[دانلود] نرم افزار Newton

infrequent

عضو جدید
کاربر ممتاز
Newton



دنیای مجازی نرم افزار نیوتن 3 روش کاملاً جدیدی را برای یادگیری فیزیک سینماتیک و دینامیک در محیط سه بعدی کامپیوتر فراهم می کند. قوانین شبیه سازی شده فیزیک بر دنیای مجازی نرم افزار نیوتن حاکم است به طوری که برای شما شرایطی را فراهم می کند تا بتوانید بدون محدودیت مدل های فیزیکی، آزمایش های گوناگونی را به شکل تعاملی انجام دهید.

هنگام انجام یک آزمایش در محیط نیوتن، شما می توانید گستره وسیعی از اجسام دنیای واقعی یا مجازی، از ساده ترین اجرام جغرافیایی (آجر ، کره ، و غیره)، ابزارهای پیچیده (تکیه گاه، سطح شیب دار، ماشین و غیره) و موانع (گونه های مختلف اتصالات و فنرها) انتخاب نمایید. شما می توانید پارامترهای مختلف آنها (جرم، کشسانى، اصطکاک و غیره) را تنظیم کرده؛ نیروها، گشتاورها یا سرعت آنها را تعیین نموده؛ و بین جسم و موانع ارتباط برقرار کنید.

با مثال هایی که در فایل ها آورده شده است، شروع کار آسان است. شما می توانید این مثال ها را تغییر داده و مجدداً شبیه سازی کنید، و خواهید دید که انجام آزمایش های جالب خیلی ساده است.
در اجرای یک شبیه سازی، اجسام به حرکت در می آیند، با موانع در حال حرکت هدایت می شوند؛ با گشتاورها به چرخش در می آیند، و همان گونه که در فیلم نشان داده می شود با هم برخورد می کنند. در واقع شما می توانید یک یا چند " دوربین " کار گذاشته و از نماهای مختلف آزمایش خود عکس بگیرید و آنها را در یک فایل AVI جمع آوری کنید.

ضمناً شما می توانید به مثال های خود توصیف نامه، عکس و فرمول اضافه کرده و آنها را تشریح کنید. با استفاده از نمودارها، اندازه گیری و ارزیابی نتایج حاصل از آزمایش ها کار ساده ای خواهد بود. نمایش منحنی های از پیش تعریف شده بر روی همان نمودارها ، امکان مقایسه داده های اندازه گیری شده را با نتایج بدست آمده از محاسبات تئوری فراهم می آورد.

قابلیت کاربرد آموزشی: آموزش مباحث دینامیک و سینماتیک فیزیک دبیرستان و دانشگاه
حجم فایل: 32MB

Newton_3593_part_0.rar(8 MB)
Newton_3593_part_1.rar(8 MB)
Newton_3593_part_2.rar(8 MB)
Newton_3593_part_3.rar(7.91 MB)

منبع :طبیان


 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Mohsen 89

مدیر تالار فیزیک
مدیر تالار
کاربر ممتاز
[دانلود] نرم افزار Newton

پست منتقل و لینک اصلاح شد
 

Similar threads

بالا