطف این کتاب به امری آسان تبدیل شده است.
این کتاب با بیش از صدوپنجاه پروژه و هزاران تصویر دستوری که با نکات و ترفندهای آموزنده ترکیب شده است به جامع‌ترین کتاب در زمینه پاسیو و مکان تفریحی در بازار تبدیل شده است.
این کتاب شامل پروژه‌های متنوعی است.
از مکان‌های تفریحی با قیمتی ارزان و یا گران گرفته تا پاسیو‌های تزئینی به همراه آشپزخانه‌های خارجی
‌ این کتاب، هر پروژه را با دستورالعمل‌های گام به گام و تصاویر کاملا رنگی به همراه نکات آموزشی و ترفندهای مختلف ارائه می‌دهد.
هر پروژه از رایج ترین مواد،‌ ابزار،‌ تمرین‌ها، کدها و تکینیک‌های ساختاری استفاده می‌کند تا به خوانندگان کمک کنند که به خانه‌های خود بها دهند و به آنها اجازه می‌دهند تا از فضای بیرون خانه‌شان با بالاترین پتانسیل لذت ببرند.
اگر پاسیو شما نیاز به زیباسازی دارد و یا فضای بی‌استفاده‌ای در حیاط خانه وجود دارد ‌که میخواهید از آن استفاده کنید، این کتاب یک منبع مهم خودآموز برای شما می‌باشد.




اتاق بدون کتاب، همچون بدن بدون روح است."سیسرو"
 

همراهی

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کتاب : مفهوم رنگ و درک رنگ شناسی

کتاب : مفهوم رنگ و درک رنگ شناسی

نام کتاب : مفهوم رنگ و درک رنگ شناسی

نویسنده : مسیب استوار

توضیحات : گستره مفهوم و سرآغاز موجودیت رنگ ژرفایی
عمیق دارد آنچنان که متن علمی واحدی نمی توان در خصوص آن ایراد کرد. در مفهوم و بیان کلی رنگ در ایران کتاب خاصی به تالیف نرسیده و تنها می توان به تعدادی مقاله فارسی بسنده کرد. از این رو بر آن شدم تا بتوانم مفهومی ظریف از بنیان رنگ و درک شناختی آن را جمع آوری و تدوین کنم. از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را در زمینه طراحی و گرافیک در شیراز آغاز کردم و پس از فعالیت در شرکت های مختلف و کسب اندک تجربه ای در سال ۱۳۸۴ به عضویت انجمن گرافیک ایران و شبکه طراحان گرافیک ایران در آمدم. پس از آن در سال ۱۳۸۹ منتخب در زمینه طراحی پوستر هفتمین فستیوال منطقه ای مالزی و در سال ۱۳۹۰ منتخب در زمینه طراحی پوستر جشنواره دوسالانه گرافیک نخجوان گردیدم . در سال ۱۳۹۱ به بعنوان عضو مستقل در آمدم و سپس در همان سال (IAA) برترین انجمن بین المللی گرافیک و تبلیغات نیویورک در بخش طراحی بسته بندی جشنواره بین المللی – های برند – کشور چین موفق به کسب مقام سوم گردیدم. این مسیر جز با بهره گیری و حمایت دوستان ، اساتید و تمامی اعضای خانواده ام بخصوص همسرم شیما سمیعی و برادرم مجید استوار میسر نبود . امیدوارم این کتاب بتواند ظرایفی تازه از بنیان و مفهوم رنگ را برای شما آشکار سازد.

منبع:معمارستان
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

raha76

عضو جدید
کتاب : به یک طراح داخلی تبدیل شوید

کتاب : به یک طراح داخلی تبدیل شوید




سال 2008 |336 صفحه | ISBN: 9780470114230 | 7,86 MB |



معرفی:اگر شما در حال گام گذاشتن به حرفه طراحی داخلی هستید، در این کتاب یک مرور تصویری بسیار حرفه‌ای را مشاهده خواهید کرد، به همراه مباحث جامعی در زمینه نیازمندی‌های آموزشی، تخصص طراحی، یافتن شغل و مسیر‌های بسیاری که یک شاغل در طراحی داخلی می‌تواند طی کند.
ویرایش دوم این کتاب حاوی مصاحبه‌های آموزنده با طراحان حرفه‌ای است و همچنین شامل نیازمندی‌های آموزشی جدید و لیستی از برنامه‌های طراحی داخلی معتبر در آمریکا و کانادا می‌باشد.

منبع : بر بالهای کتاب

راستگوترین، بی‌توقع‌ترین، مفیدترین و همیشگی‌ترین رفیق برای هر کسی کتاب است. "مارک تواین "
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

navid3020

اخراجی موقت
کتاب راهنمای کامل دکوراسیون با کاشی و سرامیک Black & Decker

کتاب راهنمای کامل دکوراسیون با کاشی و سرامیک Black & Decker




سال 2007 | 272 صفحه | ISBN: 9781589233331 | 60,7 MB |


دانلود کتاب

معرفی: در تجدید نظر اصلی این کتاب که پرفروش‌ترین کتاب کاشی آمریکا است، جدیدترین طرحها و نوآوریها در نصب سرامیک آورده شده است.
در حال حاضر تعداد صفحات این کتاب به ۲۷۲ صفحه گسترش یافته است.
این کتاب شامل تمام اصول و روشهای سنتی و همچنین پروژه‌های جدید برای بازسازی دیوارهای کاشی کاری شده، ایجاد تغییر در سطوح یکنواخت و خسته‌کننده با کاشی‌های تزئینی آماده، ایجاد دیوارهای هنری با کاشی‌های معرق، طراحی با کاشی‌های بزرگ و یا کاشی‌های سه بعدی، استفاده از کاشی برای اضافه کردن یک قسمت هنری به اتاق و غیره است.



دانشگاه واقعى، جایى است که مجموعه‌اى از کتاب در آن جمع‌آورى شده باشد."کارلایل"


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

navid3020

اخراجی موقت
کتاب مهارت طراحی برای مهندسین طراحی داخلی

کتاب مهارت طراحی برای مهندسین طراحی داخلی




سال 2010 | 91 صفحه | ISBN: 9781408129913 | 9,25 MB |


دانلود کتاب

معرفی: طراحی داخلی به عنوان یک حرفه پردرآمد، یک هنر پرکاربرد و یک صنعت مفید در دنیا مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است.
این کتاب نیز با هدف کمک به افراد مبتدی در هنر طراحی داخلی تالیف شده و به آنها نحوه ایجاد طرحهای داخلی حرفه‌ای را آموزش می‌دهد. علاوه‌براین مصور به عکس‌های زیبا بوده و محتوای آن شامل راهنمایی‌های عملی است.
پیشنهادات و تکنیک‌هایی در رابطه با طراحی چشم انداز، طراحی کف، طراحی مبلمان و چیدمان اتاق در آن ارائه شده است. فضای معماری بدون طراحی داخلی یا اصلا قابل استفاده نبوده و یا کارایی لازم و بهینه را نخواهد داشت.
کتاب “مهارت طراحی برای مهندسین طراحی داخلی” مملو از طرح‌ها و نقش‌های متفاوت و الهام‌بخش بوده و ایده‌آل‌ترین راهنمای آموزشی برای طراحان داخلی است. با استفاده از این علم یا هنر عملکرد فیزیکی و روانی در فضای زندگی بهبود یافته و زندگی آسان‌تر خواهد شد. به کمک مطالب به‌روز و تکنیکی که در این کتاب ذکر شده است طراحان داخلی می‌توانند موفقیت خود را در کارهایشان قطعی نمایند.
ژیل رونین ، نویسنده این کتاب ، خود آرشیتکت و مدرس دانشگاه بوده و در دانشگاه معماری پاریس مشغول به کار است.



راستگوترین، بی‌توقع‌ترین، مفیدترین و همیشگی‌ترین رفیق برای هر کسی کتاب است."مارک تواین"


 

yalda125

عضو جدید
کتاب : خانه خود را با طراحی داخلی خوب جادارتر نمایید؛ زندگی بهتر در فضای کوچک‌تر

کتاب : خانه خود را با طراحی داخلی خوب جادارتر نمایید؛ زندگی بهتر در فضای کوچک‌تر




سال 2010 | 294 صفحه | ISBN: 9780062045072 | 4,64 MB |




پسورد فایل: www.booktolearn.com


معرفی:
هنگامی که شما از یک خانه بزرگ به یک خانه کوچک نقل مکان می‌کنید، درحالی‌که حجم زیادی از لوازم خانگی را به همراه دارید، بی‌تردید نه‌تنها از نظر احساسی دچار مشکل می‌شوید بلکه چیدمان خانه جدید واقعا کار طاقت‌فرسایی به‌نظر خواهد رسید.
تصمیم‌گیری در رابطه با اینکه چه چیزهایی بسته‌بندی شده و چه وسایلی مورد استفاده قرار گیرند و چگونگی استفاده از وسایل زندگی به‌گونه‌ای که لطمه‌ای به کیفیت زندگی وارد نشود، ازجمله توانایی‌هایی است که بایستی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار گیرد. این کتاب به شما خواهد آموخت که چگونه فضای ذخیره‌سازی بیشتری ایجاد نمایید، فضا را بزرگتر جلوه دهید، بخش‌های قدیمی مورد علاقه خود را بروز و مدرن نمایید، اتاق و مبلمان خود را چندمنظوره نمایید، و بسیاری فعالیت‌های دیگر مرتبط و سازنده را به انجام برسانید.
این کتاب تمامی موارد را از ارزیابی‌های اولیه خانه تا یکسال زندگی در آن دربرگرفته و با استفاده از عکس‌ها و راهنمایی‌های مفصل شیوه بهتر طراحی داخلی را با هر سبک و بودجه‌ای که داشته باشید، به شما نشان خواهد داد.



هرچه بیشتر کتاب بخوانید، بیشتر از زندگی حقیقی برخوردار خواهید شد."فرانسوا ولتر"
 

yalda125

عضو جدید
کتاب : خانه جدید جدید

کتاب : خانه جدید جدید




سال 2014 | 256 صفحه | ISBN: 9781627103886 | 3 MB |





معرفی:
Boyce Thompson مدیر تحریریه مجله Builder در کتاب “خانه جدید جدید” به‌مدت 17 سال، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی خریداران خانه را شرح می‌دهد. در این کتاب، او گزینه‌های جدید سبز، فناوری بالا، Aging in place، برنامه‌ریزی فضا و ساخت‌وساز موجود در بازار امروز را نشان می‌دهد. او به خریداران کمک می‌کند تا تعیین کنند کدام ویژگی‌ها می‌توانند تجربه زندگی امروزه آنها را بهبود بخشد و با فروش آنها در آینده، آنها را به ارزش تبدیل کنند. این کتاب، تنها کتابی است که هرکس در فکر خرید یا ساخت یک خانه جدید است نیاز دارد آن را بخواند. خریداران خانه جدید را با اطلاعات قابل قبول مجهز می‌سازد که برای انتخاب‌های هوشمندانه به آن نیاز دارند.


مطالعه کتاب یعنی تبدیل ساعت‌های ملالت‌بار به ساعت‌های لذت‌بخش."شارل دو مونتسکیو"
 
آخرین ویرایش:

yalda125

عضو جدید
معماری قرن 21ام؛ خانه های طراح

معماری قرن 21ام؛ خانه های طراح



معرفی:
کتاب “معماری قرن 21ام” آخرین ویرایش از مجموعه های قرن 21ام انتشارات IMAGE، بیش از 50 نمونه از شیک ترین خانه های معاصر در سرتاسر دنیا را گرد هم می آورد. این کتاب با ارائه طیف وسیعی از گزینه های متفاوت که همگی توسط بعضی از بهترین معماران مناطق مسکونی دنیای امروز، طراحی شده اند؛ از ساحل آدریاتیک در یونان، تا کوه های تنومند در سوییس، از حومه های شهر ژاپن تا نماهای درخشان تپه های هالیوورد را پوشش می دهد. این کتاب با عکس های رنگی حرفه ای، طرح های طبقه و توصیفات روشنگر پروژه، برای تمام افراد علاقمند به خانه های زیبا، کسانی که به دنبال الهاماتی برای رویاپردازی خود هستند؛ جذاب خواهد بود.


من هیچ غمى نداشتم که خواندن یک صفحه کتاب از بین نبرده باشد. کتاب، عمر دوباره است. در دنیا لذتى که با لذت مطالعه برابرى کند، نیست."مُنْتِسکیو"
 
بالا