دانلود نرم افزار کسب بیت کوین Bitcoin Miner Software

mehran_mo

کاربر فعال
سلام به همه
این پست برای کسانی هست که می خوان کار Mining ارز های مختلف را راحت تر و در میزان کوچک تر از کسانی که به صورت حرفه ای انجام میدن، شروع کنن. برای mine کردن ارزهای دیجیتال شما میتونین از lap top یا PC خودتون استفاده کنین. بسته به نرم افزاری که انتخاب می کنین و مشخصات سیستم شروع به mine کردن می کنه. این مقدار بسیار کم هست اما برای کسانی که روزانه با lap top زیاد کار میکنن میتونن با run کردن این نرم افزار روی lap top یا PC هنکام کار کردن با lap top مقداری هم بیت کوین یا ارز های دیجیتال دیگه Mine کنن. نرم افزار های مختلف امکانات و آپشن های مختلف داره، از نشان دادن ترافیک لاین، میزان بلاک ها، دمای حرارت CPU و... . انتخاب های زیاد برای نرم افزار هست و بهترین کار امتحان کردن چند نرم افزار معروف و popular برای شروع و بعد هم امتخان کردن نرم افزار های جدید تر. اگه مبتدی هستین و نمی خواین خیلی درگیر محاسبات و یا اصطلاحات بشین بهتره از نرم افزار های ساده تر استفاده کنین که یک مقدار میزان mine کمتر هست و یا در بعضی transaction fee یا کارمزد جا به جایی بالاتر هست اما در عوض کار mine کردن بسیار ساده تر هست.
نرم افزار desktop mining از لینکه زیر میشه دانلود کرد.

بعد از دانلود و نصب نرم افزار روی لپ تاپ با وارد کردن ادرس ایمیل و انتخاب رمز عبور و تیک زدن باکس instant log in بعد از لاگین شدن عملیات mining به صورت اتوماتیک شروع میشه و شما میتونین برای برداشت PAYPAL,BitCoin, monero,litecoin,IOTA,Ethereum,Ripple درخواست بدین و برداشت کنین. من خودم بیشتر trade می کنم و برای mining از همین نرم افزار روی لپ تاپ و PC استفاده می کنم.
موفق باشین
 

coinextend

عضو جدید
سلام ... دوستانی که علاقه مند به ورود به عرصه صنعت ماین استخراج بیت کوین هستند توصیه میشود مستقیما از شرکت های خارجی خرید انجام دهند و از خرید از شرکت های داخلی پرهیز کنند که با اختلاف وحشتناکی قیمت ها را بالا ارائه می دهند .
 
Similar threads
بالا