دانلود نرم افزار ArcGis 10 Desktop

SOHAJ

عضو جدید
سلام و خسته نباشید خدمت جناب مهندس صدیق برادر بنده این هارو دانلود کردم ولی اشنایی با این برنامه ندارم میشه اگه براتون مشکلی نیست اطلاعاتی در مورد این برنامه به بنده بدید :gol:
با تشکر
 
آخرین ویرایش:

هدیه.

مدیر تالار مهندسی شهرسازی
مدیر تالار

کار با سیستم GIS ابتدا در سازمان نقشه برداری آغاز شد و الان هم وزارت صنایع و معادن، وزارت مسکن و شهرسازی، موسسه زلزله شناسی، سازمان ثبت اسناد و املاک(در بخش کاداستر) و ..... از این سیستم بهره میگیرند
کاربردش هم در مسایل زمین، راهها، مخابرات، زلزله،حقوقی، مدیریت ایمنی، مسایل عمرانی و ساختمانی و بسیاری موارد دیگر میباشد
امکاناتش موقعیت یابی مکانها، بررسی تغییرات در محیط، ورود و ذخیره و بازیابی اطلاعات، استفاده از سیستم لایه ها، آنالیز داده ها، تولید نقشه و نمایش داده ها بر روی آن، ابزار و زبان و برنامه نویسی، تهیه نقشه های موضوعی و توانایی برقراری ارتباط بین نقشه ها و نمودار و عکس و...
 

هدیه.

مدیر تالار مهندسی شهرسازی
مدیر تالار
یه فن یا شاید علم قدیمی که به تفسیر و تحلیل لایه ایه اطلاعات گفته میشه و از مدتها قبل از بوجود اومدن کامپیوتر وجود داشته. تو اون دوره نقشه ها رو روی طلق می کشیدن و با انداختن اونا روی هم می یومدن اطلاعات مکانی رو تحلیل می کردن. واسه همینم اسمش شده GIS که مخفف GEOGRAPHIC INFORMATION SYSTEM به معنی سیستم اطلاعات مکانیه.
بعد از اینکه کامپیوتر اختراع شد این بانک اطلاعاتی به حافظه های کامپیوتر ها منتقل شد و این روی هم اندازی نقشه ها با کامپیوتر انجام شد. بعدها و با تغیرات فراوان توی نرم افزار ها از دهه 1990 نرم افزار ARCGIS ساخته شد که یه بسته نرم افزاریه از ترکیب یه سری نرم افزار متنوع. اون نرم افزاری هم که ماها خیلی با اون سر و کار داریم نرم افزار ARCMAP ا که امکان تحلیل های دو بعدی تو محیط ARCGIS و به ما میده.
 

ForoOzAn

عضو جدید
سلامممم.
من یه پروژه مکانیابی پارکینگ های عمومی با gis دارم.اما هیچ چیزی راجع به پروژه نمی دونم:cry::warn:
.میشه کمک کنید که از کجا و چگونه باید شروع کنم؟
 

ForoOzAn

عضو جدید
کسیییییییییییییییییییییی نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:(
 

Similar threads

بالا